1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nederland - Portugal... makkie voor Holland?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sam Fisher Jr, 27 jun 2004.

1. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Hoor wie het zegt...
    Geef dan iig het goeie voorbeeld door er boven te gaan staan en je niet te verlagen tot zijn niveau :)

Oh, btw.. Als Portugal het EK wint (en heb een voorgevoel dat ook gaat gebeuren) dan kijk ik nooit geen voetbal meer. Het draait allemaal meer om geld als om het spel zelf heb ik het gevoel. Volgens mij is het zo corrupt als de neten :mad:

2. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    Tell me; een flikker vind ik toch wat anders als k*nker.

Laatst bewerkt: 1 jul 2004
  3. Qeep

Qeep Guest

Ik heb hem niet gezien, maar morgen ga ik zeker nog even de herhaling (lees: hoogtepunten ;)) kijken!

4. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Kijk, je gaat mee in de hype en gaat geloven dat die finale mogelijk is...
    Maar ja, dan kijk ik de wedstrijd op de BBC (haat NOS verslaggevers) en dan hoor je een objectieve mening. Dan realiseer je je ook dat ned. niks te zoeken had in de finale. Ze hebben 1 keer gewonnen, van Letland. Ze hebben verder alleen maar geluk gehad. Met zo'n verdediging, middenveld en coach wordt je geen europees kampioen.

5. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Precies, Portugal was gewoon een klasse beter deze avond. Uitschakeling is jammer en niet meer dan terecht. Vond die scheids idd niet zo best, maar daardoor hebben ze niet verloren.

De veldbezetting klopte in ieder geval van geen kant, zeker niet op het middenveld. Echt alles stond daar verkeerd. En daardoor komt de verdediging ook in de problemen, en krijgt de aanval niet een goede bal. Als je dan perse met de punt naar achteren wilt spelen zet dan Davids op de plek van Cocu en Sneijder (van nature toch een linker middenvelder) op de plek van Davids. Dan heb je tenminste twee mensen die een goede pas in de benen hebben. Nu moest echt alles van Seedorf komen, en als die portugesen dan een goede middenvelder aan hem opofferen dan is Seedorf uit de wedstrijd met als gevolg dus ook de hele nederlandse aanval.

En voor degene die riep dat Seedorf te traag zou spelen, realiseer je wel ff dat hij die bal zo lang bij zich moet houden doordat er geen goede afspeelmogelijkheden zijn, dus dat kan je niet alleen Seedorf kwalijk nemen.

6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Tja, de verdediging van Nederland is zo lek als een gieter. Ze verdienen het gewoon niet om de finale te halen. We mogen blij zijn dat het bij 2-1 is gebleven, want voor het zelfde geld was het 4/5-1. Portugal had ook het betere van het spel, dus helemaal verdiend dat ze in de finale staan. Nu alleen nog hopen dat Tsjechie even van Portugal wint :)

7. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Maja, de scheids was ook niet echt alles in mijn ogen.. Beetje ranzig veel subtiel voordeel voor de Portugezen.

8. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Terugkijkend op het EK moet ik zeggen dat het Nederlands elftal eigenlijk niets heeft gebracht. Het begon al vrij zwak tegen de Duitsers, waar ze eerst 1-0 achter komen, en dan nog alles in t werk moeten stellen om gelijk te komen. Daarna Tsjechie, komt Nederland met 2-0 voor, en dan weten ze nog niet te winnen. En daarna tegen Letland waar het ontbrak in de afwerking van de kansen. Tegen Zweden was het ook een wedstrijd van niets, waar we dan nog op penaltys konden winnen. En tegen Portugal vond ik gewoon een erg slechte wedstrijd, zowel de verdediging als het middenveld als de aanval heeft niets gebracht. Nederland heeft eigenlijk geen enkele wedstrijd, met uitzondering van die tegen Letland, weten te overheersen.

9. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    we hebben gewoon enorm veel gelukgehad, we hadden er net zo goed in de groepsrondes al uit kunnen gaan. wat hebben we nou bereikt dit ek? letland verslagen, maar dat stelde geen reet voor verder gelij spel tege zweden en DU maar om dat nou een goed resultaat te noemen?
    ik blijf erbij dat we enorm veel geluk gehad hebben dat we zover gekomen zijn

10. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind ook dat nederland zich moet schamen voor zijn prestaties dit ek.. ze hebben echt helemaal niks laten zien.. (jah tegen tsjechie misschien, maar die hebben ze verloren!)

11. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Ben boos, maar niet zo teleurgesteld als in 98 en 2000, gewoon omdat Nederland toen veel beter was en verdiende om naar de finale te gaan. Maar die Friesk vond m een goede scheids voor deze wedstrijd, maar dit heeft mijn gedachte veranderd. Wat een thuisfluiter zeg, maar het lag natuurlijk ook aan Nederland zelf. Alhoewel als je kijkt dat als die scheids Conzales ofzo beter floot, dan had Nederland gewonnen en waarschijnlijk wel in de finale gekomen, dan moesten we nou tegen de Grieken....

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Finale word Portugal-Tjechie en Tjechie wint met 3-2

13. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    @ de members waarmee ik een Pierre vs Hasselbaink discussie had : Die vrije trap zegt genoeg....... :+

en van v Nistelrooy walg ik vanaf wedstrijd 1 tegen Duitsland...als enige..de man kan niet koppen (kom op, hij raakte gister geen bal, als je et hier niet mee eens bent heb je echt poep in je ogen, timing van een six year old)...de man kan de bal niet controleren, de man moet de bal 1 meter vd goal in de voeten krijgen als we wat gevaar van "Ruud" kunnen verwachten...

14. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Damn, het gaat in deze thread van het ene uiterste naar het andere uiterste :)

We (en dus niet 'ze') hebben terecht verloren van Portugal, omdat Portugal beter combineerde en gevaarlijker was. We mogen terugkijken op een redelijk geslaagd toernooi; van de zestien landen zitten we toch weer bij de eerste vier. Hoe we zo ver gekomen zijn is niet belangrijk, het resultaat heiligt de middelen...

15. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Onzin, sportief spel en het publiek een leuke wedstrijd geven zijn veel belangrijker

16. mars15

mars15 Guest

op een ek niet he daar tellen de punten

maar uefa is echt kut laten ze een zweedse arbiter ned - por fluiten laat hem dan tjs-gri fluiten en collina wed van gister nee hoor klote uefa :mad: :mad: :mad:

17. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind van nistelrooy ook niet goed. makaay had dit ek misschien kunnen kantelen. En kluivert? waarom heeft die niet gespeeld? hij is jonger dan van nistelrooy en ook dan makaay! daar ligt het niet aan.

18. Die kut scheids!!

De Portugezen liepen gewoon tegen de Nederlanders op en die scheids fluit gewoon. Hierdoor kwam Nederland niet aan voetballen toe.

19. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ze bakte er zowiezo niks van.

20. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik schrok er wel van toen Robben een gele kaart kreeg. Ik vond het een rare scheids, de ene keer fluitte die wel en de andere keer niet (en dan heb ik het niet over dat portugal in het voordeel was, maar in het algemeen viel mij dat op)

Deel Deze Pagina