1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nederland - Schotland

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door xboxwhopper, 14 nov 2003.

1. DRAGONFLY

DRAGONFLY I'm lovin' it

Leuk Bevonden:
    0
    We kicked some ass!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Portugal here we come!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HUP NEDERLAND HUP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, misschien iets overdreven, maar ik geef ze toch zeker een goede kans. Ze speelden nu zeker erg goed, en om nou te zeggen dat de andere landen zoveel beter speelden in de play offs. :{ Maarja, we moeten ze niet onderschatten idd..

3. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Neder;land zit in de 3e pool dus ja zo fijn is dat niet, dat houdt nameliuk in dat ze bij 2 "betere" teams in de poul komen....

Met 3e pool bedoel ik dus dat ze al s 3e land van een groep worden gekozen zeg maar, eerst de beste dan de 2e na beste en dan de 3e snappie...

4. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    maakt niet uit jongee.. ze gaan naar POrtugal.. als het eenmaal zover is dan maak ik me wel drukk...!!!!! JUUUUUHHHH!!!

5. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    letland? beter dan schotland? |:-

6. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ik bedoel alleen te zeggen dat de laatste wedstrijd na een uitslag als deze hopeloos verloren ging. 6-1 tegen de joego's remember? daarna die Italianen? Die maken niet zulke dekkingsfouten als de schotten, die hadden die ene kans gemaakt enzo. Oranje heeft leuk gevoetbald en ik hoop dat ze dit niveau vast houden maar of het ze dat lukt? ik weet het niet.

7. TheWalrus

TheWalrus Guest

Nederland heeft een leuk elftal. Ik dnek alleen dat het heel erg tegen gaat vallen op het EK. 6-0 tegen ene prutsclubje lijkt wel heel goed, maar als de tegenstander maar een beetje beter is verandert er al heel veel.

8. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Er waren natuurlijk wel veel gaten in de verdediging van Oranje, tegen grote teams als Frankrijk en Engeland heb je dan natuurlijk wel een probleem.
    De enige speler die ik gisteravond erg slecht vond spelen was Van der Vaart. Hij kwam gewoon niet in z'n spel en dat was soms heel irritant omdat hij vaak voor zichzelf speelde. Van Nistelrooi speelde (eindelijk) een fantastische wedstrijd en scoorde maarliefst 3 keer!
    Waarom Kluivert erin kwam blijft voor mij onduidelijk......

9. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Gaten in de defensie? Ze hebben welgeteld 1 x op het doel gekopt, en daar ging eigenlijk een overtreding aan vooraf.

10. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0

Ik vond de verdediging wel redelijk staan hoor, beter dan vorige keer in Schotland.
    Bouma kan alles zo te zien een stuk makkelijker belopen dan Frank de Boer.
    Ooijer en Davids vond ik ook erg goed spelen trouwens.
    V/d Vaart speelde erg slecht idd..
    Ik weet niet wat die jongen heeft de laatste tijd.
    Ach.. dat heeft als voordeel dat als ie dit jaar een kutseizoen bij Ajax heeft, dat ie er volgend jaar ook nog gewoon is.
    Maarja.. dat zal jou waarschijnlijk niet veel uitmaken:)
    Leuk voor v. Nistelrooij dat ie er 3 ingeprikt heeft, fantastisch gewoon:)

11. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    overmars speelde ook slecht hoor ....ik heb echt de hele wedstrijd opgelet en net weer bekeken op eurosport...hij kwam geen een keer zn mannetje voorbij....ze hadden beter robben op zijn plek kunnen zetten.

12. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    overmars vond ik ook slecht...hij moet eens een paar passeerbewegingen gaan leren want alleen met snelheid komt ie er niet

13. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Schotland deed gewoon helemaal niks voorin, je moet eens denken wat andere clubs zouden doen.8)
    Er waren wel degelijk gaten, alleen werden die niet opgemerkt doordat de spitsen van Schotland niet al te best waren.
    Bouma deed het daarintegen wel goed trouwens.:+ _O_

14. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    maar als de schotten toch niet van de 'gaten' profiteren hoeft nederland het ook niet te vullen!!!

zodra ze dat wel doen, dan word er natuurlijk wel wat ondernomen ;)

15. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Dat betwijfel ik. *)

16. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Door Overmars zijn er 2 goals gevallen...wie denk je dat die 2 vrije trappen van sneijder heeft veroozaakt...juist ja...dus niet nuttig Overmars ik dacht het wel

17. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    dat ze later dan daadwerkelijk ook wat gaan ondernemen is weer een ander verhaal :cool:

Laatst bewerkt: 20 nov 2003
  18. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Enkel het resultaat telt.... en Overmars kan wat mij betreft niet stuk. Er gaat altijd dreiging uit van het moment dat hij aan de bal komt. Hij straalt aggressie uit.. en dat kun je niet van alle spelers zeggen.

Of zie ik dat verkeerd... ik ben geen kenner.

19. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1

Dat zie je goed :)

20. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    hij is 2x neergehaald en nu is hij de man? eerste wedstrijd was hij nergens en tegen een echte verdediger (we hebben het hier nog altijd over schotland) is hij ook nix waard

Deel Deze Pagina