1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nederland - Schotland

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door xboxwhopper, 14 nov 2003.

1. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Dat neerhalen lok je uit hoor, dat is ook een kwaliteit

2. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop niet dat ie advocaat kluivert in de basis gaat zetten in portugal of frank de boer ik vind ze echt helemaal niks zet gewoon die jonge spelers erin, hij moet gewoon doorgaan met de opstelling die ook met de 2de wedstrijd had gebruikt tegen schotlan alleen dan bouma eruit en dan stam erin (ook al ben ik voor psv)

3. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Als ie Kluivert erin zet is ie gewoon: |:-
    Stam kan natuurlijk beter spelen dan Bouma, dat is en feit.
    Hij moet gewoon met deze opstelling doorgaan dan staan we er goed voor.
    Nou moet hij eens keihard zijn tegen kluivert. Ik zou zeggen; Gooi hem eruit, we hebben veel betere spelers dan hem. Kluivert verpest de meeste acties door zijn slome aanname en mislukte doelpogingen.|:-

4. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    kluivert wilt alles voor zichzelf scoren.
    ruud van nisterooij wil wel passe en dan iemand anders laten scoren

5. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Het is eerder andersom.

Waarom heeft iedereen ineens zo'n hekel aan Kluivert, onze topscorer aller tijden? Ik zie ook liever Ruud in de basis, maar dat is nog geen reden om Kluivert totaal af te maken!

6. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad.
    Kluivert speelde alleen niet zo goed afgelopen tijd.
    Het is overigens wel goed dat van Nistelrooij deze keer een zeer goeie wedstrijd heeft gespeeld tegen die schotten.
    Maar ik vraag me af of dat ook zo makkelijk was gegaan als bv sneijder niet mee had gedaan.
    Alle aanvoer kwam praktisch bij hem vandaan.
    Maar ach, who cares, gelukkig zijn we door. :)

7. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    Seedorf en Kluivert moeten gewoon niet mee naar Portugal..

8. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik hoop nu wel dat we afgaan van dat in vaste patronen blijven denken en ook gewoon jongere spelers opstellen. Sneijder, v/d Vaart zijn toch jongens die het moeten gaan doen in de toekomst. Ik vond trouwens ook Bouma niet slecht spelen, had ik niet verwacht.
    Alleen vond ik het wel teleurstellend dat Kluivert en v Nistelrooy niet hebben samengespeeld. Dat zijn toch de twee spitsen en als dat niet werkt moeten we altijd bijv een v/d Vaart opstellen, maar kunnen ze niet samen in het veld staan.

9. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    v/d Vaart was niks.. als ie zo daar gaat vind ik um nietr thuis horen in het elftal..

10. Razor

Razor Online enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar zaterdag was hij als enigste beter!

11. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    ik voorzie een mooie en zonnige zomer :)
    als het loopt bij het nederlands elftal, zoals afgelopen woensdag, zijn er maar weinig landen die ons kunnen afstoppen (o.a. frankrijk) maar als het niet loopt kunnen we van iedereen verliezen.
    ik zie nederland wel samen met spanje en frankrijk als ''de'' favorieten voor het wk, er staat gewoon een goed team!

we hebben de beste spits ter wereld wat hij nu ook eindelijk in oranje demonstreerd, met stam van de beste verdedigers en daarnaast hele nuttige voetballers als cocu en davids en veel jong, gretig, talent

v de sar

ooijer stam cocu bouma

sneijder van der vaart davids

v de meyde v nistelrooy robben

er zijn weinig landen die dit team (mits in vorm) kunnen stoppen, ik ga er vanuit dat robben zich met een halfjaar in de basis speelt en sneijder zich verder ontwikkeld, ook neem ik aan dat van der vaart tegen die tijd wel weer de oude is

met daarnaast nog jongens als makaay, kluivert, van bommel en mischien wel nigel de jong en heitinga op de bank zie ik het in ieder geval zonnig in _O_

12. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    ik snap het egt niet, 2weken geleden liep iedereen nog volop negatief te doen over het NL elftal, en nu hebben ze opeens weer het beste team van de wereld volgens velen , ik snap het niet meer hoor.

13. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, beetje apart he? Ik hou verder helemaal niet van voetbal, maar ik ging voor de sfeer toch in een kroeg voetbal kijken op een groot scherm en ik dacht gewoon.. Nederland gaat toch wel verliezen, maar dat maakte mij niks uit. Maken ze opeens doelpunt na doelpunt! :eek:
    De sfeer was natuurlijk geweldig daar! Maar op een gegeven moment dacht ik ook van.. goh.. weer een doelpunt? :eek:

14. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er moesten gewoon veranderingen gemaakt worden. En een wisseling van 4 man kan een team wel degelijk beter maken. Nederland - Schotland bewees dat maar al te goed.

15. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    dat kwam omdat het voor geen meter liep bij het elftal, en dan is er ook weinig aan om naar te kijken en kan nederland ook van elk land verliezen, iedereen is nu weer enthousiast om dat ze hebben laten zien nog steeds enorm goed te kunnen voetballen met een gewijzigd team _O_

en nederlanders zijn nou eenmaal chauvinistisch... (geloof dat je het zo schrijft :D )

16. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Tuurlijk dit team loopt over van de kwaliteiten. In principe kunnen ze van iedereen winnen. Ik denk niet dat ze tot de favorieten behoren. Denk dat dat eerder Italie en frankrijk zijn. en natuurlijk portugal!!! spanje behoort zeker niet tot de favorieten, dat team haalt het iedere keer weer net niet. Er spelen super goede spelers alleen als team redden ze het gewoon niet!!!

17. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Inderdaad spanje heeft hetzelfde probleem als Nederland. Ik denk overigens niet dat ze met dit huidige team verder komen als de kwartfinales. Simpelweg omdat Advocaat bewezen heeft een HEEL traag denker te zijn. Kluivert er bijvoorbeeld vrolijk weer ingezet en waar heeft ie dat aan te danken? z'n 4-0 en 5-0tjes tegen Andorro kunnen niet de basis zijn van zijn krediet, of wel?
    Anyway zolang we geen taktische bondscoach hebben geloof ik niet dat wel heel ver komen. Bovendien is Schotland niet van dien klasse dat we nu blij moeten zijn.

18. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    ik zie spanje wel als 1 van de favorieten, ze hebben een nieuwe start gemaakt met een nieuwe bondscoach en een zeer talentrijke selectie met spelers als baraja, valeron, juanfran en natuurlijk de leider, raul

italie daarentegen, schat ik niet zo hoog in. het is nog steeds een stug verdedigend elftal met een paar klasse spelers.
    maar je zag bijvoorbeeld dat nederland ze tijdens euro 2000 helemaal wegspeelde maar helaase de kansen/penalty's niet benutte...
    italie heeft overigens vorige week nog met 3-1 van polen verloren

portugal is ook iver zijn top heen, op euro 2000 was het een erg goed elftal, maar dat kwam vooral door figo en rui costa.
    rui costa is tegenwoordig wissel bij milan en over zijn top heen, en figo is ook in zijn nadagen

dan hou je frankrijk als echte favoriet over, en nederland, tsjechie, spanje en italie als ousiders

Deel Deze Pagina