1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nederland - Schotland

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door xboxwhopper, 14 nov 2003.

1. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    hoezo nou weer van nistelrooy?? :{ dat hij geen ballen krijgt kan hij nix aan doen .....

en ik kan zo zien dat er mensen zijn die nix van voetbal weten....(ik weet ook niet alles) maar iig de meeste zeggen wel alle ouwe rotten eruit ....maar wat wil je dan ?? een totaal onervaren jong team dat super zenuw8ig is??
    Kijk er mogen wel een paar weg zoals de boer en seedorf maar stam en imo davids zijn spelers die je in je team moet hebben.
    Stam was een van de weinige die nog wat deed.

Laatst bewerkt: 15 nov 2003
  2. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    wat moet Nederland nu doen om nog tot het EK toegelaten te worden??

(ik hoop namelijk met heel mn hart dat dat niet gebeurt :eek: )

3. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1

Ze moeten winnen in de arena

4. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van Nistelrooij geen ballen krijgt kan hij niks aan doen?
    Maar als kluivert slecht speelt is het zeker wel z'n eigen schuld?
    Ik vind van Nistelrooij zwaar teleurstellen elke keer in het NL elftal.
    En hij is natuurlijk niet de enige.
    Wat ik zou willen is in ieder geval geen seedorf erin, die alleen uit is op eigen success.
    Die zou ik niet eens selecteren.
    Verder zou ik iets meer jongere spelers opstellen.
    Niet alleen maar jonge spelers natuurlijk nee, er is ook iets als een tussenweg!
    Dit elftal zoals het er nu staat bakt er gewoon geen zak van elke keer, dat ziet toch iedereen?
    Waarom is bv robben niet eens geselecteerd? Laat staan dat ie in de basis zou staan..
    Waarom staat vd Vaart en/of Sneijder niet in de basis?
    Waarom nou altijd v Nistelrooij en Kluivert in de spits, terwijl advocaat weet dat zoiets niet werkt.
    Probeer eens een keer v. Hooijdonk in de spits die om te beginnen al een veel betere wedstrijdinstelling heeft dan Kluivert en v. Nistelrooij samen
    Probeer eens een keer ipv Cocu Sneijder erin te zetten.
    Sneijder is om te beginnen al 2 benig, en van Cocu heb ik geen enkele bal richting de aanvallers aan zien komen.
    Zo kan ik nog wel ff doorgeven.
    Tuurlijk hadden ze ook pech met o.a. die bal op de bal, maar als je goed bent creeer je zelf wel kansen die tot doelpunten leiden.

5. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    doorgeven= doorgaan, sorry typfoutje

6. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    je kan je eigen post bewerken door op edit te klikken ;)

anyway.. 2 verassingen vandaag :eek:
    turkije verloren van letland!! |:-
    ook dat werd niet verwacht.. ik kijk naar rtl 5 en daar werd het ook nog besproken...
    hopeloze dag vandaag.... :{

7. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    En met twee doelpunten verschil, want als het 1-0 wordt komt er een verlenging en daarna misshien penalties, en als het 2-1, 3-2 enz. wordt, gaat schotland door omdat uit scoren in dit geval dubbel telt. Wel jammer dat stam er niet bij is, hij was in mijn ogen de beste speler van het veld.

8. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    ...en toen werd ik wéér verrast!..

spanje 0-1 noorwegen :eek:

9. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Als er een beetje gesjoemeld werd met de loting, hadden ze beter Nederland tegen Turkije kunnen laten spelen, ging er tenminste nog 1 groot voetballand naar het EK. 8)
    Zwarte dag voor het EK

Het is trouwens al weer 1-1 in Spanje.

Laatst bewerkt: 15 nov 2003
  10. Razor

Razor Online enabled

Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk was nederland niet eens zo slecht... alleen miste ze alle kansen..

11. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Maar daar gat het nu net om.

12. Razor

Razor Online enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, als ze die scoren winnen ze de volgende wedstrijd met 3-0

13. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Er zijn zeker spelers die moeten blijven. Stam, Cocu, v. Nistelrooij en zo zijn er nog wel een paar, maar ik snap niet dat jij Davids erin wil houden. Die vent veroorzaakt alleen maar onrust, hij zit constant v. Bommel in de weg (als hij er bij is), omdat hij zonodig centrale middenvelder wilt zijn. Nou gisteren mocht hij op zijn plek spelen omdat van Bommel er niet was, en dan verprutst hij het weer:mad: Daarbij komt dan ook nog is dat Davids niet eens naar de trainer wilt luisteren, en als je dat niet wilt, dan mag hij voor oprotten:mad:

14. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Dat Jaap Stam op een aantal momenten op de rechterflank een voorzet moest afleveren, de volgende actie een aanval eruit moest halen en daarna weer voorin op de goal moest koppen. Zou dat wat zeggen over de instelling van Jaap, of van zijn teamgenoten?

15. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Nederland gaat het niet halen, daar ben ik nu bijna zeker van. De afgelopen 3,5 jaar is er niet 1 belangrijke wedstrijd gewonnen door deze groep, waarom zou dat nu ineens wel lukken?

Ik vind Advocaat trouwens een grote miet, dat hij WEER met Kluivert en v Nistelrode begint. Hoe vaak is dat nou al geprobeert, hoe komt hij erbij dat het dit keer wel zou lukken? Zwakkeling!

Als ze het niet redden mogen van mij deze spelers oprotten en een punt achter hun internationale carriere zetten: Reiziger, Zenden, v Bronckhorst, De boertjes, Ricksen, Davids, Seedorf, Kluivert, en natuurlijk de opperprutser Advocaat (ook als ze het wel halen moet die eruit gekicked worden, met hem liggen we toch in de eerste ronde eruit). Begin maar mooi opnieuw.

Trouwens, dat die eikel Robben niet geselecteerd heeft zegt alles in mijn ogen. Robben is 1 van de spelers van wie we het moeten hebben de komende jaren, maar nee hoor, Bosvelt in plaats van hem is toch veiliger. De ervaring is Robben nu door de neus geboord, en de volgende keer als er een grote wedstrijd bij het NL elftal wordt gespeeld is het voor hem de 1e keer (ik tel Tjechie even niet mee).

16. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Als je in het voetbal toch alle kansen mist.. dan ben je gewoon slecht! Van mij mogen de schotten komende wedstrijd met 0-3 winnen.

Dan kunnen we echt concluderen... Nederland telt niet meer mee in het voetballen. Laat de nieuwe generatie dan maar eens zien wat ze kunnen. Geen woorden.. maar daden!!!

17. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb de speelstijl van nl goed bekeken gister en ik dat ze heel vaak ...als ze op t middenveld staan ..gewoon nonchalant de bal naar voren gooien en vervolgens kopt dan een van hun verdedigers de bal weer terug.

bij de schotten werden meer combinaties en acties uitgevoerd...en die maken gaten in de verdediging....nl kan er wat van leren.

18. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    ze hadden ook geen geluk hoor, f. de boer met zijn kopbal die die schot ''perongeluk'' op zijn benen krijgt, v d meyde bal op de lat
    en die schooten hebben 1 schot en dat gaat er weer in via sliding van de boer...

hoop en denk dat nederland het woensdag wel afmaakt, alleen zorgen dat ze geen tegendoelpunt krijgen want dan moeten weer 3 maken...

ik zou in ieder geval v d vaart er nu in zetten, en gaan voor makaay en v nistelrooy in de spits
    ik heb het idee dat die elkaar wel goed aanvullen, dat zag je mooi in die 1-2 op het eind, makaay wist zonder te kijken waar v nistelrooy was

we moeten in ieder geval naar portugal, hoe maakt niet uit _O_

19. 70ffL1n3

70ffL1n3 God among insects

Leuk Bevonden:
    0
    Bouma en Robben geselecteerd ; ik heb er meer vertrouwen in.

20. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, ik ook om de een of andere reden. Maar of het terecht is? In de laatste 3,5 jaar is geen 1 belangrijke wedstrijd gewonnen, laat staan met afgetekende cijfers. En dat moet nu wel gebeuren.

Deel Deze Pagina