1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nederland - Schotland

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door xboxwhopper, 14 nov 2003.

  1. Razor

    Razor Online enabled

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, hij moet gewoon robben erin zetten, want die is in top vorm!
     
  2. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou nee, die is niet eens in vorm, laat staan in topvorm. Waarom denk je dat hij er in eerste instantie niet bij was?

    Hij is wel beter dan Overmars trouwens, die bakte er gister weer niks van.
     
  3. Razor

    Razor Online enabled

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij was maar 1 of 2 keer langs zijn man gekomen....(Overmars hè)
     
  4. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    100% mee eens*)
     
  5. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Meen je dit serieus :confused:
     
  6. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er nog steeds NIET van overtuigd dat het Nederlands elftal het gaat halen woensdag.
    Ze moeten minimaal met 2-0 winnen, volgens mij word dat een zeer lastige opgave.
    Weet iedereen het nog?
    Uit tegen Ierland vorige keer?
    Toen Nederland door een (overigens fantastisch) doelpunt van de Ieren er niet bij was?

    Nu is gelukkig wel Robben geselecteerd, maar laat die jongen dan in godsnaam in de basis starten, samen met bv Sneijder en vd Vaart.
    En zet nou eens een keer van Hooijdonk in de spits!!!!!!!!!!!!!
    Dit uitgebluste elftal mag wel eens een paar nieuwe gezichten in de basis zien, samen met spelers die het normaal niet verneuken...

    Dus geen cocu, geen v. Nistelrooij, geen seedorf, geen Davids.
    Gooi de beuk er nou es een keer in!!!!!!!
    WERKEN ZWETEN PLOETEREN VECHTEN STRIJD MET PASSIE!!!!!!!!!
    En doen ze dat niet, nou dan mogen van mij die schotten naar het EK, want met dit gepruts verdienen we het niet eens! :mad:
     
  7. 70ffL1n3

    70ffL1n3 God among insects

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Ik zie hem nog wel eens spelen en je merkt dat het 1 van de weinige spelers van PSV is die constant goed speelt. Maargoe, als jij liever de Boer op die positie ziet...
     
  8. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    zijn ze echt geselecteerd of wil jij dat alleen.??
     
  9. 70ffL1n3

    70ffL1n3 God among insects

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, god-here-zegene-de-greep ;

     
  10. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    volgens mij heb je dat hele stuk tekst verzonnen :D
     
  11. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    I said it before and I'll say it again, pleur die oude spelers nou is uit het team!! Echt, die knakkers hebben hun beste tijd gehad, en staan nu alleen nog maar in het veld omdat ze "sterren" zijn. Geef zo'n gozer als Sneijder nou eens een kans, of Robben. Nee, die Dick Advocaad leeft nog teveel in het verleden.. :) En hierdoor gaan we weer niet naar het landelijk kampioenschap..
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2003
  12. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Je hebt helemaal gelijk, moet je dit eens zien.

    Van http://www.telegraaf.nl :


    quote:
    --------------------------------------------------------------------------------
    Oudste Nederlands elftal ooit

    GLASGOW - Het oudste Nederlands elftal in de historie verloor zaterdag met 1-0 van Schotland in de eerste play-offwedstrijd voor EURO 2004. Dat meldt voetbal.nl. Met zes spelers in de basis die ouder waren dan 30 jaar en met een gemiddelde leeftijd van het elftal van 29 jaar, elf maanden en 5 dagen, werd de ploeg die in 1957 Luxemburg met 2-5 versloeg, uit de boeken verwijderd.

    Het Oranje dat op 11 september 1957 de Luxemburgers versloeg was gemiddeld 29 jaar, negen maanden en vier dagen oud. Tegen de Schotten was Andy van der Meyde (24) de enige speler in de basis jonger dan 27 jaar.

    Edwin van der Sar, Phillip Cocu, Frank de Boer, Jaap Stam, Edgar Davids en Marc Overmars waren de dertigers die aan de aftrap verschenen.

    ma 17 nov 2003, 11:45
     
  13. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    wist niet dat het zo erg was
     
  14. PSVPSV

    PSVPSV Simply the best

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Robben speelt goed?:confused:
    Nou, op dit moment vind ik dat Robben het bij PSV heel slecht doet; hij mist kansen, verliest vaak de bal. Op dit moment vind ik Robben nog niet goed genoeg om in zo'n belangrijke wedstrijd mee te doen.
    Ik denk trouwens niet dat Ned. het gaat halen woensdag, als de Schotten namelijk één goal scoren...............
    Daar komt nog bij dat we de beste verdediger kwijt zijn. Stam heeft Nederland in bepaalde situaties Zaterdag echt wel gered. En ik weet ook niet wie stam kan vervangen, in ieder geval een mindere speler dat is zeker.
     
  15. xboxwhopper

    xboxwhopper xb0x freAk

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Soow! keek net naar het nieuws en viel Andy van de Meyde opeens van het stokje af.. maar het gaat weer goed met hem. Ik hoop echt dat er niemand in de Arena zit woensdag (behalve dan schotten) als protest van het slechte voetbal..
     
  16. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Kom nou, we moeten ze steunen. Tenminste, als Advocaat nu wel eens durft een elftal op te stellen dat het verdient om gesteund te worden. Dus al die oude opa's eruit en jong bloed erin.
     
  17. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zal niet gebeuren en heeft op dit moment ook geen zin meer, dan had ie dat al veel eerder moeten doen. Misschien Sneijder erin maar verder weinig wijzigen en hopen op een soort wonder.
     
  18. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben er van overtuigd dat dat wel gaat gebeuren, alles wijst daar namelijk op. In de training van vanochtend stonden de juiste spelers namelijk wel in de basis, zo heb ik gelezen (dus met de hesjes aan). Ik ga eens kijken of ik die opstelling nog kan vinden...
     
  19. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    hhaha gister zag ik een interview met guss hiddink...hij zei dat dit bijna hetzelfde elftal was als 8 jaar geleden toen hij bondscoach was..lol
     
  20. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik snap niet dat iedereen zit te zeuren op de spelers, natuurlijk doen ze het niet goed, maar het is Advocaat die ze steeds maar weer selecteert. Die vent durft gewoon geen harde beslissingen te nemen. Het draait al tien wedstrijden niet met deze spelers, grijp dan in en kom met wat vers bloed. Dan zegt hij steeds dat er geen andere spelers komen omdat er voor die oude lui geen vervangers zijn. Wat een onzin, wat dacht je van Melchiot, Ooijer, Bouma, Robben, v.d. Vaart, Sneijder, van Persie om er maar een paar te noemen. En geef Makaay of van Hooijdonk eens een kans.
     

Deel Deze Pagina