Nederland - Schotland

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door xboxwhopper, 14 nov 2003.

  1. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, dat is duidelijk. Daarom hoop ik ook dat er zo min mogelijk spelers die zaterdag in de basis stonden nu weer staan opgesteld (vd Sar, Ooijer, vd Meijde, Nistelrooij en eventueel Davids en Cocu wel).

    Trouwens, hebben jullie dit al gehoord?

    HENK SPAAN

    Andy van der Meyde viel gisteren flauw tijdens een interview met TV-Noord Holland. Hij had veel gegeven zaterdagmiddag in Glasgow. Moet een getraind sportman daarvan veertig uur later niet zijn uitgerust? Wat het herstel vermoedelijk niet heeft bevorderd, was het bezoeken van een feest op zaterdagnacht dat het ochtendgloren met gemak heeft gehaald.

    Wat moeten de party-gangers in de Amsterdamse Passengers Terminal niet hebben gedacht toen daar op zaterdagnacht rond een uur of drie een flink deel van de selectie van het Nederlands elftal binnenwandelde? Een opvallende manier om een nederlaag te verwerken, zal een van de conclusies zijn geweest. Er was een verzachtende omstandigheid. De twaalfhonderd euro kostende tienpersoonstafel in de VIP-ruimte was al maanden tevoren door de spelers gereserveerd, aldus de organisatie van 'Convertible', met drieduizend bezoekers 'een van de intiemere feesten van ID&T', zoals de woordvoerster het uitdrukte. En ach, nederlaag of niet, 'je moet als voetballer toch ook gewoon iets kunnen drinken?'

    Dus: champagne! De 0-1 tegen de Schotten was immers alweer een kleine tien uur oud, lang genoeg geleden om de psychische schade te hebben verwerkt. En die tafel was nou eenmaal betaald. Die ga je natuurlijk niet afzeggen.

    Wat moeten we nu weer denken van deze episode? Ten eerste dat het 'laten vieren van de teugels' door Dick Advocaat alleen maar tot gevolg heeft gehad dat de stappertjes hun kans hebben gegrepen. Zou een Italiaanse of Spaanse bondscoach het in zijn hoofd halen om de spelers na een nederlaag, drie dagen voor de beslissende wedstrijd van een tijdperk, een dag vrij te geven? Hellenio Herrera, de uitvinder van het trainingskamp, draait zich om in zijn graf. Advocaat heeft de kat op het spek gebonden en Van der Meyde valt flauw.

    Het ergste vind ik dat Andy niet de enige jongere was die zaterdag op sleeptouw is genomen door de vrijwel gepensioneerde, in sportief opzicht gecorrumpeerde, gevestigde orde. Zo wordt ook die jongere garde opgevoed in een cultuur die met topsport niets te maken heeft.

    Dat zou je schandalig kunnen noemen. Het is niet de enige reden voor een hardhandige schoonmaak. Advocaat kan het niet. Wie wel?

    Bron: Parool


    :mad: :mad: :mad:
    Stelletje luie flikkers zijn het.

    Heel Nederland vreet zn vingers op van irritatie/spanning en de sterren gaan rustig een avondje uit. Onvoorstelbaar zeg.

    Dit is trouwens naast een kwestie van onprofessioneel gedrag ook het bewijs dat Pik Advocaat totaal de regie kwijt is. Dit heeft hij toch zeker niet goedgekeurd?
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2003
  2. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Vast wel, Dick Advocaat is een feestvarken. Lang leve ons elftal en ons verlies op woensdag.....
     
  3. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat hij een vies varkentje is staat buiten kijf.
     
  4. sneaky

    sneaky Guest

    met het oude elftal verliezen we zoiezo dus we kunnen net zo goed alle jonge spelers erin gooien
     
  5. xboxwhopper

    xboxwhopper xb0x freAk

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    is de opstelling al bekend??
     
  6. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies dat heb ik nou al honderd keer gezegd.
    Sneijder, vd vaart, Robben en vooral van Hooijdonk moeten gewoon in de basis starte ipv kluivert of v. Nistelrooij, seedorf cocu en davids.
    Ik denk dat van Persie overigens van al die jonge spelers het minst ver is en dat vooral aanzichzelf te danken heeft, dus die zou ik dan niet selecteren.
    Maar bv Robben en Sneijder moeten gewoon een basisplaats krijgen.
    Het is trouwens wel logisch dat iedereen op die spelers zeikt.
    Ze durven niet eens toe te geven dat ze na een slecht gespeelde wedstrijd ook werkelijk slecht gespeeld hebben, en das nog het ergste van alles.
    Alleen vd Vaart zei waar het op stond, notabene weer een jongeling die wel z'n bek opentrekt.

    Anyway...
    Ik denk dat advocaat v. Hooijdonk weer niet in de basis zal zetten.
    Dat ie weer met v nistelrooij gaat starten, en deze keer het samen met Makaay gaat proberen, en ook daar heb ik geen vertrouwen in.
    Vlak daarachter zal dan wel vd Vaart spelen die het weer zal moeten doen voor Oranje.
     
  7. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    Idd, die oude lui denken ook alleen maar: lekker boeie, kben tog al rijk en waarom zou ik moeten winnen, kijk is naar m'n jaarsalaris. Die jonge spelers zijn nog lekker gemotiveerd en willen winnen. Maja, dat zullen ze nooit doorkrijgen.
     
  8. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk niet dat ze het expres doen hoor, ze willen echt wel. Alleen hebben ze het al zo vaak meegemaakt dat het toch anders/minder is dan het vroeger was.

    Vd Vaart, Sneijder, Robben en Bouma moeten in de basis, dan komt het goed!
     
  9. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Toch kan je zeggen wat je wil, het Nederlands elftal is weer een hot item. Het word vanavond fokking spannend en het gaat er weer echt om. Met o.a. van der Vaart komen er een aantal gemotiveerde spelers in het veld en hoopt heel Nederland op eindelijk weer eens een goede pot voetbal wat we verdienen na al die wanvertoningen. Kijk toen we verloren van Tsjechie dacht iedereen nou ja dan maar play offs. Nu gaat het er echt om.

    Bovendien is de pers nog opvallend gunstig gezint ga maar eens naar de telegraaf site er staat meer een aanmoediging dan een verwijt. Elk ander land had hun nationale ploeg al lang afgebrand. Advocaat mag heel blij zijn met ons want eigenlijk hadden we hem al lang op straat moeten zetten.
    vanavond zijn laatste kans......

    (ik vrees eigenlijk dat we 2-1 winnen)
     
  10. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Idd, ik sta er trouwens ook van te kijken dat die Schotten denken dat het publiek zich tegen Oranje gaat keren als het na 30 minuten nog 0-0 staat. Als er 1 type supporter is die niet gaat lopen ******en dat is het de nederlandse (elftal) stadion supporter wel. Ze worden alleen wel heel stil als het niet helemaal naar wens verloopt.

    Wie vindt trouwens nog meer dat die fucking teletoeters op moet flikkeren met die carnaval bullshit? Ik kan dat echt niet hebben. Maakt niet uit wat de stand is, "we worden kampioen" en "laat de leeuw niet in zijn hempie staan" worden nog een keer ingezet. Daar krijg ik echt jeuk van:mad:.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2003
  11. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    geen idee ik ga alleen naar Ajax.
     
  12. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Het klopt niet wat je zegt, het gaat niet om de nederlandse stadion supporter. Het gaat om de NEDERLANDS ELTAL stadion supporter. En dat komt doordat alle kaartjes zo ongeveer verkocht worden aan sponsors, zodat er voor de echte voetbalsupporter nog maar een handjevol kaartjes overblijft.

    Vervolgens spelen ze de wedstrijd in het meest sfeerloze stadion van nederland (oblectief bekeken). Ze zouden gewoon de supporters van de clubs met een goed publiek (welke laat ik even in het midden) moeten uitnodigen zodat er sfeer ontstaat en als ze achter staan een grimmige sfeer. Zodat ze bang worden om te verliezen omdat ze dan uitgejoeld worden. Witte zakdoeken en borden met het hoofd van advocaat in de brand steken. Het moet een heksenketel worden alsof je uit bij Galatasaray speelt!!
     
  13. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja goed, dat bedoelde ik natuurlijk ook. Ik vraag me alleen af of het in de fik steken van beeltenissen van Advocaat echt motiverend gaat werken... Laat dat soort acties liever aan de tegenpartij over. Dat soort negatieve steun werkt mi alleen tegen je.
     
  14. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Doe dat maar ja.
     
  15. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel erg controversieel publiek als je het mij vraagt?
    Een goed publiek wat advocaat z'n hoofd in de fik steekt en spelers uitjoeld?
    Moeten ze dat dalijk na die 6-0 nederlaag op 30 November bij v. Marwijk ook doen van jou?;)
     
  16. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    lol, maar ik snap zijn punt een fluitconcert van een minuutje of vijf zou niet misstaan.
     
  17. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, op het moment dat de wedstrijd afgelopen is. Tussen het beginsignaal en het eindsignaal moeten ze voordurend aangemoedigd worden. Dat gebeurd dus ook niet, Oranjesupporters juichen alleen als we voor staan.
     
  18. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, wat Blaauw betreft denk ik niet, neem aan dat hij het niet erg vindt om Feyenoord in slechte doen te zien ;) (Spartaan was het toch?).
     
  19. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    *) dat zie ik als een compliment..

    100% achter galatasaray!
    kijk ik vind het sfeer bij galatasaray echt SUPER! bij nl vind ik het echt nix, van mij mag het echt fanatieker!
    het is zeker belangrijk...
    de sfeer van de supporters bij galatasaray is als een 12e man;)
    en dat is belangrijk....

    Dus:
    HUP HOLLAND HUP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ps: raad wat GS heeft staan in grote letters als je het stadium in gaat.. :cool: *)
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2003
  20. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Welkom in Hel!

    Maarja, als je ze vervolgens met 3-0 afdroogt blijkt die hel zo erg nog niet heh.
     

Deel Deze Pagina