1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nederland Tsjechie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dmatri, 19 jun 2004.

1. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Dick mist Holland en hij weet niet hoe gauw mogelijk hij naar huis moet.......... alhoewel vandaag was hij aardig op dreef.

2. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Niet normaal, niet normaal, niet normaal. Om te beginnen, die scheids. Wat een vieze *ahum* zeg. :mad: Elk contact met de tegenstander, hup, weer die fluit. En die strafschop was er 1000% een. Van Nistelrooij werd gewoon weggetrokken waardoor hij niet kon schieten. En dan ook nog die rode kaart van Heitinga, omg omg. Wat een figuur zeg, niet normaal. |:-

En dan onze eigen Dick. Had ie eindelijk een fatsoenlijke opstelling. Gewoon simpel 4-3-3 i.p.v. 4-2-1-3-2 (ofzoiets 8) ) zoals tegen de Duitsers. Na 20 minuten liggen er gewoon 2 in. Oke, het wordt 2-1 (wel verdiend vond ik) en dat is ook de ruststand. En dan na rust wel de grootste fout die hij kan maken. De gevaarlijkste man, met een beetje een fatsoenlijke voorzet, (kunnen we van Van Der Meyde toch niet echt zeggen lijkt me) wordt er gewoon uitgehaald om wat meer controle over het middenveld te krijgen. Waarom niet gewoon blijven aanvallen??? Nou ja, oke extra middenveld, maar waarom in godesnaam Bosvelt die al 30 jaar geen wedstrijd meer heeft gevoetbald? Ik snap die gast echt niet hoor. :{

Nou, ik denk dat we het nu wel kunnen vergeten. Duitsland wint hoogswaarschijnlijk want ik weet bijna zeker dat Tsjechie met een compleet B-elftal zal opkomen dagen. Al die belangrijke spelers (Nedved, Koller, Barros, Poborsky noem ze maar op) krijgen allemaal rust.

Dus bedankt scheids en Dick. |:-

3. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon een Dicke lul

4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Tis wel goed zo. Nederland is gewoon niet goed genoeg, kan je zeuren wat je wil, maar we zouden nooit van een land als Frankrijk gewonnen hebben met dit team. Veel mensen willen het gewoon niet zeggen, maar Nederland stelt nu niet echt veel voor in voetbal. Ik ben geen expert, maar als Nederland echt zo goed is dan zouden ze met gemak van Tsjechie of Duitsland gewonnen hebben. Jammer maar Nederland behoort niet meer tot de top.. iedergeval niet dit jaar.

5. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Idd :cool:

6. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de match ook gezien en vond het al de leukste tot hiertoe.
    Maar waarom iedereen zo zaagt over de scheidsrechter begrijp ik niet goed. Ik vond die rode kaart terecht.
    Nedved was door en hij wordt gepakt -> geel dus. en of die speler dan al geel had of niet doet dan niet meer ter zake.
    Over die penalty op Van Nistelrooy heb ik ook mijn twijfels hoor. De speler trekt wel aan hem, maar wanneer ruud zich laat vallen, had de verdediger hem niet meer vast.
    De grote fout was dat Advocaat de beste man op het plein, Robben, ervan haalde. Bosvelt is amper 3x aan de bal geweest.
    Nog een fout vond ik dat hij Van Der Meijde liet starten. Die jongen heeft net zoals de vorige match, weer niet veel goeds laten zien.
    Ik hoop nu wel dat de Nederlanders nog doorgaan ten koste van de Duisters, maar ik vrees ervoor. Tsechiƫ zal wel zeggen dat ze voluit zullen gaan, maar ze gaan zich toch een beetje inhouden denk ik hoor. De spelers die al geel hebben, gaan volgens mij niet spelen. En de Duitsers weten dat ze gewoon moeten winnen om doot te gaan, dus die gaan er 200% voor gaan...

7. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    God gloeiende verdomme! :mad:
    Wat hebben wij wat afgevloekt :eek:
    Die klere scheits zou al geen wedtrijd mogen fluiten en dat is nu weer bewezen dat we em allemaal mogen schieten.

Nederland speelde het beste voetbal wat ik de laatste 3/4 gezien heb :eek:

8. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Op zich kan ik Advocaats wissel nog wel een beetje begrijpen: omdat Robben de beste man van het veld was wou hij zuinig zijn op zijn speler. Maar zet er dan een andere vleugelspeler in (Overmars of Zenden bijv.) maar niet een verderdigende middenvelder. Maar het meeste zijn wij gewoon genaaid door de scheidsrechter: Van Nistelrooy had 2x een penalty moeten hebben en beide gele kaarten van die arme Heitinga waren volstrekt onterecht. Bah, wat heb ik een naar gevoel aan deze wedstrijd overgehouden. Ik kijk de wedstrijden altijd op de BBC (Nederlands commentaar en analyse is namelijk klote) en de Engelsen noemden dit 'de beste wedstrijd van het EK' en vonden dat 'deze twee ploegen in de finale moesten staan.'
    Maar sowieso vond ik dat iedereen uitstekend speelde: Seedorf en Davids als een machtig tandem op het middenveld, Van der Meyde en Robben die allebei gevaarlijk waren, Van Nistelrooy die goed ballen klaarlegde voor opkomende middenvelders en natuurlijk Heitinga en Bouma die goed doorschoven. En dan heb ik het nog niet eens over de andere spelers gehad waaronder Van der Sar die echt fantastisch keepte en de ballen uit zijn doel ranselde. De enige speler die echt tegenviel was Cocu die aanvallend weinig bracht en verdedigend die enorme blunder maaktwe waaruit het 2-1 werd....

Nu zijn wij dus afhankelijk van de Duitsland-Tsjechie en het zit er dik in dat Tsjechie met een veredeld B-elftal gaat spelen dus dat werkt niet in ons voordeel. Gelukkig is Duitsland niet bepaald in grootse vorm en ontbreekt het ze aan scoringsvermogen (laatste vijf wedstrijden 1 goal, die frummelgoal tegen Nederland) dus wat dat betreft zie ik nog wel mogelijkheden als Oranje van Letland wint. En bovendien; Duitsland verdient het helemaal niet om door te gaan....

Laatst bewerkt: 20 jun 2004
  9. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Kom nou, beide gele kaarten van Heitinga waren onterecht en zeker die laatste. Okee, Heitinga hield hem ietsiepietse vast maar als je daar geel voor geeft dan staan er na 90 minuten nog maar twee mensen op het veld: de keepers. Nee maar Nedved liet zich gewoon dramatisch vallen als of hij een stevige tackle van achteren kreeg. Bah, wat is mijn achting voor die man ontzettend gedaald zeg door die actie. Vieze matenaaier :mad:
    En wat die strafschop van Van Nistelrooy betreft.... die Tsjech omarmde Van Nistelrooy gewoon en maakt een overtreding in het strafschopgebied die 100 keer erger was dan die 'overtreding' van Heitinga.

10. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15

Geen commentaar nodig denk ik..

11. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoonweg belachelijke reactie.
    Wanneer je na 20 minuten 2-0 voorstaat, mag je dat NIET meer uit handen geven!! De scheidsrechter kan zich eens vergissen, maar wanneer je 2-0 voorstaat, moet dat een zege opleveren!!
    De Nederlanders moeten dit gewoon aan zichzelf wijten en hopen dat de Duitsers niet winnen volgende wedstrijd.

12. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Wel eens vergissen?!?!?! :eek:
    10 keer vergissen ja..en de vorige wedstrijd die hij vloot was het ook verschrikkelijk.

Edit// en ik hoop dat NL en Duitsland verliezen dan gaan Tjechie en Letland door :)

13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat is absoluut waar. Nederland heeft toch redelijk goed gefaald vind ik.
    Maar...

De scheidsrechter was ook niet bepaald een normaal persoon.
    Dat in combinatie met een nogal liggende tegenpartij, resulteert in iets meer dan een standaard fluitconcert.

Al met al vond ik de eerste helft leuk om te zien, maar zat me te argeren aan het fluitgedrag van de scheids.
    De tweede helft was gewoon om te huilen.

Zoals ik het van een vriend van me begreep, was het de bedoeling dat deze scheidsrechter al helemaal niet meer op het EK mocht fluiten.
    Maarja, hij heeft er iig 16 miljoen nieuwe vrienden bij. ;)

14. Merel

Merel Half

Leuk Bevonden:
    5
    Dat de 2e helft zo klote was kwam voornamelijk door die lompe wissel van Advocaat. Niemand snapte waarom Robbe erruit ging, zelfs hijzelf niet! Na deze wissel was de hele aanval van Nederland weg, en daar speelde de Tjechen lekker op in door er nog een extra middenvelder/aanvaller in te zetten. Daarbij komt natuurlijk nog die extreem slechte scheids, die tot overmaat van ramp ook nog is (TOTAAL onterecht) een 2e gele kaart uitdeelde, waardoor Nederland dus met een man minder in het veld stond. Erg jammer dat deze wedstrijd zo is afgelopen.

EDIT: Ik ben dus The Fish, maar zit hier nog onder Merel ingelogd. Dat wordt ruzie zo :p.

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik zie net pas dat deze in de GM staat.
    * moved naar ASEL

16. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    wat ik ook niet snap dat ie van der vart inbrengt die kerel is de echoist himself, van hopoijdonk had ie al veel eerder in moeten btrengen, en tja robben had er niet ui gehoeven!

17. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Gonzales is going home in a bodybag!! En prop advocaat er ook maar bij dan hebben we dat ook weer gehad. Hoe kan je in vreds naam Bosveld erin zetten!!

18. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik denk dat veel mensen het uitsekende spel van gister over het hoofd zien door de teleurstellende nederlaag.
    Als we zo blijven spelen met een paar spelers eruit en een paar erin dan komt het echt wel goed.

Iemand die zich het EK in Frankrijk herinderd? Dat was ook kile kile in de poule en toen ze in de Achste Finale stonden voetbalden ze goed! en tegen Brazilie bijna gewonnen..

Hetzelfde was op het EK in NL/BE, Nederland ging maar nipt door maar daarna ging het ook top en toen dingen ze op penals eruit tegen ItaliƩ die later in de finale verloor..

Ik heb echt het gevoel dat het wel goed komt als ze zo blijven voetballen, die Letten kunnen goed voetballen maar niet 90 minuten lang.
    Dus het komt wel goed geloof me maar ;)

19. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    In tijden...
    ...niet zo'n goede wedstrijd gezien.
    ...oranje niet zo goed zien spelen.
    ...niet zo'n frustrerende wedstrijd gezien.
    ...niet zo agressief geweest na afloop van een wedstrijd.
    ...niet zo'n slechte wissel gezien.
    ...niet zo'n ongelovelijk slechte scheidsrechter gezien!!! :mad: :mad: :mad:

20. NL Sander

NL Sander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, Dick heet niet voor niets Dick }:]

Voor de mensen die het niet begrijpen, in de Engelse taal, Dick (lul) :cool:

Deel Deze Pagina