1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nederland Tsjechie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dmatri, 19 jun 2004.

1. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren 10 minuten (70e tot 80e minuut) van de wedstrijd gezien en twee keer bijna juigend op de bank gezeten, was het niet dat deze kansen voor tsjechie waren. Hebben ze op het end toch gelukkig nog een goal gescoord. Ik bedoel, bijna de gehele top van het internationaal voetbal staat op het veld maar samenspelen kunnen ze niet anders hadden ze wel dik gewonnen. Nu nog hopen dat de duitsers ook niks maken en dan kan ik lachen!

2. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, ben er kapot van. Zat gister echt te balen, ben ook een echte fan die ook met tranen in zijn ogen zit. Maar jongens, heads up. Denken jullie nou werkelijk dat Duitsland gaat winnen van de Tsjechen.
    Ten eerst ze kunnen nog niet eens scoren, 1x gescoord en vraag niet wat voor een goal.
    Ten tweede Tsjechen kunnen Duitsers niet uitstaan, ben er een paar keer geweest. Je moet daar echt niet meteen Duits beginnen te praten. Je moet zeggen dat je eerst Nederlander bent en dan vragen of ze Duits kunnen. Dus dan weet je al wel hoelaat t is.....
    Ten derde De Duitsers moeten pressie voetbal gaan spelen. Dat kunnen ze niet en als ze dat gaan doen dan vallen er gaten achterin en Tsjechie is net de ploeg die daar goed op reageert, countervoetbal.
    Ten vierde, Het B-elftal wil zich bewijzen.
    Ten vijfde, Er zitten veel spelers in het elftal die met Nederlandse spelers hebben samen gevoetbald of in Nederland voetballen. Zo zal van de vaart ofzo mss nog wel een telefoontje plegen naar Grygera/Galasek.
    Ten zesde, de wedstrijd tegen de letten zegt al genoeg.
    En ik vind ook nog eens, dat ALS we der uit vliegen dan hoeven we ons nog niet te schamen. Iedereen heeft kunnen zien dat Nederland onterecht verloren heeft en het beste voetbal van het toernooi speelde in de eerst 45 minuten. De buitenlandse pers spreekt er ook over. Zo zeggen de duitsers: Advocaat Angsthaasse/ Dummer Dick. BBC, Tsjechie stole 3 points. Ach mensen we hebben 'altijd' pech. Maar blijf t positief inzien. Ik bedenk me net, zijn wij niet heel vaak in dit soort situatie's terecht gekomen? Ja en daar zijn we vaak doorheen gekomen, dus we wachten mooi af..........

3. Darth Nielz

Darth Nielz Lekker hoor

Leuk Bevonden:
    0
    mensen, het is maar voetbal

4. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, er zitten zeker een paar goeie dingen bij. Het B-elftal wil natuurlijk een basisplaats dus ze zullen toch wel hun best doen. En ook het pressievoetbal, dat Duitsland moet gaan spelen, kunnen ze echt niet. En ja, voor de rest moeten Van De Vaart en Sneijder maar even naar Galasek en Crygera bellen.

Ja, ik heb er nog wel vetrouwen in.

5. TheWalrus

TheWalrus Guest

Okay, even samengevat. Zijn dit nu onze opties?

Mogelijkheid A
    1.Gelijkspel voor Nederland (tegen Letland)
    2.Verlies voor Duitsland (tegen Tsjechië) (bijvoorbeeld 1 of 2 nul)

Mogelijkheid B
    1.Winst voor Nederland (tegen Letland)
    2.Verlies voor Duitsland (tegen Tsjechië)

Mogelijkheid C
    1.Winst voor Nederland (tegen Letland)
    2.Gelijkspel voor Duitsland (tegen Tsjechië)

Die laatste twee weet ik zeker. Om te bepalen of die eerste mogelijkheid werkt zou ik graag van iemand horen hoe dat systeem nu precies in elkaar zit.

6. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Maar zonder Nedved, Koller en Barros zal het voor Tjechië een stuk moeilijker zijn. De aanval van Tjechië loopt bijna altijd via Nedved, Ik weet niet wie dit van hem over kan nemen. Koller is fantastisch in het vrijspelen van een ploeggenoot etc. Smicer zal dan wel vganaf het begin spleen dus dat is tenminste iets. Maar die Duitsers zwijnen altijd hé, dus ik hou mijn hart vast eelijk gezegd. Ik heb wat minder vertrouwen.

(Vind wel dat dat gezeik op Advocaat best wel een beetje minder mag, ja een stomme keus om Robben eruit te halen voor Bosvelt maar inderdaad, had Nederland alsnog met 4-1 gewonnen had je niemand gehoort. Kritiek is goed maar mensen zijn nu aan het afzeiken en dat is mijn ogen geen kritiek maar gewoon zeiken om het zeiken)

7. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mogelijkheid A: Behalve bij 0-0 Nederland en Duitsland verliest met maximaal 1 doelpunt en heeft zelf wel 2x gescoord, dus 2-3 of 3-4. Dan zijn de Duitsers ook door.

8. Ghostkiller14

Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Zit je na 4 jaar eindelijk weer is te genieten van het Nederlands elftal, word het rust denk je de 2e helft word nog leuker.... NOT dus en dat allemaal dankzij DICKIE ADVOCAAT!

9. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    die scheids was echt kut gewoon..

10. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
  11. martin100

martin100 .....

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
    prachtig

12. ShinjiNL

ShinjiNL -

Leuk Bevonden:
    0
    die is egt gewoon te mooi voorwoorden echt schitterden _O_ _O_

13. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Die is idd mooi.
    Snap nog steeds niet waarom Robben werd gewisseld- de enige speler die je niet moest wisselen.. en dan breng je Bosveld in; de zwakste speler van de ploeg die volgens mij ook in geen jaren heeft gespeeld of anders zeker bijna met pensioen mag. waar ben je dan mee bezig? zucht :'-(

14. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Snap je dat echt niet?? :confused:

Die jongen is 3 maanden gebleseerd geweest, dan moet je daar natuurlijk voorzichtig mee omgaan, want je wilt voorkomen dat hij zich weer meteen bleseert tijdens de eerste wedstrijd...:{ Bosvelt was idd een verkeerde keuze, maar ik kan begrijpen dat hij Robben tegen zichzelf beschermt.

15. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij heeft Advocaat gisteren op de persconferentie aangegeven dat de wissel NIET was ivm de fysieke gesteldheid van Robben maar een tactische wissel. Hij vond het middenveld (lees Nedved) te sterk worden en offerde daarom een aanvaller op voor een middenvelder.
    Hij spreekt zichzelf wel tegen iderdaad want direct na de wedstrijd gaf Advocaat inderdaad nog als argument op dat Robben 3 maanden niet gespeeld had.

Laatst bewerkt: 21 jun 2004
  16. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Owwww, ik had dat gisteren niet gezien, ik had idd alleen gehoord dat hij beschermt werd tegen blessures... dan snap ik de wissel ook niet helemaal.. :confused:

17. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Laten we heel eerlijk zijn, drie doelpunten door drie persoonlijke fouten.

Breedtepass cocu wordt onderschept
    Bosvelt pakt nedved niet aan die vrij kan passen.
    v Bronkhorst gaat pingelen.

Eerste wissel had reiziger/heitinga moeten zijn, een pro met zoveel ervaring smeert heitinga makkelijk een kaart aan, reiziger is toch meer ervaren.
    Op zich was het goed bedacht van advocaat, uitwerking was alleen minder!

18. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    En wat vinden jullie van deze?

19. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Is op zich wel zo, maar die wissel was gewoon het breekpunt van de wedstrijd. Je verliest je aanvallende druk en komt daardoor zelf onder druk te staan. Deze wedstrijd kon beide kanten op, Advocaat roept wel dat Nederland zijn kansen niet heeft benut na die wissel, maar vergeet erbij te zeggen dat Tjechie veel meer kansen kreeg na die wissel als ervoor.

Zowel de verdediging van Nederland als Tjechie hielden open huis, dus die wedstrijd kon echt twee kanten op, beide ploegen hebben zeer veel kansen gehad. Maar na die wissel werd nederland duidelijk minder. Die Tjechen werden door hun wissels steeds beter, en nederland steeds zwakker. Geeft ook wel aan wie de betere coach heeft.

En over die scheids, die was idd bagger. Maar de mensen vergeten wel ff dat van nistelrooij zwaar profiteerde van het feit dat hij doormocht uit buitenspel positie om te scoren, en het feit dat Robben misschien wel rood had moeten krijgen.

20. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Ook bij gelijk spel 1-1 of hoger en de Duitsers verliezen is Nederland zowieso door, stond vanmorgen in de krant.

Deel Deze Pagina