1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nederland Tsjechie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dmatri, 19 jun 2004.

1. TheWalrus

TheWalrus Guest

Duitsland wint gewoon. Die Arische rakkers gaan voor de winst en de finale van dit tournooi wordt Tsjechie Duitsland, met Duitsland als kampieon!

Deutschland, Deutschland, über alles,über alles auf dem Welt................

En dan win ik de voetbalpoul van mijn mede zaterdagpostbode's!

Schade Holland alles is voorbij.................

Totaler Krieg,

2. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    die finale kan geloof ik niet, toch?

3. Dit kan niet!
    Niet dat ik van groffe humor houd maar dit betekent dus dat er hetzelfde moet gebeuren met Nick Berg?

Ik kan er niet om lachen...

4. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Neej die vind ik ook niet echt leuk. Kijk ik vind m wel grappig, maar niet leuk. Er bestaat verschil tussen leuk en leuk. Deze past niet echt in het goede rijtje thuis.

En @ TheWalrus, ben je Duitse-fanboy ofzo??? Kijk eens hoe ze spelen man. Waarop basseer je dat ze gaan winnen. Kijk mijn post eerder in deze thread, welke punten in opnoem waarom Duitsland niet gaat winnen, die zijn wel ergens op gebasseerd. Vitesse zou daar zelfs nog van winnen denk ik. Ach we wachten maar mooi af, hopen het beste.

5. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0

Had iemand gehoord wat van Hanegem zei???

Perslid: Wat doet u als Advocaat nogeens dezelfde wissel maakt?

van Hanegem: Dan sla ik hem neer. 8)

6. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd had ik gehoord, heel leuk :D :D 8)

7. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Davids zn persconferentie ...

K weet niet wat k ervan moet denken ... maar als ik daar zat, zou ik misschien hetzelfde hebben gedaan en gezegd ... ligt aan mn karakter ... de spelers zijn al genoeg opgefokt ...

8. obsessed

obsessed Wannabe-gamer

Leuk Bevonden:
    1
  9. TheWalrus

TheWalrus Guest

Robbertos, ik baseer mijn theorie dat Duitsland wint niet op spelers. Zij hebben volgens de rassentheorie nu eenmaal de superieure mannen in het team. Die Arische goden lopen over iedereen heen. En al hebben ze nog een speler, een echte leider laat ze strijden tot in de dood. En zelfs als we ver achter staan klinkt het Duitse Volkslied en strijden bejaarden, vrouwen en kinderen door. En het laatste schot zal niet aan de Völler zijn, want dit Duitsland schiet niet in eigen goal!

En dan komt daar het geheime wapen. Rudi trekt zelf zijn badslippesr aan en klimt het veld in en verjongd het Duitse elftal door het te verouderen. ÉÉN BROK CHARISMA!!!

Kortom, nee ik ben geen Duitsland fan. Het is een slappe ploeg en ik hoop dat Oranje doorgaat. Jammer dat die Tsjechen een B-elftal gebruiken. Hopelijk hebben we geluk!

Ik steun Advocaat tot in de polder! _O_

Laatst bewerkt door een moderator: 22 jun 2004
  10. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wtf al ik stem komen er 3 stemmen bij :{ en als ik dan nog een keer stem (hij zegt dat ik al gestemd hebt) geeft hij er weer 3 stemmen bij 8)

11. obsessed

obsessed Wannabe-gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Komt omdat er de hele tijd ook andere mensen stemmen denk ik..

12. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dat stemmen is idd erg wazig. Maar dat maakt niet uit, want het was de slechtste wissel allertijden 8)

13. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
  14. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Net of je dan slecht moet zijn, ofzo 8)

Deel Deze Pagina