1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nederland verturkt

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Clawviper, 9 nov 2003.

1. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    omg.... het is toch wat he die Nederlandse Moslim Omroep op tv vind ik ook zo raar.............. als je het gaat ondertitelen/in hun taal spreken en alleen over hun cultuur enzo verteld leren ze toch nooit echt Intergreren?:confused:

2. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    dat is gedeeltelijk waar, maar jij hebt toch ook geen frans geleerd zonder het te lezen, dat moeten zij ook doen. Je begint er bekend mee te raken

3. TheWalrus

TheWalrus Guest

Een tweede taal leren is heel lastig. je zit met de paradox van de tweed taalverwerver:

Om de taal te kunnen spreken moet je de taal leren, en om d etaal te leren moet je de taal spreken.

Er moet eigenlijk iets geleerd worden, en dat moet dan in waardevolle situaties gebruikt worden, vervolgens moet er weer een volgende stap gedaan worden.

4. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    ik heb engels geleerd van tv... neeh serieus..
    vroeger keek ik ALTIJD naar cartoon network met ondertiteling.
    daarom kan ik engels beter dan anderen die geen 'ervaring' hebben...

;)
    het gaat op school juist moeilijker...
    iig voor mij dan..

5. TheWalrus

TheWalrus Guest

Dat is wel waar, een eerste en een tweed taal leren gaat ongeveer hetzelfde. Dus laten we een soort sesamstraat voor allochtonen maken....

6. [TUA]RedeyeJedi

[TUA]RedeyeJedi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben helemaal mee eens dat ze nederlands moeten leren zij moeten aanpassen...... Integrate yo asss

Deel Deze Pagina