Natuurlijk is de teruglopende economie niet volledig toe te schrijven aan de allochtone bevolking.
Irrelevant is het echter niet. Wat gewoon feitelijk bewezen is:
- de allochtone bevolking is over het algemeen lager geschoold dan de autochtone bevolking.
- de allochtone bevolking (met uitzondering van de Surinamers) participeren minder op de arbeidsmarkt (zowel bruto als netto) en het werkloosheidspercentage is onder de allochtone bevolking aanzienlijk hoger dan bij de autochtone bevolking.
Ik dacht dat speciale tekens in namen van buitenlanders verboden was, zo was er ook ophef over de trema van Máxima.
(correct me if i'm wrong, please) Trouwens: het is geen probleem om in word een teken toe te voegen of dat als keuzetoest te maken dus: what's wrong?
Dat wij VERPLICHT de Turkse taal moeten leren is niets anders dan BELACHELIJK.
Dat het een keuzevak was kon ik begrijpen, maar dat wij Turks zullen moeten leren is echt belachelijk en verwerpelijk.
Zíj moeten zich aan óns aanpassen, wíj zijn de gastheer, zíj hebben óns nodig, wíj hen niet en als het ze niet bevalt gaan ze maar lekker terug.
Zo vind ik ook dat allochtonen zonder verblijfsvergunning die een strafblad krijgen direct teruggestuurd moeten worden.
Nogmaals: ik ben niet extreem rechts, ik oordeel niet op huidskleur of afkomst, wél op gedrag.
Laatst bewerkt: 9 nov 2003