1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nederland verturkt

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Clawviper, 9 nov 2003.

1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Het is ook geen verplicht ingevoerde taal..

En de turkse tekens zijn wel degelijk dmv toetsencombinaties te verkrijgen..

2. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    'En je weet het, Aart heeft altijd gelijk!'

:cool:

3. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Neeee, geen Turks! Ik heb al moeite met Duits en Frans!!! 8)

4. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    ik wou het eerste jaar ook geen latijn maar dat was dus wél verplicht ;)

en als je mag kiezen uit 3 vakken, en daar zit dan turks bij... ra ra ra wat kiezen de turken dan??? |:-
    zo leren ze weer nix.....

denk je ook echt dat ik oooit grammatica hoef te weten van turks??
    en ik ben nog turks ook!

Laatst bewerkt: 11 nov 2003
  5. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    nou.. dan ben jij blij..
    Ik vind het zo i zo een slecht idee... ik ben zo dislecties als de pest.. en dan om ook nog eens zo een taal te gaan leren, die ik nog niet eens wil leren al was het de laaste taal op aarde, dat vertik ik gewoon..

amen :)

6. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Hier om me heen hoor ik bijna niks anders. Ik zeg niet dat ze ammel slecht zijn ik ken ook genoeg relaxte. Hier in de buurt word vaak niet eens meer van allochtonen maar van illegalen gesproken. Je merkt wat leeft onder een deel van het volk. Er zijn gewoon mensen die dat gezeik van de allochtonen zat zijn.

7. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Dat mensen zo bij jou in de buurt doen geeft jou niet 't recht om dat hier ook te doen. Er zijn ook wijken in Nederland waar criminaliteit de gewoonste zaak van de wereld is, dan nog hoeven die lui dat hier niet te promoten.
    Je kan ook je mening delen op een vriendelijke, sociale manier zonder dat iemand zich gekwestst oid zal voelen :)

8. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    En dan ga jij meteen blaten dat ze wc´s moeten schoonmaken?
    Ik ken genoeg marrokaanse meisjes die in hun eentje een hogere iq hebben dan complete schoolklassen nederlandse kinderen bij elkaar (figuurlijk natuurlijk)
    Maar ja, dat maakt natuurlijk niks uit, omdat hun opa´s en vaders hier kwamen om wc´s schoon te maken, betekend dat hun dat ook moeten ongeacht of ze slim zijn of niet.
    Walgelijk, hoe domme uitspraken mensen hier doen.... :{

9. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Tja het kwam er zo maar uit(beetje te gruwelijk bij nader inzien). Maar sommige mensen( ik zelf niet) worden in hun familie benadeeld doordat er allochtonen in het bedrijf waar hun ouders komen werken en dat hun ouders daardoor ontslagen worden, nou ik kan best begrijpen dat ze daardoor niet echt vriendelijk met allochtonen om kunnen gaan.

10. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Precies!
    Ze krijgen hier ook gewoon veel te veel (lees :alles) voor elkaar.
    Als wij iets van hun verlangen (namelijk normaal intergreren, en hun niet cultuurtje hier doorvoeren) is het al teveel gevraagd, maar zodra ZIJ iets willen (grootste moskee van europa in rotterdam, turkse taal invoeren op scholen, turkse letters op toetsenboren) dan krijgen ze het nog voor elkaar ook.
    Nog even en we moeten dalijk een hoofddoek gaan dragen, meedoen met de rammedan en weet ik veel wat nog meer..

Ik weet nog wel pas geleden toen turkije success had bij het WK voetbal.
    Hier in Dordrecht reden allemaal ERG PROVOCEREND met die turkse vlaggen van ze rond in hun auto's en maar toeteren, toeteren.
    Politie moest eraan te pas komen om rellen te voorkomen hier.
    Want iedereen hier haat die turken gewoon.
    Vind je het gek? ze maken het er zelf naar.
    Ik werd die dag bijna nog aangereden door een turk die van links kwam, en ik kwam van rechts! Dus ik had voorrang, en die turk die ontplofte zowat zo kwaad wastie, terwijl het zijn schuld was.
    Maar goed, nederland steek vooral je kop maar weer in het zand, en doe maar weer alsof er niks aan de hand is.
    Al die turken zijn hier uit op macht, over 25 jaar is 85% hier moslim, mark my words.
    Goeie ontwikkelingen allemaal hoor hier, fantastisch.

11. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Bij welk bedrijf is dat gebeurd dan? Positieve discriminatie bij sollicitaties is wat anders dan werknemers "inruilen" voor allochtonen. Dat kan ook helemaal niet.

Die moskee komt er inderdaad, maar die 2 laatste voorbeelden zijn al verouderd.

12. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    2 kutvoorbeelden, anders kan ik het niet noemen.
    Hier verven wij hele straten oranje, lopen we allemaal er als een mongool bij (klompen op onze hoofd? gimme a break) tijdens EK´s e WK´s, en schelden hele volkstammen in cafe´s de tegenstander en scheidsrechter verrot in cafe´s terwijl ze kijken naar een voetbalwedstrijd....
    En dan mogen Turken vanm jou niet met vlaggen wapperen en toeteren?

En ik weet niet of je ooit in een willekeurige binnenstad tijdens zaterdag bent geweest, maar dan is het alleen al levensgevaarlijk om er te fietsen, aangezien iedereen zo snel mogelijk in de stad wilt komen, omdat ze weer geld willen uitgeven. Geef dan vooral geen commentaar op de bestuurders, want dan wordt je door half autorijdend nederland bijkans gelyncht. En jij gaat mij niet vertellen dat geen van die toeterende en scheldende 'mensen' in het verkeer dan Nederlanders zijn...

13. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Het ging erom dat ze rellen veroorzaakten. En dat gebeurt niet wanneer wij het WK winnen ofzo. Misschien wel bij een wedstrijd ajax/psv, maar dat is weer wat anders.

14. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19

wat rood is geselecteerd heeft aboluut nix met de islam te maken :{ en dat van die letters op die toetsenborden heb ik al uitgelegd... hoop dat t meer een tip is geweest... weet er niet veel van eigenlijk...
    ik was een keer, toen ik nog 10 ofsow was... met iemand gaan fietsen... dus hij weer een fout maken.. man moest een beetje oppassen.. dus hij terecht boos.. dan zeg ik nog wat boos tegen mn vriend.. komt die man weer terug en bedreigt me :confused: en ik was nog 10 ofsow |:-
    maar ik heb niet gezegd dat alle nederlanders zich voortaan met nix moeten bemoeien omdat ze toch k*t doen....|:-
    get my point?

tuuuuuuurlijk is dat wat anders joh..

:{
    zijn er trouwens rellen gekomen?????????
    oowww jullie willen gewoon nix met turken te maken hebben...

15. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nosh: Ik zie je nou al de hele tijd de vergelijking trekken tussen Nederlanders en Turken. Dingen zeggen als; "wij doen het dus waarom mogen zij het niet?". Je moet echter wél in gedachte houden dat ZIJ hier te gast zijn. Ze worden hier in dit land toegelaten onder de voorwaarde dat ze zich normaal gedragen. Als iemand bij jou thuis komt, en begint je spullen aan diggelen te slaan, dan schop je hem ook het huis uit en zegt dat hij "te gast" is. Zo hier ook..

16. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    dat voorwaarde van normaal doen is voor iedereen geldig.... dacht ik altijd tenminste

17. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ik ben blij dat er meer mensen zijn met een realistisch beeld die ook inzien dat een school met mogelijk turks als vak helemaal niks te maken heeft met de invoer van die taal op elke school in het land. Spreken van islamitisering is onzin, en is niks meer dan inspelen op de angst van veel mensen; het verlies van de eigen identiteit.

18. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0

Ik zit er niet op te wachten dat zodra turkije een wedstrijd wint, dr allemaal van die lui met die fantastische vlaggen van ze hier provocerend rond gaan zitten rijden.
    Daar ben ik bepaald niet van gediend.
    Het is hier NEDERLAND en geen turkije.
    Als ik daarbij nog door zo'n figuur haast aan word gereden heeft het er niks mee te maken of nederlanders zich in het verkeer niet misdragen.
    Dat stond in verband met dat vlaggengedoe.

19. Blox

Blox 老外

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is daar provocerend aan? Provocatie moet ergens op gericht zijn, het lijkt mij slechts een uiting van blijdschap. Juichen voor het nationale elftal van Turkije is niet anders dan juichen voor het Nederlands elftal, Feyenoord, PSV, Ajax, Lutjebroek, etc. Omdat ze in Nederland wonen mogen ze geen liefde meer tonen voor het land waar zij of hun ouders zijn geboren? Wat een onzin.

Laatst bewerkt: 12 nov 2003
  20. Blox

Blox 老外

Leuk Bevonden:
    0
    Zucht, ik blijf in herhaling vallen. (dit non-argument is al in tien discussies terug gekomen) Die mensen zijn hier niet te gast. Ze hebben een Nederlands paspoort en zijn dus Nederlands.

Deel Deze Pagina