Zucht, ik blijf in herhaling vallen. (dit non-argument is al in tien discussies terug gekomen) Die mensen zijn hier niet te gast. Ze hebben een Nederlands paspoort en zijn dus Nederlands.[/qoute]
Kijk.. nou komen we ergens.. ze zijn NEDERLANDER.. weg dus met al die turkse vlaggen.. doei doei.. zwaai zwaai...
Dus jij vind: Je word uitgehuwlijkt na ja 16de, als je sex voor het huwelijkword word je inelkaar geslagen door je papie en je moet met een doekje op je kop lopen omdat als jongens je haar zien dan ben je een hoer.... dat vind jij een goede relatie met je ouders en met je geloof? ik niet hoor...dat is:
achterhaald
overdreven
onaangepast
en uiterst discrimminerend tov de vrouw.
Dat word zeker niet als normaal gezien... waarom denk je dat drinken onder je 16de en sex met een minder jarige immers verboden zijn? niet omdat het normaal is hoor.. Dat wil niet zeggen dat het niet gedaan word.. ok..
ik zelf ken een meisje van 16 met een vriend van 23 (of iets in die richting..) en ja.. dat is belachelijk.. maar de hormonen gaan immers werken... en je krijgt het haar niet aangepraat dat het stom en vreemd is... Ze zit dat waarscheinelijk later wel in dat het niet kan...
Ok... you don't get it do you? die familie eer zit me tot in mijn neus... ik word er niet goed van... herrinerd iemand die eerwraak moorden nog? nee.. das mooie eer... laat ze dat maar in turkeye doen.. maar niet hier..
trouwens.. turken in turkeye zijn moderner (in de grote steden dan he) dan de turken hier.. Ok.. als je een westers uitziend meisje ben moet je wel iedere turk van je afslaan daar maar ok..
Klik om te vergroten...