1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

nederland - zweden

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door NL_Wouter, 26 jun 2004.

  1. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Gisteravond bij een kennis van mij gedeeltes van de wedstrijd gezien, was daar bezig aan zijn pc. Iedere keer als ik hoorde dat het weer even spannend werd ging ik snel kijken om daarna weer verder te gaan met de pc :+

    Ik vond het wel buitenspel van Van Nistelrooij, maar net als janizz al zei hierboven -> Who cares, we staan in de halve finale _O_
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Yeah!!
    Ik wist het
    we zijn door yeah
    NL IS THA BEST!!!
    *bedankt god* :+

    dit is voor nederland _O_ _O_ _O_
    _O_ _O_ _O_
    _O_ _O_ _O_
    ik wist het wel hoor die penaltys! goed gehouden vd sar!
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    we zullen portugal ff een lesje leren.

    _O_ van de Sar _O_
     
  4. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    *Sluit zich hier bij aan :cool:
     
  5. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    whooohooo!!! w0000t!!!! we zijn gewoon door!!!! *) *) *) *) *) *) 8) *) :cool: :cool: :p nu gaan we zeker het EK winnen! ik voel t!~! ;) _0/
     
  6. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    Vond het trouwens nog opmerkelijk hoe goed Larsson nog Nederlands sprak.
     
  7. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Zo, van dat penalty-trauma zijn we nu ook af.
     
  8. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    We zullen nooit van dat penalty-trauma af zijn. Daar zal de media nog decenia lang over doorzeuren...

    Marja, 1 van de 4 keer dat Nederland met penalty's wint, het werd tijd. En het viel ook een beetje te vewachten, je kunt niet blijven verliezen met zoiets. Eens moet de eerste keer zijn om daarmee te winnen. En met spelers als Makaay, van Nistelrooy, Robben, Heitinga [die hem goed inschoot] etc. zitten we toch best goed met de penalty's :)

    Ik vind dat we toch wel verdiend hebben gewonnen ondanks de booooooring wedstrijd. Nederland had net iets meer overwicht.

    Leukste moment nog altijd die F*CKED UP penalty van IBRAHIMOVIC [damn, wat haat ik die speler]
     
  9. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    1 van de 5 8)
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    wedstrijd na afloop ik zet muziek hard aan komt zo buurman (kerkrat) naar buiten dat te hard staat enzo fuck hem heel de buurt nam voor ons op

    maar de wed was spannend maar niet echt heel super
    strafschoppen waren erg
     
  11. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
  12. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    jeeeej :D:D ze zijn lekkrr door
     
  13. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de strafschop van Heitinga hield ik mijn hart vast aangezien ik hem nog nooit een strafschop zag nemen en hij nogal jong is. Gelukkig is het goed gekomen:).
     
  14. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zei vóór de penalty serie tegen mijn huisgenoot dat Nederland zou winnen. Ik had er gewoon een goed gevoel over...

    Ik vermoedde dat Ibrahimovic zou missen, en hij miste...
    Ik vermoedde dat Ljungberg zou missen, en hij raakte de lat waarna de bal via Van der Sar er alsnog in ging...
    Ik wist zeker dat Mellberg zou missen (je zag de angst in zijn ogen), en hij miste...

    Ik had bij alle Nederlandse penaltynemers een goed gevoel. Cocu schoot hem goed in, alleen raakte hij de buitenkant van de paal. Kwestie van een paar essentiële centimeters...
     
  15. Corolla Friend

    Corolla Friend Bhuddymahn

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    1
    Yeah! De helden van de week: Robben & Van de Sar _O_ _O_ _O_

    Van Portugal winnen ze, 2-1 denk ik!
     
  16. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Makaay's penalty ownde hard!

    wel kut dat ik portugal-engeland niet heb kunnen invullen in mn poules, weer eens punten misgelopen... en mn vi league team is ongeldig omdat ik 4 nederlanders in mn team had om ff te kijken maar geen tijd meer had om het nog te wijzigen...

    BUT WHO GIVES A SHIT?!

    we zitten in de halve finale en spelen tegen het thuisland..

    Nederland-Tsjechië was al de mooiste wedstrijd sinds jaren, hoop dus dat dat de finale wordt....
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2004
  17. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    wel lache man, toen van de sar de penalty eruit hield, toen stond ie op en toen liep ie met zo'n - ik ben de man look verder ( zonder te juichen of iets)- en hij wees zo van: doe et maar eens na. egt lachen
     
  18. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Neej hij wees naar iemand die hem had verteld dat de Zweden op de training allemaal in de rechterhoek schoten. Dus Sar dook naar links. :D
     
  19. x-boxter2003

    x-boxter2003 Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Van der Sar had eens 1 penalty gestopt, maar heb je die blik in zijn gezicht toen gezien?? Dat is wat wij Belgen zouden zeggen.... "een dikke nek". ik vind dat typisch iets voor het Nederlandse elftal... vooral die Davids met zijn zonnebrilleke altijd op.... man want een arrogant ventje is me dat! De rest van jullie ploeg vind ik top, behalve die van der meyde die vind ik een dikke nul.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2004
  20. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Idd, die blik op zijn gezicht was gewoon te lelijk, ook aangezien de situatie moet je nog niet zo'n gezicht trekken!

    Hordo zijn avatar is gewoon de max _O_
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2004

Deel Deze Pagina