1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nerdcore

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mr. E, 4 sep 2006.

1. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    /agree

Eigenlijk zie je op TV alleen erg slechte hip hop. De vernieuwende creatieve muziekanten binnen dit genre krijgen eigenlijk vrij weinig aandacht.

En dat is jammer aangezien ik die neppe, commerciele, bling bling hip hop helemaal niets vind.

2. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, Optimus Rhyme.

En mensen, het is geen kruising van hardcore en hip hop. Ze hebben het "-core" gedeelte er gewoon achter geplaatst. Bovendien, als ze hardcore bedoelden, bedoelden ze de punk / metal variant, en niet de house variant.

3. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geef mij is 1 stad waar dat tegenwoordig niet zo is, in een beetje redelijke stad gebeuren die dingen nou eenmaal (niet dat ik t goedkeur hoor, OPZEKER NIET!!!!, maar ga maar een google'n. Ook in Groningen wordt gemoord :) )

1.--> Wat the f*ck is sjizzle... dat bedoel ik dus. Boers???? Of gewoon iets wat ik niet ken?
    2.--> Als jij uit Amersfoort komt, hoe kan je dan zeggen dat tenten om 2 uur dichtgaan. Ja de Karsteboom en Roumers jah. Kleutertenten. Maar ik ben ook wel eens 's morgens om half 10 de Boekenier uitgelopen. Dus _0/

Veel plezier in Groningen zou ik zeggen. :thumbs:

4. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    in mijn woordenboek zie je alleen rap op tmf enzo. en daar hou ik helemaal niet van. Echte hiphop dat zie je bijna nergens meer. Alleen MTV af en toe, maar TMF sowieso nooit.
    En ik kan 50 cent echt geen hiphop noemen.. dat haalt het niveau zo omlaag :'-(

5. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vroegah was alles betah.

:+

6. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sorry mis ik iets hier. Wie begint er over hardcore. Weet niet of ik het goede heb gedownload op die website maar wat ik hoor is een of andere dikke kleuter die totaal niet kan rappen met de meest zielige Nickolodeon (ofzoiets) deuntjes ever. Wat een crap dit. Nou hij doet het eerste deel van het woord eer aan. Wat een nerd.

7. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind jou grappig.

Deel Deze Pagina