1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Net] YouTube

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 8 mrt 2009.

1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee, dat mag volgens mij niet omdat het muziek is van een artiest/platenmaatschappij. Alleen eigen muziek, maar ze hadden bij mij zelfs een video verwijderd met een track die ik zelf had gemaakt. :+

2. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Je kan ook eens kijken naar muziek dat speciaal gemaakt is om te gebruiken in je video's mits je een link naar het kanaal erbij vermeldt.
    Ik gebruik zelf vaak muziek van LDUKMusic, maar je kan ook gewoon zoeken op 'royalty free music'.

3. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, maar ik had een keertje een track gebruikt die er voor bestemd was en ads waren niet meer in te schakelen terwijl het gewoon in de beschrijving staat. :confused:

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Oh crap, ik dacht dat ie automatisch alle filmpjes had ingeschakeld om centjes te verdienen. Blijkt dus van niet. Verdorie, kan ik dat allemaal handmatig gaan uitzoeken. :+

Deze is mijn meest bekeken filmpje, maar ik denk dat ik het niet eens hoef te proberen om die aan te melden. :p

Offff.... kan het toch? :confused:

Ook maar eens uitzoeken waar dat überhaupt op wordt gebaseerd. 0 bij een filmpje met 12k views?

Laatst bewerkt: 16 feb 2013
  5. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Klopt, dat moet handmatig. :+ Maar doe gewoon man, kutje! :p Ik zit met een video ver boven die views (bijna 35.000) en ik kan je vertellen dat je nu al wat nieuwe games had kunnen kopen van het gratis verdiende geld! ;)

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik blijf gewoon angstig dat ze straks mijn hele kanaal gaan sluiten. :+

Jammer dat er geen Harry Potter games meer komen. Dat waren altijd gegarandeerde views. :p Misschien geen 32k per maand, maar toch. Tegenwoordig heb ik niks meer wat views trekt.

edit: Daar heb je het al. Het gaat niet. Domme copyright troep! :+

7. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Je krijgt sowieso eerst een waarschuwing of je inkomsten worden stopgezet voor die video, maar je kanaal ben je echt niet zomaar kwijt. :+

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik dacht zoiets te hebben gelezen, de vorige keer toen ik wat voorwaarden zat te checken. Ofzo. :+

ppfrfrfhurish giurs fs\
    Waarom probeer ik het nog. Straks is natuurlijk het enige wat overblijft de filmpjes met 2 views.
    Van mezelf.

9. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, hoe kan dat dan? 8) Ik heb ook vids van games (met in-game materiaal) en die zijn gewoon goedgekeurd...

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Halo mag niet, Dragons Dogma mag niet, Harry Potter mag niet, die Top 20 mag niet. En er zal vast meer zijn waarvan ik al ben vergeten dat het is afgekeurd.

Die Skylanders video mag wel, maar aan de analytics te zien ga ik daar niet eens geld mee verdienen 8) figures...

11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha Gears was pas geblokkeerd op yt door EPIC. CliffyB zn twitter gebombardeerd met duizenden tweets. Dag later tweet ie dat hij heeft gezorgd dat het weer mocht xd

12. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Weird... ik heb zelf ook Halo in-game vids die inkomsten genereren. :+ Maar het grote geld komt maar van 1 video bij mij en dat heeft waarschijnlijk ook te maken dat het de eerste hit op Google is. 8)

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hoeveel views heeft ie in totaal? Post em anders eens hier. Krijg je weer wat centen. :cool:

Terwijl ik nog steeds niks krijg. :+

14. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dit is de mon€ymak€r! :9 Best handig als je per ongeluk ergens achterkomt. 8)

[yt]PCMzXsEvRDc[/yt]

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    35k views in totaal dus. Ik dacht per maand. En daar krijg je al zoveel geld voor? Ik zou dus al lang rijk zijn geweest! :+

Dat is trouwens toevallig precies de printer die hier ook staat. Filmpje even bookmarken. :p

16. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, grappig... je bespaart een hoop geld aan inkt. :9 Nee in totaal, maar de views gaan de afgelopen tijd opeens ongelofelijk hard (vooral vanuit Amerika). Maar je had zeker wel aardig wat geld binnengehaald nu ja... zonde man! :eek:

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Misschien maar beter stoppen. Ik verdien nu toch niks, en hoef ik niet iedere keer die deprimerende melding te zien dat de filmpjes weer afgewezen zijn. :+

(nah, ik kan het net zo goed aan laten staan, maar de dag dat ik een cent verdien zal ik vreemd opkijken. Het is me blijkbaar niet gegund, haha)

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Jij hebt ook altijd pech :+

19. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ik weet niet hoe lang het er al in zit maar ik was gisteren TPB AFK aan het kijken op m'n laptop, toen ben ik wat anders gaan doen en op m'n desktop ben ik weer verder gaan kijken, en hij heeft gewoon onthouden waar ik was :D.
    Heb het nu ook bij een ander filmpje, erg handig.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is sinds 2009 al ofzo. :+

Deel Deze Pagina