Nick Berg

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Glue, 12 mei 2004.

  1. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Tja, het is natuurlijk ook niet echt een wetencvhappelijke onderbouwing door te zeggen dat je dingen op straat hoort. Ik ken een aantal marokaanse jongens, die allemaal studeren, en zij vonden de aanslag verschrikkelijk en waren stuk voor stuk bang dat veel mensen alle moslims zouden veroordelen voor een klein gropeje idioten dat juichend de straat op gaat.

    Hetzelfde geldt bij Murat D en de mensen die voor de school stonden om hem steun te betuigen. Deze twintig mensen kwamen op televisie, de achthonderd andere allochtonen die op de herdenkingsbijeenkomst waren, die gedichten hadden geschreven, samen lazen uit de bijbel en de koran werden slechts in een zucht genoemd.

    Het probleem is dat de ascociale minderhied het altijd verprutst voor de normale meerderheid. Cijfers over criminaliteit bewijzen ook dat we te maken hebben met een grote groep buitenlanders die aangekeken wordt op de daden van een minder begaafde minderheid.

    Dat geldt overigens ook voor bijvoorbeeld mensen uit bepaalde wijken, bezoekers van campings, en hooligans. Even bij die laatste groep stilstaan. Moet je alel voetbalsuspporters dan ook maar zien als asociale hooligans?
     
  2. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    @ The Walrus je hebt gelijk. Zo gaat het hier. Net zoals turken. Bij ons in de buurt woont een familie en die doen niemand kwaad. En nederlanders die doen ook zoveel fout want wie had pim fortuyn ook alweer vermoord of die President Kennedy. Je kan niet zeggen dat een heel ras mensen slecht zijn.
     
  3. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Die bestaan niet.
     
  4. -Red-

    -Red- Tcolor of Communism

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    2
    De moordenaars van Berg zijn opgepakt.
     
  5. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    @ jajojo, nooit gehoord van: Een ander Joods Geluid
     
  6. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44

    egt waar? _O_ BETER nu snel CNN opzetten...
     
  7. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat klopt. Nog nooit. En dat zijn verraders.
     
  8. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    @ Red: laten we hopen dat het waar is
     
  9. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    @ jajojo, je hebt er nooit van gehoord en je weet dat het verraders zijn, hmm :{
     
  10. Karelax

    Karelax Guest

    ''jij bent echt fucking dom, zuig je the walrus zn lul ook, hippie?''

    Zag ik tussen me reputation points staan, best zielig en het taal gebruik (hippie) komt me vrij bekend voor volgens mij weet iedereen wie ik bedoel
     
  11. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    jajojo, veel Israeli's keuren het huidige beleid af, ik wete niet of je de grootste vredesmars in Isreal ooit ook voorbij hebt zien komen tijdens de afgelopen week?

    Natuurlijk keuren ze het geweld van Palestijnen af, maar een meerderheid vind dat het huidige beleid aanslagen aanwakkert en heeft wat dat betreft dus begrip voor de aanslagen.

    Wat niet wil zeggen dat ze de aanslagen goedkeuren!
     
  12. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Tja, zo laag schat ik Sykes niet in, dat hij iets dergelijks zegt. Zijn taalgebruik is weleens neerbuigend maar zulke posts zouden gewoonweg onnozel zijn. Of was jij het wel Sykes?

    Voor degene die naar mij en anderen refereert als hippies, dat ik The Beatles en de Stones waardeer wil niet zeggen dat ik een 23 jarige hippie ben!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 mei 2004
  13. DeYous

    DeYous xbox rules

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    1
    toen was de discussie weer ver te zoeken...
     
  14. TheWalrus

    TheWalrus Guest

  15. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm... word dit niet een beetje offtopic nogal?(ja het gaat over amerika, maar de topic begon met Nick berg...)
     
  17. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    waarom is hij dan ziek?? die volg ik namelijk niet helemaal :{
     
  18. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    tja, ik werd misselijk van die onthooding spartan 2, en ook van die andere mishandelingen door zowle terroristen als Amerikaasne soldaten. Ben jij van mening dat de moord op Nick Berg de gruweldaden van die gevangenismederwekers goedkeurt?

    Ze staan wel rechtstreeks in verband met elkaar en met de oorlog die Amerika gestart is. En daarom is hier niks off topic.
     
  19. Argus

    Argus Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    De joden die ik ken, waarvan er ook een aantal zijn die in die vredemarsjes lopen, doen het omdat ze het geweld spuug en spuug zat zijn. Aan de andere kant denken ook veel joden dat het geen zak uitmaakt of ze consessies doen of niet, en daar hebben ze ook een punt. Hamas heeft zelf gezegd dat ze vernietiging van de joodse staat willen. Er komt ook geen vrede, zelfs al doet Israël verre consessies....
     
  20. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    er zijn verdachten opgepakt, bedoel je!
     

Deel Deze Pagina