1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nick Berg

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Glue, 12 mei 2004.

  1. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    @ argus. Sterk punt. Een geniaal persoon zei ook, de lafheid entolerantie zit diep gewortelt in de genen van nederland. Begin hem te geloven dat het idd te diep zit.
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ben ik 100% met je eens!
    Die hele cultuur verneukt de hele wereld. Overal waar conflicten zijn komen de moslims in voor.
    Het is niks anders dan een achterlijke primitieve cultuur die ergens in het jaar 1200 is blijven hangen, de goede moslims uitgezonderd natuurlijk, niet elke moslim is slecht natuurlijk. Ik vind het daarom ook klote dat de goede moslims een slechte naam krijgen door dit tuig.
    Het zijn niks anders dan een stel idioten die overal de mensheid terroriseren.

    Idd, hoe tolerant moeten we zijn voor een intolerante cultuur
     
  3. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Lang leve de gedachte goed van Pim:

    "Zeg wat je vind, ook al is je inellectuele niveau gelijk aan dat van een 10 jarige"
     
  4. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik denk dat je wat te westers denkt, ik vond dit namelijk al klaar en duidelijk toen ik de beelden zag van de gevangen in die gevangenis die mishandeld werden door amerikaanse soldaten.

    Je moet het ook eens bekijken van de andere kant.

    Ik zeg niet dat ik voor die moslims ben, maar ik vind dat amerika net zo terroristisch is als heel al quida bij elkaar.
     
  5. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het helemaal mee eens dat al die tering zooi hier in de wereld door religie komt.
    Ben ik even blij dat ik geen religie heb.
    Ik geloof ook absoluut niet dat er ook god bestaat. Al zou ik dat soms wel willen.
    Voor mij is de religie ontstaan om de arme mensen tevreden te houden.
    Zo van laten we maar bidden naar god en dan komt alles wel weer goed of als iemand dood is van hij is nu iig bij god en god zorg wel voor hem.
    Het is gewoon gemaakt om toen de boeren tevreden te houden in het jaar 0.

    Wat betref die onthoofding van Nick, Super erg.
    En ik hoop dat ze boeten voor deze daden.
    Maar die amerikanen dan?
    Die foto's van irakezen die vernederd worden door die amerikaanse soldaten en zo?
    Horen we dan straks weer hoe amerikanen vrouwen verkracht hebben en gedood of andere smerige praktijken hebben gedaan in Irak. Zoals in Vietnam?

    Want de terroristen laten het open en bloot zien. (Die willen namelijk dat je het ziet, daar zijn het terroristen voor) Maar Amerika doen hun fouten liever in het doofpotje.
     
  6. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    ik denk dat die eerste post van je al getuigt tot welk niveau je hoort. Dat je het niet eens bent met amerika oke. Maar dat je hun de schult geeft van zon laffe daad. Om je even met de neus op de feiten te drukken, dit heeft een moslim gedaan. Geen amerikaan. Dit wil niet zeggen dat ze allemaal zo zijn, maar zij wekken haat op, bijna iedere burger. Ik heb al zelf zon topic gedaan niet lang geleden, ik respecteer je mening, maar iedere burger die aan heeft gezet tot het vermoorden van amerikanen is mede schuldig aan deze gruweldaad. Ik denk dat je vandaag eens stil mag staan en debateren over de goedwilligheid van moslims ipv alleen maar amerika beschuldigen wat iedere dag al gebeurt.

    En denk eens aan nick, die gast is slachtoffer van haat en terroristen. Hij was het volledig eens met Bush en kwam alleen maar om iets op te bouwen. Nou, ze hebben laten weten dat dit niet nodig is nee. Laat ze dan ook kapot vallen en hou op met al die kritiek tegen amerika. Iig voor vandag dan.
     
  7. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Gadverdamme ik heb echt steeds meer en meer een hekel aan alles wat daar in het midden-oosten woont.
    Ligt et aan hun geloof? manier van denken? ik weet et niet maar soms denk ik van "Gooi er dan maar een paar antoombommen op".
    Ik weet dat het een erg idee is maar ja ik kan er ook niks aan doen.

    :{
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Helemaal mee eens!! Wij begrijpen elkaar!
     
  9. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    beetje zielig die gasten die nu roepen dat het hun eigen schuld is die moslim mafkeesen zijn gewoon niet goed snik met hun Allah is groot geroep bom op die gasten dat zal ze leren. Hun reden was dus dat ze een Amerikaan (was gewoon een burger hij had verder nix met de oorlog te maken) wat aan doen omdat de Amerikanen de gevangen hadden vernederd. Erg ziek dus....
    Wat zal die arme man bang zijn geweest gewoon zn hoofd eraf gesneden:mad:

    *HAHA Tha-D dat van die atoombommen roep ik ook altijd whaha :cool: :9
     
  10. McKnight_76

    McKnight_76 cool

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd wat Amerika gaat doen, na deze daad.
    Gaan ze de boel nog meer platbombarderen?

    Het is triest gesteld op deze wereld.

    :{
     
  11. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    word! :9 kom dan maar met die repu pluspuntjes, kom ik ook nog es van die -8 af...je wordt niet echt gerepecteerd hier als je iets meer naar de zijde van irak neigt heb ik inmiddels begrepen |:-

    Maar idd. Ik snap eindelijk ook eens iemand hier....en Jajojo natuurlijk ook heh! :cool:
     
  12. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    I rest my case.
     
  13. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja joh goed idee gewoon een paar atoombommen er op irak gooien!
    Zodat we net zo erg zijn als de terroristen.
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2004
  14. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Idd, en het zijn niet alleen de Amerikanen die dit doen... het gebeurd(e) helaas overal :'-(.

    Ik heb echt 6x dat filmpje moeten bekijken om te kunnen beseffen dat mensen tot zoiets in staat zijn...Wat is dat vreselijk ziek zeg.
    Op zo'n moment haat je al die lui en wens je ze van alles toe......maar later op de dag denk je wat gezonder om het zo maar te zeggen.

    Kan er weinig aan toevoegen, meeste is al gezegd hier.
    Het is niet hun cultuur dat achterlijk is, maar de mensen die het allemaal veels te zwaar nemen...die zijn achterlijk. En het valt idd op dat overal waar de laatste tijd onrust heerst, er moslims tegen een ander geloof vechten. Toch wel een raar iets eigenlijk... dat die extremisten zijn blijven hangen in de spreekwoordelijke oertijd. Echt triest gewoon.

    Ik keur overigens de acties van die Amerikaanse soldaten ook absoluut niet goed... Die foto's zijn gewoon walgelijk, ondanks dat het 'foute' (naja wat heet fout, die mensen doen ook dat waar hun denken voor te moeten vechten...net zoals een ieder dat doet) Irakezen zijn, blijven het toch mensen.

    Ik hoop dat die Amerikaanse soldaten die de gevangenen hebben mishandeld toekomt wat ze verdienen, en dat ze die 5 infantiele vuilniszakken op dezelfde manier van het leven beroven als zei dat bij Nick hebben gedaan.

    Dat ze het opnemen en uitzenden is enkel voor hun eer en trots gevoel...nou als ze dan echt zooo trots en geweldig zijn?! Waarom trekken ze dan die luier eens niet van hun rotkop.
     
  15. Dani321

    Dani321 No-LIfer

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    hier ben ik het nou helemaal mee eens! geloof in je zelf en laat die god bullshit maar lekker links liggen
     
  16. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Schokkende beelden, bla bla..

    http://www.goregasm.com/ogrish-dot-com-american-nic-berg-beheaded-in-iraq.wmv (momenteel offline)
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2004
  17. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is nu het ergste van dit alles... de goeden lijden onder de slechten. Het heeft deels met de opvoeding te maken. Ik zal laatst op tv wat fragmenten vanuit een extremistische moskee. Zat zo'n snotaap van 7 jaar dingen op te lezen wat de 'grotere' denken en vinden. Ze groeien op met haat voor alles dat niet islamitisch is. Ze worden groot gebracht met haat voor Amerikanen en Westerse landen. Ze worden groot gebracht met haat en onbegrip voor andere geloven. En dan heb ik het hier niet over de rationele islamitische mensen, maar over de extremisten.

    Men zal er nooit vanaf komen, zal generatie op generatie worden door gegeven :'-(.

    Dat moet een ieder voor zich weten, ik hoop dat ik het verkeerd opvatte, want anders ben je geen haar beter.
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2004
  18. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik snap wat je wilt zeggen hoor...en hier ligt ook de bron van het probleem. MAAR, moet ik daarom medelijden hebben of minder boos zijn? Moet ik een kinderverkrachter maar accepteren omdt hij zon moeilijke jeugd heeft gehad?

    Opvoeding (en genen?) maken wie je bent. Die opvoeding zit helemaal verkeerd in die moslimwereld en Allah met zn dikke lul (die het woord doorgeven van dus) maakt het nog eens lekker agressief door een btje door te geven dat iedereen die geen moslimbroeder is kapot kan vallen. Als zij dat echt van mij denken kunnen ze dat met zn allen bikkelhard terug krijgen. Misschien moet die onschuldige minderheid dan maar eens de vinger naar hun buren en familie wijzen...zij verspreiden kwaad...niet de westerlingen.
     
  19. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    @ moderators, hebben jullie posts van andere er uit gehaald? hoezo doen jullie dat? nu is er alleen eenzijdig censuur...ik weet niet of dat goed is voor een eerlijke discussie...
     
  20. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Van mij hebben ze een vrijbrief om te doen wat ze willen (amerika en israel). Ik stond tot die acties in Fallujah niet achter de oorlog in Irak en daarna was ik er nog geen fan van. Maar nu wel.
     

Deel Deze Pagina