1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nick Berg

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Glue, 12 mei 2004.

  1. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    :{ OMG.....Ziek...Gadverdamme...Gelukig heb ik een beetje sterke maag..maar voel me best beroerd..
     
  2. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Had ik ook, zo'n raar gevoel
     
  3. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik kan et me gewoon niet voorstellen...ik wist ook niet wat ik zag..:{
    Gewoon een soort...ehh..hoe noem je dat...disillusie ofzoiets..
     
  4. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    hallo, mensen, ben even weggeweest na intensief posten op deze thread, ik zag hier simpelweg geen 'vordering' in komen.

    Ik heb gister een maatje van mij gesproken die nu in iraq zit. Hij wist mij te vertellen dat hij letterlijk dvd's vol met deze onthoofdingscenes bij zijn tolk kon kopen. Dit zijn onthoofdingen van westerlingen die niet op het nieuws zijn gekomen, maar ook die van 'ongelovigen' en andere bijzaakjes. Dit onthoofden is een soort van oude gewoonte in dit land, en commercie weet zich er nu lekker mee te bemoeien. Er zijn zat lui daar die deze opnames voor een leuk zakcentje verkopen aan militairen of andere geinteresseerde die 'nieuwsgierig' zijn. aardig bizar als je het mij vraagt, en die militairen die kopen het wel, een maatje van mij wou ze ook zien, om te zien wat de vijand met je kon doen. lekker handeltje dus |:-

    Ander onderwerp, hij zag ook nog een leuke burenruzie, dit liep uit tot een massale buurtruzie waarbij op een gegeven moment beide partijen de ak's pakte en elkaar omver begonnen te maaien. Die vriend van mij kon dit prima zien vanaf een gebouw waar hij partrouille liep. Aardig ziek, maar hier werd wel duidelijk hoe belangrijk de aanwezigheid van de bevrijdingsmacht is. Meteen vlogen er 4 apaches rond die de hele situatie uit elkaar dreef en gevangenen nam zodat verder leed bij onschuldige kinderen en vrouwen bleef gespaard. Ik heb nog meer van dit soort verhalen gehoord, maar vond dit wel een mooi voorbeeld.
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2004
  5. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Het is daar zo gezellig dat "we" nog 8 maanden blijven...
     
  6. privaterayen

    privaterayen Guest

    jajojo je hebt helemaal gelijk
     
  7. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    bevrijdingsmacht jeah right
     
  8. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Ow k*t.. Sorry..:+
     
  9. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Leuk voorbeeld.. Maar denk je dat ze daarvoor daar eeuwig moeten blijven? De toekomstige regering doet zelf dan toch niks. Allemaal wel leuk en aardig maar ze bereiken er in theorie niks mee. Ja, ze redden onschuldige levens maar als ze weg zijn gebeurt dat niet. Dan gaan ze gewoon rustig verder. De Irakezen die trekken daar niks van aan, die hebben gewoon schijt aan ze.
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2004
  10. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6

    ben ik deels met je eens, maar ik ga daar ff niet op in. Lees die hele draad maar door, dan weet je precies hoe ik er over denk _O_
     
  11. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6

    voor een hoop toch wel ja. Voor de bevrijdingsmacht zelf niet echt idd. Die jongens laten die irakezen liever stikken en zichzelf over de kling jagen. Ze staan er voor hun veiligheid en krijgen niets anders dan aanvallen en gruwelijke martellingen en onthoofdingen te zien. Lekker primitief allemaal iig. En bedankt voor je sterke beargumentatie btw! _0/
     
  12. dutch_badass

    dutch_badass New Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond het maar een onduidelijk slecht filmpje

    Die van een paar jaar geleden ofzo die kwam van de serie faces of death
    Die was pas duidelijk dat de kop eraf werd gesneden...

    deze viel wel mee...
     
  13. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    dude.... je bent écht een bikkel |:-

    Dit is geen thread om te gaan discussieren hoe goor het filmpje is, dit gaat over Nick Berg en de gevolgen van zijn onthoofding, niet over hoé geweldig jij bent omdat jij het filmpje maar matig vond....
     
  14. dutch_badass

    dutch_badass New Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    2

    Nou nou....rustig da-Z-
    denk aan je bloeddruk...
     
  15. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    gast, als je het zo zegt kom je nogal over als een psychopaat...dat filmpje van zo'n onthoofding is gewoon facking gruwelijk en het is al 100x bevestigd dat het wel echt is. En jij gaat kritiek geven over de kwaliteit van dit filmpje? Had je de camerahoek iets anders gewild en nick ook wat sminck op zn gezicht willen hebben zodat het allemaal wat levendiger overkwam ofzo? :confused: Zodat het dan wel in de faces of death kan komen?
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2004
  16. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Precies! Djeez, als mensen al beginnen te klagen omdat ze het gruwelijke filmpje niet goed kunnen onderscheiden....:{
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  17. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Inderdaad, ik vind het ook wel erg ver gaan om je daar mee bezig te houden.
     
  18. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het raar dat de mensheid zo geilt op iemand anders zijn dood...

    Het gebeurt al eeuwenlang (executies,onhoofdingen,kruizigingen,steenigingen etc. etc.)

    we zijn allemaal evil }:]
    muhahaahahahahaaa
     
  19. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik vond het camerawerk in de film slecht. De personages werden niet voldoende uitgewerkt en de belichting was slecht. Special effects ontbreken. |:-

    We zijn allemaal evil? Tja, ben jij dat op die foto, in dat SM pak?

    Als ik Sykes andere verhalen hoor is het bewaren van de vrede ene taak vol oorlog en geweld. Jammer dat onze jongens daaraan mee moeten doen, terwijl we ze ook in kunnen zetten in een blitzkrieg op vlaanderen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jun 2004
  20. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Van mij mag NL daar nu wel weer weg, en andere landen ook.
    Als het zo moet zoeken ze het zelf maar uit..
     

Deel Deze Pagina