in de eerste instantie; ik begrijp niet waarom je ze moslims noemt, de amrikanen noemen we toch ook niet de christenen- het zou dan ook wat socialer overkomen.( nu lijkt het meer of je anti-islam bent). En wat betreft de aanslag in Madrid zou ik toch meer actie-reactie willen noemen.
ik neem aan dat je de beelden ook al meerdere keren hebt gezien. En je kan ook helder nadenken. Vondt je het ook niet raar dat de Twin Towers recht naar beneden vielen; ik bedoel als een viegtuig met een snelheid van 950 km per uur op ieen gebouw komt aanvliegen kan het toch onmogelijk recht naar beneden instorten. Ook is het raar dat de gebouw compleet instorte. aangezien het maar 10 bovenste verdiepingen waren van maar lieft 150 verdiepingen; de onderste (meer dan 100) waren gewoon intact. Wie weet was het een propaganda van bush om een reden te hebben om de midden oosten binnen te vallen. en sympathy krijgen bij de amerikaanse volk.
en we weten allemaal wel hoe dom en strijdlustig bush is.
( trek je eigen conclusies )
Ik heb niks gezegd over voelen of whatever. hij legt in de eerste stukje uit hoe de mensen daar zich voelen; en ik zou probeer je eens in de positie van die mensen te plaatsen. En ik vindt dat er dingen in zitten die er tog zeker kloppen.
dus wat jij hier wilt zeggen is dat je best burgers mag doden als militanten door iemand beschoten.... want dat slaat echt nergens op.
huh..? waar heb je het over. Can you give me an example, cuse i cant recall such a event.
Laatst bewerkt: 17 jun 2004