1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nick Berg

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Glue, 12 mei 2004.

  1. Argus

    Argus Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    Jouw lijstje is niet zeker. China beweert weinig uit te geven aan defensie, maar men gooit niet alles op straat... Israël heeft ook nooit in officieële cijfers gegeven hoeveel kernkoppen ze heeft en dus kan je op deze manier Irak ook 400 kernkoppen toe bedelen.
     
  2. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik keek juist even naar het vrt-nieuws, "Pas binnengelopen bericht" die andere gevangen genomen Amerikaanse ir die in Saudi Arabie is gevangengenomen in ruil voor de uitlevering van gevangen Al Qaida leden in Saudi Arabie is ook onthoofd... :{
     
  3. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Afgezien van dat lijstje, gemaakt door iemand anders, is het een feit dat Amerika Osama steunde om de Sovjets te bestrijden en dat ze Saddam steunden om Iran te bestrijden tijdens de eerste golfoorlog.
     
  4. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    En we hebben hem...

    :'-(

    /Mod Graveheart

    Link verwijderd.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jun 2004
  5. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    @Drone: haal die link weg man!!! Er zitten hier kinderen op dit forum!!!
     
  6. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik snap ook eigenlijk niet waar we het over hebben. Weer een onschuldige burger gedood om allah maar weer blij te houden heh |:- . Ik haat denk ik maar 1 ding op deze planeet en dat is allah en die intollerante cultuur die om hem heen is gebouwd. We lopen hier te discussieren amerika dit irak dat, wat het echte probleem is is dat deze intollerantie, dit achterlijke gedrag leidt tot dit soort idiote daden. Bang voor alles wat anders is. Bang voor vrouwen die kunnen lezen, bang voor commercie. Geen wonder dat al die streng gelovige gebieden zo kansloos zijn, wat er dus nogal veel zijn.

    Ik hoop dat ze die gasten oppakken, naar zo'n geheime amerikaanse gevangenis sturen vernederen, foto's ervan maken die opsturen naar zn ouders om hem dan te droppen in een homofiele gevangenis. Kijken of het dan nog zo grappig is. Ik heb echt geen woorden voor een stelletje van deze sick fuckers.

    Ik hoop echt dat mn maatjes deze week niet beschoten worden door deze losers, en als ze het wel doen pompen ze die kutkoppen van ze toch wel overhoop gelukkig. Schieten kunnen ze niet, alleen slachten als beesten blijkbaar.
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2004
  7. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    waardoor de geweldspiraal doorgaat en doorgaat en doorgaat....
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  8. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Sorry dat ik het zeg maar hoe krijg je dit uit je strot Sykes. Je bent zelf zo intolerant als het maar kan.

    Allah, God en Jahwe zijn allemaal slechts benameningen voor een monotheistische god.

    Glue zei het al, terroristen zijn niet mensen die iets doen vanwege het geloof maar zij doen dit op hun eigen ideolgische gronden waar zij het geloof aan koppelen.

    De hufters die dergelijke dingen doen veroordeel ik zeker en mensen die anderen op deze manier afslachten verdienen zelf geen beter lot. Maar ze hebben niks met de Islam te maken.

    Ze gebruiken de Islam slechts als rechtvaardiging van hun daden. Zoals christelijke fanatici ook mensen doodmaakten in naam van god. Zo heb je ook mensen die strijden in de naam van de democratie, wat ook niet strookt met democratische principes. Een kruistocht voor de democratie is evengoed ene kruistocht.

    Religies zijn niet verantwoordelijk voor wandaden van mensen. Alle religies pleiten voor vrede en broederschap. Mensen die doden in de nama van Allah zijn geen echte moslims maar asocialen.

    Sorry Sykes, maar als jij wil pleiten voor tolerantie en geen angst voor alles wat anders is moet je toch echt eens in de spreekwoordelijke spiegel kijken want je geeft niet het goede voorbeeld.

    Ik ben het met je eens dat deze mensen verschrikkelijke misdaden plegen (ja dat is een feit) en dat ze niet normaal zijn. Waar jij de fout ingata is zeggen dat je Allah haat. Ik denk zelf dat je bedoelt te zeggen "Ik haat religieuze fanatici die religie gebruiken om hun misdaden te rechtvaardigen"

    Als dat het geval is ben ik het helemaal met je eens.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jun 2004
    1 persoon vindt dit leuk.
  9. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    ik moest echt lachen van je laatste post Sykes, ben je nu emotioneel en roep je maar wat of zit je te provoceren?,

    de reden dat ik moest lachen is het volgende, als je zegt, "ik haat allah", dan impliceer je dat allah bestaat, je kan immers niet iets haten dat niet bestaat,

    mijn vraag aan jou: geloof jij nou echt in allah???
     
  10. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6

    tuurlijk niet. Maar wel aan het 'fenomeen' en hoe mensen ermee omgaan.
     
  11. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    ach jah, glue zei het, dan is het zo. Je kan toch niet ontkennen dat het iedere dag weer raak is met allahaanhangers (want dit zijn het ze geloven in allah en daar doen ze het voor dus het zijn allahaanhangers). Dan weer een autobom 10 mensen dood. Dan weer een trein, 200 mensen dood, dan moet weer een onschuldige man zn hoofd eraf worden gesneden. Dan blijkt het in een van die landen ook nog zo te zijn dat er een martelarenschool is. Dat die niet meteen met geweld tegen de vlakte wordt gesloopt. Er wordt wel protest geleverd. Cute. Het geweld door die gasten is niet meer te overzien. Kijk eens naar het nieuws zou ik zegen dan de ideologie en gebeurtenissen van 00 jaar geleden als we het over dit probleem hebben.
     
  12. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Hmm, een god, een religieus boek dat vrede predikt zijn niet verkeerd.
    Ze doen ook niemand kwaad. Een god doet ook niemand kwaad, annemende dat hij slechts in de geest van mensen bestaat.

    Mensen die slechte dingen doen wel. En die misbruiken dat geloof. Je hebt niks tegen Allah maar tegen terroristen die zijn naam gebruiken als ze doden. Allah betekdn namelijk gewoon god.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jun 2004
  13. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    wat was daar toen mis aan dan? Je probeert toch altijd het grotere kwaad de kop in te drukken? Saddam was geen bedreiging.
     
  14. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    als ongeveer 50% van de mensen die lord of the rings lezen ook van zulke dingen gaan doen dan vind ik dat boek ook belachelijk. Trouwens, lord of the rings is in mijn ogen meer op waarheden gebaseerd dan dat hele korangezeik bij elkaar. Echt lachwekkend gewoon. Moet wel zeggen dat we erg gelachen hebben in de lessen heh jajojo? |:- . Vooral die 'jat' deed t m. Ik denk idd dat wanneer ik dat boek lees alleen koppijn krijg van de onzin. Blijkbaar krijgen ze daar zulke koppijn van dat boek dat ze doorslaan. Dus ik kan niet zeggen dat ik gek ben op dat boek. Ten eerste omdat het gewoon loos is. (als mensen daar blij van worden moeten ze dat natuurlijk zelf weten, maar...)
    2 je krijgt er zo'n achterlijke bende van. Dat hebben ze wel bewezen.

    En ga allah asjeblieft niet gelijk stellen aan god. Worden deze dingen vandaag ook gedaan in de naam van god? Ik denk dat kerkgangers die zich echt verdiepen in hun geloof jou gewoon uitlachen. Nee, ik weet het zelfs zeker. Allah staat niet gelijk aan god. Voor jou en mij misschien. Maar niet voor gelovigen, en dat is precies waar het nu over gaat.
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2004
  15. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Sorry Sikes, maar jij gebruikt het gebruik van vernietigingswapens als argument voor Amerika om Saddam aan te pakken. Als dan blijkt dat Amerika zelf die massavernietigingswapens leverde dan is er iets goed mis.

    Irak was na de tweed golfoorlog al veel zwakker geworden en vormde geen gevaar. Wel een lucratief lnd wat betreft olie en ligging.
     
  16. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is denk ik de grootste fout geweest van Bush, hij is het verkeerde land binnen gevallen. Alle achterlijke mongolen die in Iraq de boel opblazen komen uit hetzelfde land waar de laatste onthoofding heeft plaatsgevonden. Al het geld waarmee ze hun middelen kunnen sponsoren ook. Kortom, mocht Bush een tweede termijn krijgen, waar ik niet in eerste instantie op hoop, doet hij er wel goed aan om nu eens en voor altijd af te rekenen met dat zooitje in Saudi Arabie.
     
  17. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Sykes1, waarom doe je zulke domme uitspraken??? Ik ben echt verbaasd! De ene keer doe je uitspraken die redelijk doordacht en intelligent zijn, de andere (zoals deze) zijn te dom voor woorden. Je kan beter dit Sykes1, en je weet het :{
     
  18. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Geloof je in de Bijbel Syskes1? Dan kan ik je vertellen dat bijna de gehele Koran hierop gebaseerd is... |:-
     
  19. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27

Deel Deze Pagina