1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nick Berg

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Glue, 12 mei 2004.

  1. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    ik geloof in geen van beide. Als je bij mij god zegt is raar genoeg het eerste wat in me opkomt het woord uitbuiting. Bij allah bloed.

    En Z, ik denk dat het iets te maken heeft met een emmer en heel veel druppels ofzo. Ik ben het gewoon zat met iedere dag weer van die beelden uit islamitische landen. En dan hier maar weer heel de tijd te horen krijgen dat ik een bord voor me kop heb ofzo. Gelukkig beginnen steeds meer mensen anders in te zien.
     
  2. TheWalrus

    TheWalrus Guest


    Niet vijftig procent van de moslims is millitant. Van de dat is een cijfer dta nergens op slaat. Eerder 0,5 % van de moslims is militant. En dan is het nog de vraga of ik niet overdrijf.

    Qua religiezuze basis en tolerantie is de Islam een tolerantere godsdienst dan het christendom omdat het zowel het jodendom als het Christendom als gelijkwaardige, maar verekeerd geinterpreteerde boodschappen interpreteerd. Mohammed zag jesus ook als profeet.

    De woorden Allah, Jahwe en god betekenen hetzelfde en elke van deze woorden symboliseren oneindige goedheid van een enkele god.

    De Koran leert dezelfde dingen als de bijbel, en de boodschap van mohammed lijkt op de boodschap van jesus in ieder opzicht.

    Zowel bijbel als Koran beatten bloederige verhalen. Die niet bedoeld zijn als illustratie van de juiste weg maar door sommige gekken wel zo gezien worden.

    Probleem met die boeken is dat bepaalde mensen ze altijd verkeerd interpreteren. :'-(
     
  3. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Sykes, die beelden uit islmaitische landen zijn beelden van landen waar het niet goed gaat. In spanje is er ook meer dan de ETA en Ierland ook meer dan de IRA. Daar wonen ook niet alleen maar gestoorde terroristen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jun 2004
  4. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zal jou iets vertellen Sykes en dit mag jij gerust betwijfelen, maar ik hoop dat je het zal onder zoeken, maar weet je wat, wanneer Arabischtalige Christenen het hebben over God zeggen ze Allah, het woord betekent namelijk God of De God, het is geen naam van een God, zoals Appollo of Zeus, maar het is gewoon God,
    dit mag je ook gerust onderzoeken hoor maar, zowel de Joden als de Christenen als de Moslims vereren de God van Abraham, en Abraham is ook nog heel toevallig de aartsvader van de Joden als de Arabieren, dit onderstrepen ze zelf ook, de Arabieren stammen af van Ismael en de Joden van Isaac,

    de meeste Joden en Christenen hebben respect voor de Moslims, omdat zij ook de Bijbel erkennen als heilige geschriften, maar de fundamentalisten, piepen natuurlijk anders, die zeggen zoals jij zegt, dat Allah een illusie van Satan is en dat de Moslims dus belazerd zou zijn door de duivel,

    de Abrahamitische religies zijn in elkaar verweven als het ware
     
  5. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Ik denk dat Sykes1 bedoelt TheWalrus :)
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2004
  6. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Klopt, tis nu goed :)
     
  7. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben er toch vrij zeker van dat de Jaht (spelling) een joods dingetje is dat gebruikt wordt bij het lezen van hun heilige boek. Vooral Lenselink deed het hem trouwens :'-( .

    En ik wil even kwijt dat ik vind dat de discussie hier helemaal de verkeerde kant op gaat. Hopelijk is dat geen voorbode voor de situatie in de rest van de wereld.
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2004
  8. En heb je ze gezien?
     
  9. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    Zojuist is bekend geworden dat Abdel Aziz al-Muqrin, de man die de verantwoordelijkheid opeiste voor de ontvoering van Paul, gedood is terwijl hij van Johnsons lichaam probeerde af te komen. Hij kwam opeens oog in oog te staan met leden van de Saoudische veiligheidsdienst. Meer details zijn nog niet bekend.

    bron: Fok.nl
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2004
  10. finnthegamer

    finnthegamer xbox owns everthing

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    het is faucking aggresief dat filmpje
     
  11. Argus

    Argus Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is niet helemaal waar. De joden en christenen hebben niets tegen de moslims. De moslims on the other hand jagen in de arabische landen veel christenen over de kling. Moslims die christelijk zijn geworden hebben niet zo'n prettig leven daar...

    Vergis je daar niet in! Een grote groep mensen kan fundamentalistische ideeën volgen. Op het moment is zijn de Islam fundamentalisten de grootste bedreiging voor de wereldvrede.
     
  12. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Goed dat ze die lui dus ook wel eens te pakken krijgen.
     
  13. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Ja, en ik werd er niet vrolijk van. Ze hadden ze hoofd op zijn rug gelegd en een paar close up foto's genomen :{ , stelletje mongolen
     
  14. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    Behoorlijke generalisatie. Het zijn een paar moslims die dat doen, niet de gehele.
    En voor diegenen die de "haat" in de islam zien, de personen die 60 jaar geleden de Joden massaal de gaskamers instuurde lopen nog in behoorlijke grote getalen rond op deze planeet. Het Christendom wordt daar toch ook niet op afgerekend?
     
  15. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    "En je weet het Aart heeft altijd gelijk" ;)

    De Fundamentalistische moslims die aanslagen plegen kun je eigenlijk al geen moslims meer noemen als je de Koran leest dan weet je dat dat soort acties niet door de beugel kunnen en zeker niet aangespoort worden.
     
  16. The_Dutch_force

    The_Dutch_force Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens
     
  17. The_Dutch_force

    The_Dutch_force Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Amerika de grootste bedreiging voor de wereldvrede en dat is al iets van 10 jaar zo. en ik zal je iets vertellen over die Moslim fundamentalisten, Made By The USA. Tien jaar geleden, toen de 2de Golfoorlog begon en als je ziet wat de Amerikanen hebben gedaan in Irak. De Amerikanen zeiden toen "This Is Not A War Against The Iraqi People". Als het niet a War Against The Iraqi People is waarom bombardeerde ze allemaal huizen waar Irakese burgers wonen. En als je de Irakese jongetje Ali ziet. Hij is letterlijk "disarmed" en hij is maar 13 jaar oud. En de Amerikanen zeiden dat ze Terroristen aan het bomdarderen waren. pffff. Hij heeft helemaal nix. Zijn ouders dood, zusje dood hele familie dood. Geen armen geen benen. Alleen maar een verminkt lichaam. Irakezen hebben het allemaal gezien. En de Hele wereld. En hieruit komt alleen woede van de Arabisch Wereld. Meer mensen gaan Amerika haten voor ze deden in Irak en wat ze nog steeds doen. Stel je nu maar voor. Je bent Ali. Je hebt geen armen geen benen. Je vader en moeder zijn dood, je zusje is dood. Je hebt niemand. Wat zou jij gaan doen. En als je hem in zelf zou gaan zien, het is gewoon zielig. En de Amerikanen hebben niet eens sorry gezegd tegen hem voor het vermoorden van zijn ouders en zijn zusje. En alle operaties die hij was ondergaan hebben de Koeweiti's betaald, inplaats van de Amerikanen of de Engelsen. Je wordt hier gewoon woedend van. Hierdoor onstaan alleen meer Bin Laden types. En dit is alleen 1 van de wie weet hoeveel sl8offers. Ik vind dat Amerika de Grootste bedreiging voor de wereldvrede is. Van de Laatste 4 Grote oorlogen was Amerika de aanstichter.
    1) Vietnam oorlog, Miljoenen vietnamezen vermoord omdat ze vietnamezen waren.
    2) 1ste Golfoorlog Irak-Iran. Nadat er een Islamitische Revolutie was in Iran. Werd de Iran opeens een Anti-Amerikaanse. Terwijl toen de Sjah (koning) van Iran aan de macht was, was Iran pro-amerikaans. Dat konden de Amerikanen zich niet permitteren, om een olie rijke "vriend" te verliezen in het Midden-Oosten. Dus probeerden ze de Irakezen te overtuigen om Iran aan te vallen, en beloofden ze om de Irakezen militair te helpen. En heel West-europa deed mee.
    :cool: 2de golfoorlog Irak- Hele wereld. De Amerikanen vonden dat Irak te sterk werd. Irak was toen de machtigste Land van het Midden-oosten. Economisch gezien was het ook één van de rijkste landen van de wereld. 1 Irakese dinar (1991 voor de Golfoorlog) was toen 5,79 Gulden. En nu is 2000 Irakese dinar net 45 cent. En Irak had heel veel Olie. En de Amerikanen wilden die olie dus moesten ze aan een manier komen om controle over de Irakese olie te krijgen. En nu lukt het hun ongeveer. Dus kortom als het niet in Amerika's voordeel is gebeurt het niet. En het gaat Amerika niet om de Wereld maar gewoon om hun. En dit de waarheid, dus wen er maar aan
     
  18. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    ik weet het, maar ik verwacht niets minder van die beesten
     
  19. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    dit probeer ik dus al zo lang aan te tonen. Maar alles wat ik zeg of met welke bewijzen ik ook kom zijn altijd niet goed of incompleet. Het enigste wat je echt kan doen is wqat geld beuren om ze zelf even in falluja te droppen en kijken hoeveel % van de bevolking meteen op je afkomt rennen om je aan te pakken. Geloof me, das geen pretje en je krijgt dan wel zelf een inzicht in hoe ze over ons westerlingen denken.
     
  20. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    UITERAAAAAAAAARDDDD, het zijn er een paar die het doen. Dat is wat ik al 100X gehoord heb hier. Maarre, aart, hoe weet jij zo zeker dat het er een paar zijn? Want alles wat je hoort of ziet daar duid op hele andere aantallen. Maar dat is dan weer onzin?
     

Deel Deze Pagina