1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nick Berg

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Glue, 12 mei 2004.

  1. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb em ook gezien, dat filmpje. Kwam mn vriendin ineens mee aan op msn :confused:. Dacht eerst van ow leuk filmpje ofzo, maar was echt het ergste filmpje dat ik ooit heb gezien. Echt, ik hoor nog steeds die man zijn opengesnede luchtpijpen die proberen lucht binnen te krijgen. :'-( Echt verschrikkelijk. Ik had em meteen weggemikkerd. Ik wist ook neit dat dit erachter zat, dacht misschien is het nep of wat dan ook. (dacht vage gasten, omdat de man niet tegenstribbelde, :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: bah!.)
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2004
  2. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6

    ik hoop maar dat je vriendin het niet als grapje stuurde, want dan vind ik dat ze een erg verkeerde vorm van humor heeft. Maar dat zal ook wel niet...dat kan haast niet :{ . Iig, bij mij blijft het ook in mn kop hangen man. Vooral bij de zoveelste haal dat hij voor de laaste keer door zijn eigen bloed gorgelend ligt te creperen. misschien had ik t beter even niet kunnen zien...ik ben aardig wat gewend..maar zo ziek als deze heb ik ze nog niet gezien. Wel 'goed' om te weten waar de vijhand toe in staat is...
     
  3. gerjan

    gerjan Guest

    de echte site...Hier wordt veel door osama's aanhang etc gepost, kweet niet of ik dit hier mag posten maargoed, verwijder het dan maar.

    http://www.al-ansar.biz/vb/

    Ik vind dit erg, maar ik vind wat die amerikanen doen (mensen laten aanvallen door honden etc) ook erg.

    Amerika is zelf ook vaak fout geweest, en Bush is al helemaal fout bezig.

    Ik moet KOTSEN van die pro amerikanen...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 mei 2004
  4. Toxic_Timmie

    Toxic_Timmie Registered User

    Berichten:
    875
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zo mijn ideëen met de wereld en bepaalde bevolkingsgroepen, maar als ik die ga uitvoeren, dan kan ik vergeleken worden met Hitler of erger nog.

    Zo wil ik het niet....

    Maar ik kan je wel vertellen dat als we dit soort mensen hun gang laten gaan, dat we op een gegeven moment de lul zijn.
    Bij hun geldt, oog om oog - tand om tand...
    Wat zij daar gedaan hebben is absoluut niet te tolereren.

    Hadden ze die Nick zwaar gemarteld (dus oog om oog) dan had ik zelfs nog begrip ervoor op kunnen brengen. (De "bezetters" hebben immers ook mensen van hun gemarteld)
    Maar wat ze nu gedaan hebben is geen oog om oog meer, maar oog om leven.

    -They brought it to the next level- om het maar in het Engels uit te drukken. ('k weet het ff niet in het Nederlands uit te drukken)

    In mijn optiek zouden de Amerikanen en wie dan ook met hun zijn hier heel hard tegen in moeten gaan.
    Dus nog meer legers er heen, en iedereen met een wapen oppakken en afvoeren.
    En die oproerkraaier van een Al-Sadr van de aardbodem vegen, incl. zijn aanhangers.
    Iedereen die ook maar iets positiefs over terroristen te zeggen heeft mag van mij hetzelfde lot verwachten.

    ZERO TOLERANCE POLICY heb ik het dus over.

    Dit soort gasten hebben we hier niet nodig in deze wereld.

    En waarom horen we zo vaak over Moslims?
    Iedere dag weer hoor ik weer nieuws over hun.
    Ik zeg niet dat wij Westerlingen (Katholieken, Christenen, etc.....) goed gedaan hebben in de wereld, maar ik denk dat ik kan zeggen dat we in ieder geval hebben geleerd van onze fouten in het verleden. (Kruistochten, oorlogen, etc....)

    Ik hoop zo dat ik nog een goed bestaan in deze wereld kan hebben, en wereld zonder oorlog en met vrede, waarin alle bevolkingsgroepen vredig naast elkaar kunnen leven.
    Zo wil ik geen kinderen op deze wereld zetten, ik kan het ze toch niet aandoen?

    Het is allemaal erg triest......heel erg........:'-(
     
  5. gerjan

    gerjan Guest

    Lang niet alle moslims zijn zo, alleen de extremen die dingen volgens de koran doen die er helemaal niet in staan.

    De Koran/islam is opzich helemaal niet slecht ofzo. Enkel bepaalde personen praten hun ideën goed met volgens hen regels uit de Koran.

    Wij weten niets af van wat daar gebeurt...De Amerikanen zijn net zo fout bezig als die extremisten. (patriotisme, gatverdamme)
     
  6. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    En ik Kots van jou. Als jij liever aan de kant van de terrorristen wilt staan is dat jouw keuze, maar laat je daden daar dan ook naar spreken en verwerp elk stukje van de westerse manier van leven. Maar dat doe je niet natuurlijk.
     
  7. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ik kan dat filmpje nergenst downen. Ik weet nu namelijk niet waar jullie over praten. Weet iemand hem nog te downen?


    EDIT:Net of hij het zo bedoelt. Vind jij dat Amerika zo moest handelen? Iedereen martelen? Dat wat er met nick is gebeurd was als weder daad.
    Ik word ook ziek van Terroristen maar ook van Bush. Tis de grootste eikel die er rond loopt

    STELLING: Met Bill bij Amerika was dit nooit zover gekomen.

    Ik ben helemaal voor. Bill was goed Bush is een eikel
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2004
  8. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens terroristen is altijd alles wederdaad, ga vooral mee in die gedachtegang. Ik vind een paar denigrerende foto's totaal niet in verhouding staan tot iemand de kop af snijden.
     
  9. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6

    1 woord, idioot. Hoe kun je zoiets een wederdaad noemen. Bij de amerikanen maakte ze je bang en vernederde ze je. Dit mag een beschaafd land niet doen. Irak is duidelijk niet beschaafd. Dat waren beesten. Wederdaad me reet. Nog even en jij hebt respect voor die gasten zoals je het uitkraamt. denk is na man.


    @ gerjan. Denk is na man, wij kotsen van jouw opmerkingen. Lijkt wel of je de kant van irak kiest. Als je dat doet koop ik nog een ticket voor je. ik denk dat je daar zult inzien wat een intense haat ze ook voor jou hebben als niet-moslim. Die gasten zetten vrijwel allemaal aan tot haat tegen ons (idd niet de volle 100%, maar ze zijn aardig op weg). En dan die vuile lijers van vandaag? En jij verdedigt en maakt Amerika zwart nadat 1 van HUN burgers op zon manier wordt vermoord...heb je zijn blik gezien hoe hij snakt naar adem door zn eigen bloed???


    IK KOTS VAN IRAK AANHANGERS!

    Stelling: zonder het fenomeen Allah was dit een betere wereld.
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2004
  10. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb het filmje dastraks gezien en moest echt bijna kotsen. het is echt gruwelijk en NIET aan te raden.

    mods haal a.u.b die link weg die eerder is vermeld. dit is niet leuk en van het kijken word je niet echt vrolijk van

    STELLING: Met Bill bij Amerika was dit nooit zover gekomen.

    Ik ben helemaal voor. Bill was goed Bush is een eikel.

    Bill clinton heeft irak ook eenmaal aangevallen, maar goed.
    Ik weet niet wanneer jij geboren bent maar in 2001 zijn er 2 vliegtuigen in 2 grote gebouwen gevlogen. tevens 1 vliegtuig in het Pentagon en 1 vliegtuig dat is neergestort omdat waarschijnlijk burgers de terroristen hebben overmeestert.
    affijn.
    Door deze aanslag waarbij 3000 mensen zijn VERMOORD heeft Amerika besloten (Bush niet alleen hoor, hij is dan wel de president maar 99,999999% van de amerikanen vond dat er iets terug moest worden gedaan) om de as van het kwaad te elimineren. en dus begonnen ze bij terrorist no. 1 Osama bin laden die ze al jaren zoeken.
    Daarna kwam er toch wel opduiken dat Saddam waarschijnlijk massa vernietegingswapens zou hebben. Hij liet;
    - eerst GEEN inspecteurs binnen, later wel ?!
    - inspecteurs moesten 15 min wachten voor naar binnen mogen
    - waar is VX Gas,Antrahx en meer van dat soort spul ?!
    - waarom gaf saddam niet gewoon overal duidelijkheid over?
    dan was dit nooit gebeurt

    ik sta achter Bush, ten minsten met dit beleid.. niet met dat beleid over homo`s enz.
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2004
  11. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat bedoel je met "Irak" aanhangers???
     
  12. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    ik snap wat je bedoelt.....waarschuw voor de gruwelijkheden erin. Maar wees blij dat censuur op internet er haast niet is....hoe erg de beelden ook zijn, ik zie nu wederom hoe gruwelijk die mensen kunnen zijn.
     
  13. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    ik denk dat veel van deze posts voor zich spreken met wat 'irak-aanhangers' bedoeld wordt.
     
  14. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Het is wel fout om irakazen gelijk te stellen aan terroristen, want dat is natuurlijk ook niet zo. Dit is een actie van extremisten onder de alquida vlag.
     
  15. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja hoor jongen, fantastische stelling, maar zeg er ook even bij waarom Bush zo slecht is en geen president had moeten zijn. Omdat jij het een eikel vind? Komop zeg.... :{

    Mensen zijn vaak anti-bush, omdat hij "zomaar" een oorlog zou zijn begonnen, waarbij veel onschuldige slachtoffers zijn gevallen. Ten eerste was het niet zomaar een oorlog, ten tweede, onschuldige slachtoffers vallen overal; dacht je soms dat er geen onschuldige slachtoffers zijn gevallen bij de bombardementen in Berlijn in WOII?
    En dan hoever hij wel niet is gegaan...hij had van mij nog wel een stapje verder mogen gaan daar in het Midden-Oosten: ik ben niet heel pro-Bush maar we zouden hem bijna dankbaar moeten zijn dat hij de enige is die daar in het Midden-Oosten die idioten aanpakt. de VN eropaf sturen, nee dat heeft zin wou je zeggen.
    En met die idioten bedoel ik natuurlijk moslims. Die terroristen zijn niet goed snik, zij waren het die 3000 mensen in 1 klap vermoordden met een paar vliegtuigen, zij waren het die Nick Bergs' keel doorsneden, zelfs hier in ons land zich als tuig gedragen, terwijl ze op onze belasting teren, allemaal onder het motto: 'Allah is groot!'. Opsodemieteren met dat tuig, zonder hun zit je al bijna bij wereldvrede, dat weet ik zeker.
    En ga niet zeggen, waarom begin je over 11 september, want 11 september heeft mijn leven hier in Nederland een stuk moeilijker gemaakt, met die slechte econmie. Dankzij ene Osama Bin Laden, moet ik binnenkort verhuizen omdat de hypotheek te duur is geworden voor ons, moeten we een al-geboekte vakantie annuleren omdat het geld anders op is. Allemaal dankzij die "grote" Allah. :{

    Ik kan nog veel meer toevoegen, maar dat doe ik niet, want het is volgens mij al aardig veel.
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  16. Argus

    Argus Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja hé, we hadden nog beter de Nazi's hier kunnen hebben. Lang leve de goed geinformeerde Guerra fanboys.

    Ik snap het wel, Voor Amerika zijn is uit, Communistisch zijn is in. Totale Anarchie is nog beter!

    Ik heb zo'n hekel aan die stakkers die het liefst de Arabieren gewoon allemaal pijpen.
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2004
    1 persoon vindt dit leuk.
  17. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    _O_

    Fantastisch hoe jij je stelling zo kort en krachtig duidelijk weet te maken waar ik een heel verhaal opschrijf. Ben het roerend met je eens.
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  18. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    haha, idd _O_ mijn gedachte...durfde het alleen niet zo bot te zeggen...maar nu de kogel uit de moskee is...
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2004
  19. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Zeker een opluchting om je hier zo te kunnen uiten he, jongens.
     
  20. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    weet ik wel kerel. Maar heb jij na falluja en vandaag niet steeds meer zoiets van naar boven afronden?

    @glue, sterk argument.
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2004

Deel Deze Pagina