Nick Berg

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Glue, 12 mei 2004.

  1. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Nee Sykes, jouw probleem is dat je niet logisch nadenkt. Feiten verzin je nu eenmaal niet vanuit een mening maar een mening baseer je op feiten.

    Betreft aantal zijn het er nog best veel. Misschienj zelfs enkele tienduizenden. Over de hele wereld.

    Maar dat is nog steeds ene klein deel van de meer dan anderhalf MILJARD!!! moslims op aarde.

    Er zijn ent zoveel fundamnentalisten onder Christenen, Joden en Hindu's. Fanatici heb je bij elk geloof.

    Als jij graag meer dan ene miljard mensne wil beoordelen op de daden van nog geen 1000e van hen dan mag ej dat best doen. Verwacht alleen niet dat mensen die enige kennis van zaken hebben je nog serieus nemen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jun 2004
  2. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    HAHAHAHA, dit is te grappig. Paranoia sykes1..... 8)

    Maarre, ff serieus, door die paranoia zie jij de dingen ook niet meer realistisch. Kijk je wel uit dat je straks niet gaat oproepen om moslims in kampen te zetten...
     
  3. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    dit bedoel ik dus. Jij gaat uit van anames en neemt een andere conclusie nieteens in overweging. Ben je een beetje een hokjesdenker dan?
     
  4. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Ik ben geen hokjesdenker, integendeel. Maar jij ziet spoken man!
     
  5. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb toch al zo vaak gezegd dat ik wel onderscheid maak tussen de 'trekker ' overhalen, of gewoon blij zijn dat dit gebeurd en dus net zo gestoord zijn in je kop. Jij noemt dit wel of niet militant en zegt dat er een relatief klein deel militant is (1%). Daar kan ik nog inkomen. Maar als jullie nou eens naar mij luisteren behalve me paranoide te noemen dan weet je dat ik die moslims die dergelijke acties goedkeuren net zo erg minacht. Die hele bevolking zet aan tot. Als je dat nou eens zou inzien. Dit is een feit. Ik baseer dit niet op meningen. En ik baseer mijn ideen niet op 1 verhaal. Dat je het niet kan hebben dat dat volk toch agressief is en dat je blijkbar fout zit vind ik jammer. Maar ga nou niet met zn allen zeggen hoe lachwekkend het is en dat ik paranoide ben. Beetje jammer, en blijf eens goed lezen ipv mijn woorden vervormen tot je eigen ideetjes.
     
  6. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk het niet. Maar wederom een lekker argument voor jouw stelling.
     
  7. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Nee Sykes, Da-Z is meer een kleedhokjesgluurder dan een hokjesdenker. *)

    Het woord hokjesdenker is niet representatief voor de mensen die altijd op argumenten ingaat en niet uitgaan van vooroordelen.

    Hokjesdenken is juist het sydroom waarbij je iedereen in ene bepaald hokje wil plaatsen. Iedere neger is lui, iedere moslim is fundamentalist. jij bent dus een hokjesdenker Sykes.

    Je bedeelt mensen direct met de kenmerken van het door jou als moslims bestempelde hokje terwijl het grootse deel niet in jouw Hokje past.......
     
  8. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Voor argumenten om het overgegenraliseer te ontkrachten moet je minder selectief lezen. Ze staan op de vorige bladzijde.
     
  9. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Volgens mij kan je nog niet beginnen met op te sommen welke aantal redeneringsfouten je maakt in dat klein stukje tekst. Volgens mij, en ik ben uiteraard zelf geen expert maar toch, ben jij erg kleingeestig als je denkt dat de hele moslimbevolking aanzet tot, goedkeurt, militante roots heeft, extremistisch is...
    Ze hebben een andere cultuur, en een historie waarin ze verdeelt werden als kolonie van dit land naar dat land, nu weer krijgt het midden-oosten inmenging van andere landen, doe hetzelfde bij ons en je krijgt ook een militantere bevoling. Maar dit wil totaal niet zeggen dat de mensen op welke manier dan ook anti-andere burgers, geweldadig, wreed, extremistisch of wat dan ook zijn...
    Volgens mij zou het een hele verrijking zijn als jij eens een beetje breeddenkerder wordt en niet da Z..
     
  10. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    SykeS1, lees bovenstaande quote van jezelf nou nog eens goed. Schiet je niet in de lach dan??? Een heel volk die fout is???? Man, dat werd in WOII ook van de joden gedacht en we weten allemaal wat voor ellende die hebben meegemaakt door juist díe gedachte. Je bent echt dom als je stelt dat de acties van een paar honderd man representatief zijn voor een heel volk. Of ben jij degene die als eerste alle nederlandse irakezen hier op gaat sluiten omdat ze een gevaar vormen...? Ik wens je veel succes toe bij de psychiater 8)
     
  11. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ziehier de magische grens, schijnbaar is het geduld wat minder geworden. O-)
     
  12. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Ik snap eigenlijk niet waarom ik in deze thread blijf replyen. Sommige mensen willen het gewoon niet inzien dat ze kortzichtig en dom zijn...Waarom al die tijd verspillen terwijl ik kan XboXen
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2004
  13. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Uh, zo ben ik hier ook meerdere malen bestempeld. Toen zag ik jou helaas niet zo mooi uitleggen wat een hokjesdenker precies is. Maar ik zal niet degene zijn die flau is hier, je staat open voor veel opvattingen Z, maar ik vind dat jij en co. O-) af en toe bang lijken te zijn voor de waarheid. En jullie verdraaien mijn woorden vaak door eigen opvattingen te maken.

    Dat je mij een hokjesdenker vind is triest. Hoeveel replies heeft deze post waarin ik niet met argumenten kwam waar jullie ook geen antwoord op konden geven. Ben ik e.o.a. racist die alle marrokanen kut vind en meer van dat onzinnige gelul? Heb ik iets tegen negers ofzo en heb ik vooroordelen over huidskleur ofzo? Ik denk anders over de islam dan jullie en dat zijn geen vooroordelen. Dus noem mij asjeblieft geen hokjesdenker.
     
  14. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Idd. ga lekker meer spelletjes spelen, das lekker volwassen.

    Ik zal je niet missen, veel succes met halo.
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2004
  15. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    mwah, niet iedereen hoor. Ongeveer de helft schat ik, die fundamentalisten dus.
     
  16. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    En het respect voor mensen met een andere mening als ze alleen nog maar kunnen 'winnen'(want dat is toch wat jullie doel is?) door persoonlijke aanvallen te maken. |:-
     
  17. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    ja maar, Sykes ik denk dat veel mensen die deze thread lezen, toch de indruk krijgen, dat jij geen wezenlijk verschil ziet tussen een moslim en een terrorist,
    je zegt immers dat,misschien een klein gedeelte aanslagen pleegt, maar dat de meeste/alle moslims deze aanslagen goedkeuren of op zijn minst gedogen, omdat "zij" "ons" nou eenmaal haten en dit het gevolg is van de gewelddadige aard van "hun" religie,
    dit is de globale indruk, wat ik krijg van jouw mening op deze thread, ik kan echt geen andere conclusie trekken, dan dat jij alle moslims in de hierboven gestelde hoek probeert te plaatsen, als dat niet jouw bedoeling is wil ik het graag weten
     
  18. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    dat idee krijg ik ook van Sykes
     
  19. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Sykes, het is niet waar dat ik een discussie wil winnen door persoonlijke opmerkingen te maken. Dat willen de mensen boven me ook niet.

    Het scenario is alleen veelal zo dat iemand jouw argument weerlegt met feiten en jij vervolgens zegt dat het onzin is en dat jouw mening de waarheid is. Ik constateerde dat een aantal mensen wat minder geduld opdrachten als voorhene in hun reply.

    Over op de man spelen gesproken. Nu worden er weer geen argumenten weerlegd en zeg je niks op de inhoudelijke reacties op jouw verhaal.

    De vraag van glue is heel treffend. Deze heb ik ej ook al een aantal keren trachten te stellen in aangepaste vorm.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jun 2004
  20. Dr is nu weer een Koreaan onthoofd...
     

Deel Deze Pagina