1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nick Berg

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Glue, 12 mei 2004.

  1. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    link _0/
     
  2. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    En het grappige is dat waarschijnlijk ergens op deze wereld op het forum van een Islamitische Xbox-site iemand het over mensen als Sykes1 heeft en daar aangeeft dat Westerlingen beesten zijn die het liefst alle moslims willen doden en het er allemaal mee eens zijn dat Irakezen gemarteld mogen worden door de Amerikanen
     
  3. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Hahahaha, Technoob kan het weten als extreem moslim zijnde :D
     
  4. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Elke willekeurige nieuwszender/website/whatever. Wel een beetje bij de les blijven.
     
  5. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    :) Islamitische xbox-site...

    Discussie:

    Waarom heeft de hoofdpersoon uit beyond goo&evil geen hoofddoekje op?

    offeh

    Leef je uit op de Amerikaanse zionistische onderdrukkers en speel GTA en moord daar iedereen uit!!!
     
  6. Er is nog bijna niets over bekend _0/
     
  7. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    :'-( Ik vind het wel zielig voor die Koreaan hij zat zo hartstochtelijk te pleiten voor zijn leven...

    Maar ik snap niet hoe ze al die mensen kunnen ontvoeren... je zorgt er toch voor dat je goed bewaakt bent, ik zou zelf ook lekker een kalashnikofje meenemen....
     
  8. Rickx

    Rickx ★★★★★★★★

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    1
    Die Moslims hebben nu ook het medium videorecorder gevonden :{
    Is (helaas) erg effectief, wat meer invloed heeft.
    Als Nick Berg onthoofd zou worden zonder film, zou het een veel kleinere impact hebben gehad, en dat idee wordt nu overgenomen...
     
  9. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Koreaan

    Godverdomme!!! :mad: Hoe kunnen ze nou zoiets doen man!!! :mad: Die gast stpond gewoon dik voor z'n eigen leven te janken(niet dat ik dat mieterig zou vinden want ik zou het ook doen!) Maar dat die Koreanen net zoveel meedoen door niet eens even een beetje medelijden hebben en dat ze gewoon heel fucking droog reageren |:- :'-( Hier ga ik van janken!!! :'-( :'-( Btw sorry voor het veel schelden maar ik heb gewoon zin om gewoon met een zwaard naar hun toe te gaan en hun kop eraf te snijden :mad:
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2004
  10. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    ter aansluiting van Koreaan...

    En toch vind ik zelf(mijn mening)dat Sykes het meest gelijk heeft!!! (hij geeft goeie feiten)
     
  11. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Hoe kunnen feiten nou goed of fout zijn?? :confused:
    Feiten zijn per definitie waar!
     
  12. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan best hoor....
     
  13. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Ik zie hier zoveel mensen feiten posten, maar dat gebeurt op puur selectieve basis. Een feit zelf is niet goed of fout, de argumentatie eromheen is van belang
     
  14. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, niet te 'prijzend' opvatten, want hij geeft andere ook gelijk maar gaat er ook veel dieper in(bij wijze van spreken)Maar hij heeft wel gelijk dat sommige hun 'fouten' niet willen inzien... maar da's offtopic... Dat de helft al vand de topic is dus ik stop weer eens
     
  15. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik weet het niet hoor. Ik vind het een steeds gekkere discussie worden. In het begin was Sykes voorstander van de oorlog en beweerde als geen andere dat het voor de meeste Irakezen een bevrijding was. Daarna werden in zijn bewoordingen alle moslims millitant.

    Ik kan er in komen dat iemand zou zeggen dat de meeste irakezen niet blij zijn met de door Amerika gecreerde situatie.

    Ik kan ook begrijpen dat je terroristen of fundamentalisten als gevaarlijk bestempeld.

    Ik begrijp het alleen niet dat je 1,5 miljard mensen de eigenschappen toedicht van hooguit enkele tienduizenden mensen.

    De meeste moslims zijn gewone vredige mensen, eigenlijk kan je dat over mensen in het algemeen zeggen, de meeste mensen zijn niet uit op vernietiging van anderen. Als je dan, zonder enige basis, gaat roepen dat alles bij Allah ligt en dat alle moslims die aanslagen maar goedkeuren dan ben je gewoon bezig met overgeneralisatie op grond van misinformeren van jezelf De meeste moslims spraken hun afkeur uit over de aanslagen op elf september, ook overheden hebben dat gedaan.

    De Koran draagt dezelfde boodschap als de bijbel, een boodschap van vrede. Jammer genoeg staan er in beide boeken verhalen vol geweld die bepaalde mensen interpreteren als rechtvaardiging van hun eigen geweldadige acties.
     
  16. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat deze thread een beetje te lang is..... Daarom is er bij weinig mensen een echte lijn te vinden...
     
  17. goakhan

    goakhan Uns4n1ty

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    2
    Sykes1 is zeg maar gewoon bang en dat ventileert hij door alle moslims, hun geloof op 1 hoopje te gooien. Dit zwart/wit denken stimuleert juist vooroordelen, stereotypering etc. en dit maakt het makkelijker om de 'vijand' te zien. Helaas vallen Sykes en zijn meest 'geliefde' vrienden, de terroristen, onder dezelfde categorie (qua gedachtes); haat hebben voor de vijand. Sykes dit is geen persoonlijke aanval op jouw, wel een aanval op de manier hoe jij denkt. Als iedereen in de wereld zo zou denken, dan zou de wereld vernietigd worden.
     
  18. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom zal de wereld (uiteindelijk) ook wel vernietigd worden...


    :{
     
  19. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ach, de wereld bestaat nog, want we zijn door ;)
     

Deel Deze Pagina