1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nick Berg

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Glue, 12 mei 2004.

  1. Zijn die Nick Berg en die Koreaan oranje supporters?

    Ze hebben namelijk allebei een oranje overal aan...

    Maar even serieus: Waarom hebben ze allebei een oranje overal aan?
     
  2. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    het is een verwijzing naar Guantanamo Bay, denk ik, daar lopen ze immers ook met dat soort oranje pakjes
     
  3. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Waar maak je je dan nog zorgen over? "Jouw" is een bezittelijk voornaamwoord btw.
     
  4. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Expliciet verbeteren is niet correct. Beter is het impliciet verbetering aan te brengen en je feedback te verpakken als een reactie op hetgene gezegd is. Dus ik snap niet dat JIJ JE er aan waagt iemand te verbeteren.
     
  5. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Nick Berg en die Koreaan hadden volgens mij gewoon bij Duitsland het geld ingezet |:- (sarcastisch bedoelt) }:]
     
  6. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Op reactie van anderen over Moslims.

    me vader zei dat gisteren iemand op de radio zei dat 70% van al het gedoe in de wereld door moslims word gepleegt. Dan kun je mij nu de huid volschelden dat ik een racist ben.maar het is toch wel een verdacht hoog perecntage.
    En het heeft geen zak te maken met de Islam. Geen zak. want denk je nou echt dat ''god'' die iedereen ''maakt'' sommige groepen wil doden? niet dat ik in die bullshit geloof ofzo maar sommmige mensen wel en die respecteer ik, maar dus echt niet als ze gaan klote tegen ''ons'' westerlingen.

    Hoe je het oplost? geen idee. deze mensen blijven altijd zeiken tegen Amerika totdat de aarde onploft ofzo. ik zie het echt niet anders lopen. deze mensen zijn nou eenmaal zo en veranderen echt niet*.

    * dat heeft ook niks te maken met verleden oorlogen.
    omdat ze al zolang oorlog hebben met wie dan ook, dat ze daarom hun wapens niet neerleggen. dat is dikke onzin. het ligt aan die mensen zelf, niet aan Amerikaanse troepen in Saoudi-Arabie ofzo.
     
  7. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm welke zender was dat? Beetje een vage/loze uitspraak ofniet?

    "70% van de slechte dingen in de wereld word veroorzaakt door moslims" zo blijkt uit onderzok van Maurice de Hond.



    eeuh... NEE
     
  8. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk zelf dat ie wel gelijk heeft(heb het niet zelf gezien) Maar als je goed neiuwskijkt en alles dan zie je wel erg vaak dat er vaak 'die groepen'(om het niet verkeerd op te vatten)bij zijn betrokken(Al quaida ofzo iets)en die gasten van die onthofdingen(waar is me zwaard? :mad: )En dan zie je toch dat het 'nogal vaak op azie aankomt(irak, iran, erhhh... nog meer?)Ja en dan is was er een paar maanden geleden nog een groep in Indonesie ofzo maar dat was alles :+ :confused: ;)
    Maar toch, als ze het op een nieuws zender zetten voor 1 x(rtl4 rtl5) Dan is het wel overtuigelijker
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2004
  9. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Jongen, dan geloof je hem toch niet.. maar check dit:

    --> Aanslagen op WTC 1992
    --> Aanslagen op de USS Cole
    --> Aanslagen 11/9 New York
    --> Aanslagen Marrokko
    --> Aanslagen Saudi-Arabie
    --> Aanslagen in Madrid
    --> Irak oorlog tegen Iran
    --> Irak oorlog tegen Koweit (daarom viel overgens Amerika Irak aan)
    --> Somalie (idd, met blackhawkdown)
    --> Indonesie
    --> onthoofdingen/aanslagen in Irak oorlog 2003/2004 omdat ze niet
    van vrijheid willen genieten.
    --> vul maar aan...

    Die zijn niet gepleegt door chirstenen for sure...
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2004
  10. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb dan ook niet de ambitie om kleuters les te geven. Dat jij het niet snapt vind ik niet heel erg. Wel erg.
     
  11. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    8) 8) 8)
    Dus je hebt het niet zelf gehoord? Dus je weet niet welk onderzoek dat is? Dus je weet niet wat er onder gedoe wordt verstaan? Sterk QwX, héél sterk.

    Maarre, die intolerantie hiero begint me echt weer de keel uit te hangen hier. Een paar mensen ziten hier te ouwehoeren dat moslims zo intolerant zijn en beginnen vervolgens te roepen dat 'zij' allemaal hetzelfde zijn en daarom allemaal opgeknoopt moeten worden. Lekker consequent jongens. En voordat deze lui beginnen te huilen van 'dat heb ik ooit gezegd', jullie impliceren het wel! Zeikthread!
     
  12. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Oke, ik heb het niet zelf gehoort. maar die feiten die ik geef liegen er niet om.
    En sommige moslims mogen van mij ook worden opgeknoopt. maar niet allemaal.. zeker niet allemaal. er zijn misschien 1 miljoen mensen die het slecht willen, de overige ??? miljoen (ik weet niet hoeveel moslims er zijn, zeg maar honderden miljoenen) die willen van het gezeik af.

    Maar het heeft niet alleen te maken met oorlogen of ''een'' nick berg.
    Het is hier ook, maarja hier word er geen fuck aan gedaan omdat het dan ''discriminerend'' zou zijn en doen deze personenen gelijk aangifte ervan of iets in die richting..
     
  13. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Het lag tijdens de 2e wereldoorlog ook aan ons en niet aan de Duitsers zeker. Vergeet niet dat er een dictatoriaal bewind in Saudi Arabie in stand wordt gehouden met behulp van de Amerikanen.
     
  14. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja.. maar die zijn ook tegen terrorisme. misschien op kleine schaal maar ze treden we op (zie dood van zo'n Al-Quada (kutwoord) leider weekje geleden).
     
  15. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat betekend niet dat al het slechte i/d wereld de schuld van de moslims is... kom op joh die stelling slaat toch nergens op... Je kunt toch niet meten wie er slecht en goed zijn... das onmogelijk.
    Als de stelling wat verder genuanceerd is .... okée maar dit slaat nergens op.

    - Timothy McVeigh
    - Hiroshima
    - Nagasaki
    - Vietnam
    - WO I & II
    - Kosovo
    - Tjetsenië (o nee dat zijn ook moslims dus het is waarschijnlijk hun schuld...)
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2004
  16. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    - Timothy McVeigh
    Had deze persoon niet 300 doden waaronder een kindercreche op z'n geweten? ik kan me vergissen hoor..
    - Hiroshima & Nagasaki
    eh.. ff terug denken. Owja de japanners vielen Perl Habor aan.
    kom op zeg, de amerikanen moesten iets terug doen

    - Vietnam
    hier weet ik te weinig vanaf en zou me hier eerst in moeten verdiepen
    - WO I & II
    I = ? | II = mede dankzij de geallieerden gestopt
    - Kosovo
    Is amerika die begonnen?
    - Tjetsenië
    Weet ik iets te weinig vanaf
     
  17. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    eeehm, 90% van de kapers van 9/11 kwamen uit Saudie Arabie, misschien moeten we aar de oplossing zoeken.... :{
     
  18. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Als we nu al aankomen met cijfertjes die een vader gezien heeft op en al even onbekend Tv programma dan ben ik bang dat ik moet afhaken.

    Hoe dom kun je zijn. Als je haarden van conflict bestudeerd zou je evengoed joden, of christenen de schuld van al het leed kunnen geven. De meeste onrustige gebieden vind je overigens in Africa en Zuid Amerika. Het midden oosten is altijd onrustig wegens Israel en Palestina. Ik vraag echt af waarom ik nog de moeite neem inhoudelijk te reageren.

    Ik wordt er zo langzamerhand heel verdrietig van dat mensen met een uitgesproken mening met steeds minder valide argumenten aan komen zetten om maar aan te geven dat hun hypothesetje klopt. Ik besef nu dus dat de geestelijk minder bedeelden nog steeds makkelijk in de vaart der cliché's opgenomen kunnen worden en mede vanwege mijn machtswellustige karakter zie ik mij genoodzaakt een politieke beweging te beginnen.
     
  19. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    ////WEG\\\


    Mod. DesertFox : Stond niet gepaste Link
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 jun 2004
  20. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    HAAL DIE LINK WEG!!!!!
    Het is hier geen rotten.com verdomme, hier komen kleine kinderen praten over spelletjes !!!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 jun 2004

Deel Deze Pagina