1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nick Berg

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Glue, 12 mei 2004.

  1. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    oké jullie hebben gelijk ga maar door met discusiëren..
    DAAG..
     
  2. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou jij het leuk vinden als een familielid van jou vermoord werd en ik zou zeggen: Het is toch maar een Nederlander? |:-

    Daarnaast noem ik het niet bepaald schelden als je zegt dat je je verstand verloren hebt.
     
  3. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Buzza het gaat hier niet om wie gelijk heeft of niet, maar ik maak me toch echt zorgen om mensen die het leven zien, zoals die mensen die dit soort daden plegen. Als jij dan zegt het was maar een Koreaan, boeien, vraag ik mij af of jij het zelfde zou reageren als het een Nederlander, een Iraki of een Palestijn was die werd onthoofd. Voor mij zijn het namelijk allemaal mensen.
    Ik vraag me echt af wat er in jou hoofd omgaat.
    Lijkt me niet echt getuigen van enige zelfvertrouwen als je je uitlatingen niet wil uitleggen.
    Zoals alle heilige boeken zeggen: "wie een mens dood, dood de hele menselijkheid".
    Dat is toch niet niks. Wat vind jij? Of zet je jezelf bij deze buiten de menselijkheid?
     
  4. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Gezien jouw onmenselijke gedrag, lijkt het mij beter om dat maar niet te doen, iig niet met iemand met zo'n gedachtengang :{.

    Eens kijken hoe jij zou reageren als je broer of je vader daar zou zitten en wordt onthoofd. Ik wens het iig niemand toe :{.

    Sterkte en beterschap!
     
  5. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Meneer Outlaw zegt niet veel, maar wel genoeg. Kan em waarschijnlijk ook plaatsen bij de Buzza's van deze wereld.
     
  7. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk... dankjewel..

    Er word een Koreaan onthoofd door een groep Moslim-Extremisten (niet te verwarren met de Moslim) en die zetten dit op internet.

    Veel mensen vinden dit interresant en kijken dit filmpje om na het zien er schande over te spreken.

    Beweren dat de daders ook dood moeten enz. enz.

    Dan kom ik en ik zeg dat het mij niets kan schelen.

    Iedereen is geschokt en wijt dit aan mijn zwakzinnigheid.
     
  8. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat zeg ik helemaal niet tegen jou, waarom ga je niet in op mijn post?
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Klopt en aan je gevoelloosheid.


    Mensen die dat interessant vinden zijn net zo ziek als sommige mensen hier, ik noem geen namen.

    Ik heb het filmpje niet gezien, en ik wil hem ook niet zien!!!!
     
  10. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft niets met menselijkheid te maken maar met je eigen ego (Das dus niet persoonlijk bedoeld maar algemeen) iedereen refereert naar eigen familie leden en hoe erg dat wel niet zou zijn. Het is gewoon goed voor je geweten als je medeleven met die mensen hebt.

    Dat heb ik dus niet echt...
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat heeft geen ene reet met je geweten te maken!!!!! De enige personen die last hebben van hun geweten, dat zijn die laffe honden die die onthoofdingen uitvoeren.

    Volgens mij heb je hulp nodig!
    Je loopt alleen maar onzin te blaten.
    Tenzij je echt zo koud en gevoelloos ben.
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2004
  12. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Je zegt dus dat je geen geweten hebt. Dat maakt het misschien erger.

    Weet je dat Dutroux door de artsen die hem hebben onderzocht bestempelt is als gewetenloos. Hij kon namelijk wel onderscheid maken tussen goed en kwaad, maar het interesseerde hem gewoon niet, wat hij al die mensen aan deed.
     
  13. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Het gaat er niet om dat je erzelf van gaat huilen of wat dan ook? Maar als je dat filmpje van Nick Berg of zo hebt gezen voel je je bepaal niet beter hoor. Niemand vind het leuk als er iemand onthoofd word, en niemand moet er van huilen aks je die persoon niet kent, maar om nou te zeggen dat je je er nikx van aantrekt, dat is tog et andere uiterste hoor...
     
  14. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom?
     
  15. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Jajojo, leuk dat je het columns noemt. Ik heb onlangs nog een tweede plaats bereikt in een columnwedstrijd. Maar dat is offtopic.

    Als ik zoiets neerzet begrijp ik direct dat ik daarmee een meer geladen reactie krijg. Waarom zou ik anders even een dergelijk zinnetje plaatsen? Ik noem mezelf niet slim, maar ik noem mensen, die met zeer vage bronnen uit de derde persoon gooien om hun argument te sterken, geestelijk minder bedeeld.

    Zie je het cynisme ook in dat zinnetje? Natuurlijk ben ik geen machtswellusteling, maar draag ik als wereldleider en volksheld mijn kruis. Alhoewel,wat kruis betreft ben ik zelf minder bedeeld. O-) *) }:]
     
  16. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ja, ik begrijp wat je bedoelt. Maar beelden van iemand die om zijn leven smeekt raken je als mens zijnde wel.

    Natuurlijk verandert mijn leven niet door zijn dood en ik zal er geen traan om laten, maar het raakt je wel dat mensen dit soort dingen doen.

    Het is echt niet egoistisch als je hierdoor geraakt wordt. Of wil je de theorie aanhangen dat elke daad egoistisch is? (je kan dat beredeneren, voor een lekker negatief mensbeeld)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 jun 2004
  17. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik eerder al gedaan en toen waren er een aantal mensen het redelijk met me eens...
     
  18. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    ik zag net dat je het eerder zielig :'-( vond, maar nu laat het je koud, je bent blijkbaar van mening verandert
     
  19. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ie leefde vond ik het nog zielig ja...

    Mischien is er nog hoop ofniet?
     
  20. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb net gezien wat je beroep was, jaja }:] , volgens mij roep je maar wat of niet?, kan me namelijk echt niet voorstellen dat iemand zich gewetenloos kan noemen, terwijl hij weet wat het betekent
     

Deel Deze Pagina