1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nick Berg

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Glue, 12 mei 2004.

  1. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Ach, zolang mannetjes als jij tegengas blijven geven vind ik het leuk ja.
     
  2. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat bedoel jij met falluja iedere keer??

    Het klopt dat jullie soort gewoon doodgezwegen moeten worden, Jajoj, maar verder dan wat forums komen jullie toch niet.
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2004
  3. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je niet eens weet wat hij daarmee bedoeld... waarom vind jij eigenlijk dat je over dit onderwerp iets te zeggen hebt? Volgens mij weet jij Irak niet eens aan te wijzen op een landkaart van Irak.
     
  4. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Je bent echt leuk joh.
     
  5. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je een spreekwoord veranderd, doe het dan goed:

    Nu de kogel door de moskee is.

    ;)
     
  6. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    _O_
     
  7. Dat mensen elkaar zulke dingen aan kunnen doen! Dit bewijst maar weer dat we met gekken te maken hebben.

    Ik vind dat we Irak moeten laten zoals het nu is voordat we nog meer haat creeren. Het liefst zou ik heel Irak willen bombarderen, maar dit zou het probleem alleen maar groter maken en er wonen (hopelijk) ook nog goede mensen. De meeste mensen die daar wonen zijn gewoon ziek!
    Ik zag laatst een reportage van een Iraakse vrouw die haar kind te jong vond voor martelaar. Pas als hij achttien zou zijn vond ze het goed. KRANK!
     
  8. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Jammer dat deze thread verkracht word door mensen die hun haat gevoelens niet aan kunnen.
     
  9. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn soort? En wat mag dat wezen dan?

    Verder dan forums komen jullie toch niet? Leg eens uit wat je precies bedoelt? En trouwens, het meervoud van forum is fora, droplul. Ga eerst je mavotje maar afmaken, dan praten we verder.
     
  10. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ik zeg niet dat IK het een wederdaad noem maar die terroristen.

    Goh mischien omdat hij er na mijn mening niet zon zooitje was geworden?
    Je mag dan wel Patrick zijn maar je moet wel denken.
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2004
  11. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Goh mischien omdat hij er na mijn mening niet zon zooitje was geworden?
    Je mag dan wel Patrick zijn maar je moet wel denken.
     
  12. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    En jij mag wel es leren dat je niet 2 keer op submit reply hoeft te drukken als je je reply op de pagina wil zien.

    Edit: en normaal zinnen formuleren is ook niks mis mee, je wilt toch zo graag dat het geen zooitje word?

    En als je vind dat ik niet denk, ben jij blijkbaar te stom om mijn hele bericht te lezen, ipv alleen de eerste 2 regels te quoten.
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2004
  13. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Je brengt een grote glimlach op mijn gezicht, granaatappeltje :D
     
  14. Alsof deze reactie zo bijdraagt aan deze thread |:-
     
  15. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    De wereld is niet zwart-wit, en daarbij bestaat de westerse menier van leven niet alleen uit Amerika.
     
  16. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Goh Leo wat ben je weer vreselijk opmerkzaam.

    IDD geen zootje alleen mis ik net dat beetje nederlands om het op te merken.
    Kben niet stom heb alleen een pinda in mijn neus.

    Heb de rest ook gelezen maar dat sloeg niet op mij.
     
  17. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zeg ook niet dat dat niet zo is. Als je zegt dat je kotst van pro-amerikanen, dan kies je een kant, dat heeft met de grijze middenmaat niks van doen. De westerse manier van leven bestaat niet alleen uit Amerika, so what? Dat zeg ik toch ook helemaal niet.
     
  18. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Dit is waarom er oorlog, moorden en shit is. Mensen kweken haat in verschillende situaties, die zeer zielig en saai kunnen zijn, zoals citaat, of heel erg uit de hand kunnen lopen. Zoals oorlog.
     
  19. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    ik had net dat hele filmpje gezien (met onthoofding) heb het filmpje toen ze die man 'gingen' onhoofden gelijk gestopt en weggegooit, ik had hier nog niks over gehoord, dus ik krijg een filmpje bleek het dus om een onthoofding te gaan. Dit was echt niet normaal, neergeschoten mensen in een oorlog is al niet prettig, maar dat ze dan een film gaan vrijgeven waar ze een levende man gaan onthoofden omdat ze wraak willen... ziekelijk :{
     
  20. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Dan had je dus niet de vorige pagina hoeven ontsieren met 2 dezelfde posts, als je het gelezen hebt.

    Maar toch fijn dat je alsnog je punt hebt proberen duidelijk te maken.
     

Deel Deze Pagina