En waar haal jij je bronnen vandaan? Jij bent mischien zonder dat je het weet aardig selectief aan het beschrijven. Wanneer zo'n irakees of een hele stad uitrukt voor een gruweldaad dan is dat selectief, maar wanneer 3 amerikanen iets doen dan representeert dat het hele leger en is het ook nog eens veel erger dan gedacht.
Ik kan je WEL vertellen dat de daden die die irakezen flikken 1000X ergter zijn dan de vernederingen en (natuurlijk niet te tolereren) aanpak van sommige Amerikanen. Zij zijn beestachtig en DIT is pas het puntje van de ijsberg.
ten tweede, noem jij 1000den mailtjes een bewijs van de gehel goedheid daar? Mensen die daar een computer WILLEN besturen zijn niet bepaald de extremisten waar wij het over hebben. Die zijn niet bepaald technisch ingesteld en gebruiken geen westerse aparatuur (of japanse
). Btje representatief houden dus, want er zijn wel degelijk zeer veel irakezen hatelijk ingesteld jegens ons. En als ik zeg dat dit meer dan de helft is kan je dat gerust aannemen, en ja, ik bekijk een hoop beelden meer dan die jij net even opnoemde.
Ik snap niet waarom je soldaten van 'onze wereld/economie zo zwart wilt maken door alles van irakezen te relativeren en van amerikanen op te blazen. Dit schijnt een denkwijze in nederland te zijn om sociaal maar aavaardbare argumenten te verzamelen. Als we nu echt eerlijk zijn dan leggen we ook meteen de verhalen uit van zenders al Al Jahzehra, en niet alleen discussiepuntjes van CNN.
Klik om te vergroten...