1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nick Berg

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Glue, 12 mei 2004.

  1. Karelax

    Karelax Guest

    He The Walrus niet te moeilijke woorden gebruik.. dat snappen ze niet
     
  2. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Omdat de rest geen zin heeft om voor de zoveelste keer hetzelfde onderwerp te bespreken. Bovendien verandert toch niemand van mening.
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  3. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Oja, lekker excuus, ik bel bij mijn buurman aan, snij hem zijn strot door en als ik gepakt word zeg ik ja hoor es, ik ben nou eenmaal iets minder ontwikkeld dan hij!
    Tuurlijk is het waar dat sommige delen van de wereld minder ontwikkeld zijn, in Afrika zijn ze ook minder ontwikkeld dan wij, waarschijnlijk nog minder dan het hele Midden-Oosten bij elkaar, maar toch zijn het de Moslims die de extremistische aanslagen plegen en niet die Afrikanen.
    Ik zeg nog 1 keer: ik scheer niet alle moslims over 1 kam, er zit bij die extremisten een steekje los vanwege hun geloof en daarmee stoken ze het 'normale' Islamse volk op, die zich vervolgens aansluiten bij Al-Quaeda of Hamas en uiteindelijk een of andere aanslag plegen, of een moord zoals die op Nick Berg.
    Dat valt moeilijk te ontkennen, en kun je dus eigenlijk ook zeggen dat de daden van de Amerikanen bijna in het niet vallen daarmee en het eigenlijk bijna logisch dat ze daar wat aan doen (en dus ook in Irak, jullie zeggen toch zelf dat de media en de regering vanalles verzwijgen, daar ben ik het mee eens, ik denk namelijk dat massavernietigingswapens lang niet de enige reden waren voor een invasie)
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2004
  4. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Omdat Afrika de wapens/het geld/de kennis niet heeft.
     
  5. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    We moeten ons gewoon niet zoveel met die landen bemoeien (we=Amerika), laat ze zichzelf ontwikkelen, laten we zeggen dat zei nu in de middeleeuwen leven. Wij zijn toch ook uit de middeleeuwen gekomen en hebben ons ontwikkeld tot wat we nu zijn, ( dat is wat zei ook moeten worden zeggen velen) Het probleem is gewoon dat ze die wapens (of anders de technologie) van Amerika hebben gekregen.
    Laat ze zichzelf ontwikkelen al duurt het nog 1000 jaar...
    Bij ons werden in de middeleeuwen ook alle mensenrechten geschonden
    Laat ze gewoon met rust, dan gaan ze geen oorlog met ons voeren, (laten we hopen dat we van de bemoeienis af is als hun olie op is)

    Je kunt ze gewoon geen "goede" gebruiken opleggen als ze dat zelf niet willen.
    Ik erger me ook aan mensen die vinden dat die Islamitische landen onze "goede" gebruiken over moeten nemen en hun eigen moeten laten vallen(zoiets heet assimileren)
     
  6. Argus

    Argus Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    Het probleem is alleen, wij hadden geen ak-47's, boeing 747's en atoombommen in de middeleeuwen. Zij wel, het gedachtegoed hangt daar wel in...
     
  7. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Vergelijkingen met de middeleeuwen zijn vrij vreemd omdat juist het midden oosten veel meer ontwikkeld was ten tijde van de middeleeuwen.
     
  8. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    ja, maar nu blijkbaar niet meer..... :{
     
  9. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    het probleem is ook dat er wel degelijk een stel slimme olisjeiks zijn geweest die grote pakketen westerse aandelen hebben gekocht van hun olie geld..

    overgens vind ik het walgelijk dat er mensen op dit forum zijn die de link naar de site quoten... ik ben van mening dat als er niemand kijkt, dat er dan voor hun geen rede is om die man zo te vermoorden. aangezien ze het niet wereldkunding kunnen maken. Desalniettemin vind ik het walgelijk dat jullie gewoon naar iemand zitten te kijken wiens keel word opengereten.. ja.. ik heb de film niet gezien. en ben ook niet van plan hem te gaan bekijken. al is het alleen al uit princiepe en respet voor mr Berg
     
  10. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    ik heb het zelf niet gezien ( heb er ook cker geen behoefte aan)
    maar zeur niet zo over wat andere mensen kijken of niet, wat maakt jou dat nou uit?
     
  11. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    het feit dat het geld opleverd bij sites bijvoorbeeld dat mensen daaruit afleiden dat ze het nog eens moeten doen.. dat die islamieten nu zien van heej we kunnen onze boodschap verkondigenen.. laten we door gaan.. enz..
     
  12. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik doe niet aan censuur. :{

    Ik snap je punt, maar ik vind dat iedereen het recht heeft om te weten en te zien dat mensen zo gestoord kunnen zijn.
     
  13. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    waarom doe je elke keer weer zo stoer het beter te weten docentje. Jij bent minstens zo koppig en probeert iedere keer iemand dommer te laten lijken dan jijzelf. Sorry kerel. Misschien moet je jezelf is wat beter verkopen. Je haalt bij mensen het bloed onder de nagels vandaan met die superieure houding van je. Ik weet dat jij een handje hebt van het beargumenteren van iemands intellect en andere mening, maar jou manier van discussie is achterlijk. Bij JOU lijkt het net of je tegen een oostindisch dove aan staat te praten. Goed bezig
     
  14. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    omdat ze lui zijn. geloof me ik heb het gezien, bier, vlees hakuna matatta. Daar is niets mis mee als ze daar gelukkig mee zijn. Jammer is het alleen dat het eten niet vanzelf komt aangerold, gelukkig komen wij het dan wel brengen.

    En btw, als je niet direct van die site download sponsor je die terroristen toch niet?
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2004
  15. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Wat vinden jullie.. Amerika+Engeland terug trekken of niet..

    Ik heb eigenlijk 2 meningen, Terugtrekken omdat amerika er lang genoeg is en blijven omdat als ze nou weggaan is het grootte kans dat de ´Clans´ de macht kunnen nemen over irak..

    Maar die terroristen zijn gewoon gek.. Ik sta er niet raar van te kijken als ze Nick nog steeds hadden onthoofd ook al heeft amerika die dinger niet in de gevangenis gedaan (had gehoord dat dit de reden was voor de onthoofding)
     
  16. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Hij heeft wel een punt, door dat filmpje overal beschikbaar te maken geef je de terroristen precies wat ze willen en nodig hebben om te overleven; aandacht.
     
  17. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Tja, het spijt me Sykes, maar is bij jou hetzelfde niet waar? Elk rationeel onderbouwd argument doe je af als flauwekul. Vraag ik je om bronnen dan zijn het bronnen uit de tweede hand. Wetenschappelijke verhalen doe je af als geharrebar omdat dat niets te maken heeft met meningen van enkelen.

    Daardoor valt er in mijn ogen niet te discussiëren. Je gaat namelijk nooit in op argumenten van anderen. Inplaats van met tegenargumenten te noemen en ook maar enigzins waarheden te erkennen verval je dan in speculatief gepraat. Van nuancering is nooit sprake. Steeds radicale uitspraken zonder middenweg.

    Ik ben nog geeneens een docentje Sykes. Ik ben nog een studentje. Ik doe overigens niet stoer, ik wil gewoon graag een reactie van je. :p *)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 mei 2004
  18. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Hebben jullie overigens mee gekregen dat de Britse foto's niet echt zijn?

    Hebben jullie trouwens ook gedacht aan een bizarre theorie, die ik beslist niet geloof, maar waar ik wel even aandacht aan wil besteden. Waar heeft de VS belang bij na het uitkomen van de schokerende foto's? Een bewijs dat de vijand nog wreder is. Zou het misschien een vals filmpje kunnen zijn, gemaakt door Amrikanen om de aandacht af te leiden?
     
  19. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Tuurlijk, de grote boeman Amerika heeft het weer gedaan. En jij wilt wel serieus genomen worden?
     
  20. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    gast, speculeren kan leuk zijn. Maar dit gaat te ver man. Die man is fanatiek bruut afgeslacht en jij probeert het onder het mom van 'speculatie' even naar Amerika te draaien. noem je mijn bronnen uit 2e hand niet goed? die van jou komen ergens uit de achterkamer van je eigen rare gedachten en zijn van 4e of 5e bronnen om het even kort te stellen.

    Zon gedachte als je hier verkondigd zelf verzonnen of niet, DAT is radicaal. Ik vind het ronduit een erge opmerking.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2004

Deel Deze Pagina