nieuw begin schooljaar

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 6 sep 2005.

1. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb eerst nog introductie morgen, waarbij ik gelijk een presentatie mag houden... mja heb wel maar 24 uur in de week. dinsdag heb ik 1 uurtje waarvoor ik in totaal 3 uur moet reizen..

2. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben vandaag begonnen met mijn afstudeerstage... 3 maanden en dan afstudeerscriptie schrijven.. ik hoop in januari/februari klaar te zijn!

3. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Zit er alweer een weekje.
    Doe Nu Cios Eindhoven.
    Sportopleiding, dus zeer tof :)!
    Tot nu toe dan :p! Over 2 weken gaan we één weekje op kamp.

4. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb gister mijn eerste lessen gehad, Ik zit nu op 3 MBO. Heb echt een kut lesrooster. ik heb bijna elke dag maar een uurtje of 4 a 5 les. Maar door die klote tussenuren zit je toch nog tot het 7e en dondedag tot het 10e uur 8) op school :{ . (24 uur heb ik per week)

5. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ben met een nieuwe studie begonnen. 2-3 dagen per week naar school, chill :)

6. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Moet morge beginnen.
    Gelijk een lagedag tot 16.00 uur.
    En dan moet ik na school ook nog GVD krantenlopen!!

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    @ de bengel: zit je op het dalton? een maat van heeft dat ook :p

ik doe nu 5 vwo en valt mee, geen 8e uur, en op woensdag maar 3 lesuurtjes 8)

8. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik vragen hoe oud je dan bent?

9. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Welk Dalton?

Ik heb 37 uur per week school, 3 tot 4 uur 1x tot 10 over 3 en 1x tot kwart over 2.

10. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ook weer begonnen (4VWO) maar ze hebben nu een of ander ***systeem by ons ingevoerd. Als je te laat komt: om 8 uur op school. 2x te laat: 2x om acht uur, kom je niet opdagen: 3x om 8 uur, kom je dan niet opdagen: heb je een vierkante week wat inhoud: iedere dag om 8 uur op school en iedere dag nablijven :mad:

11. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    dat is niets nieuws riddick ;)

@ rick: dalton in alkmaar

12. kneyber

kneyber MORE DOTS!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een klote rooster

20 uur

alleen maar het zelfde lokaal

alleen maar wiskunde..

wacht...

ik krijg er voor betaald :)

13. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    20 uur maar.. die leraren hebben het toch ook zo goed he!

14. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Heb 25 uurtjes in de week maar zit toch 3 keer tot 16:10 uur op school 8), klote tussenuren.

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben vandaag inmiddels ook weer begonnen.
    Ik ben 2e jaars student commerciele economie HES Rotterdam. Heb 26 uur (had vorig jaar maar 17 uur), 4 dagen school en een dag vrij.
    Moet nu ook een junioronderneming opstarten en deze een jaar lang draaiende houden, gaat echt heel veel werk inzitten. We moeten dan een nieuw product bedenken en dan alles er omheen regelen. Eerst kapitaal bij elkaar zien te krijgen door aandelen uit te geven en dan inschrijven bij de kamer van koophandel. Vervolgens een ondernemingsplan opstellen, marktonderzoeken doen, contact zoeken met een producent om het product te maken en dan naar de afnemers gaan om je producten te verkopen. En dan moet je weekelijks alles erom heen regelen en een rapport inleveren, per week. Vooral in het financiele rapport gaat veel werk zitten. Dan moeten we ook nog eens reclame maken door middel van een advertentie in een krant, een blad of regionale tv. Elke week vergaderingen met het management en met de werknemers en met de consultant en de boekhouder. Gaat echt veel werk inzitten.
    Er zitten ook weer aardig wat behoorlijk dikke boeken bij.
    En elke dag weer met de trein en de metro. :mad:

Laatst bewerkt: 6 sep 2005
  16. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    "Ik weet niet of ze in de andere regio's al naar school gaan" :D. Ik ga alweer twee weken naar school, maar goed :+. Ik heb 23 uur les per week (6VWO NT), maar wel met 6 tussenuren.

17. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu op 3 havo en heb 30 uurtjes ongeveer in een week school en dan nog dat fucking huiswerk.

18. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik neem aan dat je 27 bedoelt?

19. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben al 2 weekjes de 2e fase in, vwo+ Latijn ( de vierde dus ) 26 uurtjes met 6 tussen uurtjes, volgende periode van het jaar beter denk ik dan. En wat vinden jullie, is de 4e het moeilijkste leerjaar op de middelbare schooL? ik doe C'M, guess what?

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.925
    zoiets heb ik ook. Ik heb alleen een fout in mn rooster staan. Ik heb op een bepaald uur Economie 1 en Scheikunde 1 tegelijk |:- 8)

Deel Deze Pagina