1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nieuw] Café Fresco

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door NaZ, 14 jul 2006.

1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Zal per winkel verschillen vermoed ik. Iig wel in een koelvak

2. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Melkvla? Klinkt wel lekker...:+

3. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Ze verzinnen van alles :p dus dat zal ongetwijfeld ook nog wel komen. Sinds ik vakkenvul kom ik de meest idiote combi`s tegen (imo dan he :+)

4. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    OMG, supermarkten. Hehe...
    Een maat van me, die ook hier ergens op het forum rondzwerft, werkt dus bij de c1000. < er wordt toch al reclame gemaakt hier, deze hadden we nog niet gehad. (ik hoop dat ik dit verhaal mag vertellen, maar ach... hij is toch op vakantie:b:) Toen hij er pas werkte toen bood een collega tegen de koffiepauze hem een koekje aan, want ja, dan vreet iedereen wel, want als het gratis is... Dus hij eet dat zo op, en zegt zo: "Ja, hij is best lekker" toen zei zijn collega:"Het is een hondenkoekje, met speculaassmaak.":lol:

Maar inderdaad. Er zijn een hoop idiote combinaties, en dan zijn mensen nog zo idioot om het te kopen ook.

5. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Commercie is iets moois..:9 Ik werk er nu iets meer als een maand, en ik blijf dingen tegen komen die me verbazen of die nog nooit had gezien. Alleen al de verschillende toegevoegde stofjes van wat goed voor je is

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    wij bij hoogvliet hebben ze nog niet:mad:

we hebben het wel van nescafe alleen dat is zo'n aanmaak pak ofzo

7. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap dat jij een avatar van Dr Phil hebt..?:b:

ik vul ze ook bij de AH.. maar daar in schappen:thumbs:

8. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    Damn... wat hou ik van mijn moeder!_O_
    Er gaat niets boven een Café Fresco Cappuccino in de ochtend... trés bien!

owke.. ik verkeer nu in extase dus wat ik hierboven heb gepost is discutabel..:+

9. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Jaaa klopt! Ze zijn veel te stroef! Net zoals van die slagroombekertjes, die gaan ook niet fijn. Geef mij maar een paar pakken melk. :+

10. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    @ henrive en GG. Ze vullen idd irritant. Maar er vullen wel meer producten bij de toetjes (daar staan ze bij ons 8) ) klote. Dit wordt trouwens onderhand meer een vakkenvullers topic :+

11. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond die ijskoffie (die we volgens mij bij de jumbo ook hebben, nog niet gevuld gelukkig :p) best te drinken, in tegenstelling tot warme koffie.

Al neem ik toch liever een blikje cola of liptop ice tea in mn (school/werk) pauzes :)

12. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze een maand terug in Tsjechie al gezien. Maar ik kon er niet aan denken om er van te proeven:x

Deel Deze Pagina