1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

nieuw programma op sbs 6

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door gamer18, 15 feb 2005.

1. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Mja, je kan er ook te serieus (lees overdreven) op reageren natuurlijk.

2. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik trek alleen maar een vergelijkingkje waaruit IK een conclusie trek :cool:

3. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    En wat ga je met die conclusie doen? Op Hilversum Beach landen om een aanval te doen op het SBS6 hoofdkantoor?

4. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    6 juli :+

5. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Met deze thread heeft SBS al een doel bereikt en dat is publiciteit, ook al ga je er niet naar kijken (like me), je weet dat het er is want je discussieert er nu over.

@ Da -z-: zomaar een vraagje maar waarom komt het altijd op me over of je me probeert af te zeiken/dissen

6. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    :D
    Nou, laat ik het zo zeggen, van een SBS6 show een WO2 probleem maken is erg grappig en knap.

7. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    ok dan heb je me verkeerd begrepen, het gaat me helemaal niet om de show het gaat me om de reactie van die gast die zegt dat je al dat soort mensen in een ghetto moet plaatsen, los van de show gezien keur ik het idee niet goed.

8. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    je weet dat deze smily -> O-) gebruikt wordt wanneer er een grap word gemaakt toch? :)

9. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    ja ok maar zo grappig vind ik hem dus niet ....

maar goed, nu weer ontopic

Deel Deze Pagina