lol
gaaaaaaaaaaap:{ ..beuk krabt aan zijn kont en denkt"wat moet ik hier nu weer mee"
niet de mogenlijkheid om te intergreren?
hier in nederland ben je een vrij man...je heb dus alle mogenlijkheden kereltje.
deze topic is gebaseerd op jouw klaagzang over een nieuw opgerichte partij waarbij het sleutelwoord elke keer weer het "volkslied" is om maar aan te tonen hoe belachelijk ze wel niet zijn.
je weet niks van die hele partij af,schilderd ze nu al af als een partij die het weer op de boterham van de allochtoon schuift en snapt kennelijk geen ene reet van mijn reactie:{ .
op deze manier uit je je eigen vooroordelen al over de desbetrefende partij.
dezelfde vooroordelen die veel allochtonen te verwerken krijgen (waar jij je blijkbaar om druk maakt)uit je nu zelf.
net als bij leefbaar rotterdam en ook bv de lpf zitten er in het bestuur van de partij ook allochtonen die ook zien dat de huidige richting niet de goede is......zowel voor allochtoon als autochtoon.
ook deze mensen hebben hun kansen gehad en gegrepen met groot succes zo blijkt.......neem eens bv een hirshi ali.(vvd d8 ik)
woon je in nederland,vreet je in nederland,schijt en neuk je in nederland....dan gedraag je je zoals dat van je verwacht wordt volgens nederlandse wetgeving ongeacht kleur,ras,afkomst en weet ik het allemaal.
nederland is je nest......daar schijt je niet in...of doe jij dat wel
Laatst bewerkt: 20 jan 2004