1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuw Rechts: Wat vind jij ervan?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DaNoS, 19 jan 2004.

  1. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Even een citaatje: "Het gewone volk wil geen politiek verantwoorde plannen maar leuzen" ;)

    Ik zeg, zing maar mee,

    multicultureel, multicrimineel,multicultureel, multicrimineel,multicultureel, multicrimineel,multicultureel, multicrimineel,multicultureel, multicrimineel,multicultureel, multicrimineel, enz.........
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jan 2004
  2. kruif

    kruif Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo voel je je eigen beledigd omdat je buitenlands bent
     
  3. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Nee, maar door mensen zoals jij schaam ik me ervoor dat ik nederlander ben...
     
  4. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Hmm, Beuker, niet integreren en een vrij man mogen zijn. Ik vraag me af wat integreren is? Volgens mij zijn veel Nederlanders ook niet goed aangepast aan Nederland. Individualisme zorgt echt niet voor integratie.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jan 2004
  5. kruif

    kruif Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg wat een hele hoop nederlanders denken in mijn omgeving
     
  6. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Krijgen we dat praatje weer. Dat dertig procent van de Nederlanders niet slim genoeg is om politeik te begrijpen wil nog niet zeggend at elke politicus in protowoordjes moet gaan praten alsof hij het tegen een peuter heeft. Dan noemt die groep zichzelf het gvolk. Tja, als je volks bent hoef je nog niet direct het hele volk te vertegenwoordigen?
     
  7. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    prffff...dus je kan al niet eens voor jezelf denken...

    Maar goed, als je nou eens éérst eens begint met je stelling te onderbouwen....
     
  8. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Jou onderschrijf onder je naam stuit mij meer tegen de borst en getuigt van grootheidswaanzin. Als jij een zeer grote groep van de bevolking (30% volgens jou) uitsluit omdat ze volgens jou te dom zijn om politiek te begrijpen dan bega je een zeer grote fout. Want juist deze groep mensen zijn degene waar je naar moet luisteren.
     
  9. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Jouw onderschrift stuit mij ook omdat je al aangeeft dat niemand jullie mag. Gelukkigerwijs geef je niet aan wie je bedoelt met het woordje ons omdat het ook stigmatiserend zou werken. Dat deze groep mensen een deel van het volk beslaat waar je naar moet luisteren is zeker waar. Ik wilde duidelijk maken dat het nergens op slaat als je beweert het gelijk aan je kant te hebben omdat het gewone volk dat zogezegd ook vindt. Cafe oplossingen zijn leuk, maar hebben weinig nut in de echte wereld.

    Wel is het zo dat een bepaalt deel van de bevolking gevoelig is voor oplossingen die kant noch wla raken maar wel lekker makkelijk zijn. Dat heeft niks te maken met luisteren naar het volk maar met gebruikmaken van het volk.
     
  10. kruif

    kruif Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    als we het toch over onderschriften hebben waar slaat die wereldleider op dan

    denk jij dat je dat bent ofzo
     
  11. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Nee dat is een cynish onderschrift, en ik begon overigens niet over onderschriften. Maar ben jij een extemist kruif? Dat jij slechts op mijn onderschrift ingaat en niet op de inhoud is vrij typerend. En is jouw gamertag ja? |:-
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jan 2004
  12. kruif

    kruif Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij betreft hebben we de inhoud al besproken, maar ik heb voor mijzelf niet het idee dat jij met echt steekhoudende tegenargumenten kwam. Daarom ben ik maar niet verder op jou redelijk loze uitspraken ingegaan.
     
  13. DaNoS

    DaNoS Geboren Held

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een achterlijke gedachte!!
    en ik denk niet dat dit soort onzinnige uitspraken thuishoren op dit forum...

    maargoed, jij wil dus iedereen die niet Nederlands is binnen vijf jaar het land uit... en dan? hoe wou je dat aanpakken? wie mag blijven wie moet weg? Denk eerst vier keer na voordat je iets zegt want op dit soort inhoudsloze opmerkingen zit niemand te wachten!

    en dan de opmerking: Hoezo voel je je aangesproken omdat je buitenlands bent?? |:-

    Met mensen zoals jij komen we er wel!

    En wat zijn jou argumenten? die heb ik nog niet uit je posts kunnen halen...
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2004
  14. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    het is idd een beetje flauw en ononderbouwd.. maar ik kan er in komen dat een grote groep nederlanders zo denkt.. en ik vind het niet gek ook..
    maar daar heb ik geen zin in om over te praten. Waar ik me aan stoor is dat mensen rechtse partijen al snel voor nazi's en rassisten aan gaan zien.. en asociaal...
     
  15. SagarAmarjit

    SagarAmarjit Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Nazi's en Rasicten zijn toch per definietie asociaal. Niet dat elk rechtse partij nazi of rasistisch is.

    Ik vind het terugsturen van die mensen wel asociaal. Ik vind dan ook dat we alle Nederlandse personen in het buitenland moeten terug halen, en dat alle Nederlandse bedrijven geen activiteiten in het buitenland mogen bedrijven. Ik bedoel eerst het Nederlandse volk en dan pas de andere, de andere zijn toch niet belangrijk.

    We leven in Nederland en God heeft de Aarde gemaakt met grenzen erop, hij heeft natuurlijk nooit bedoelt dat de mensen die grenzen gingen overschrijden. Dus ophoepelen met die mensen. De mensen zeggen aan andere mensen te denken, maar ze zijn alleen maar op eigen welvaart belust(ik doe het ook) Maar ik wil niet zover gaan om alles wat niet Nederlands is weg te sturen, incluis mezelf.

    Ik begrijp de gedachtegang van veel mensen niet, moeten de allochtonen in eerste plaats Nederlander zijn en dan pas een mens???
     
  16. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Kruif, jij discusieert op het niveau van een vogelverschrikker. Je brengt geen enkel argument in maar je legt alleen maar snelle zinnetje neer. Het komt schijnbaar niet eens in je brein op om iets te beargumenteren. Wordt je daarop aangesproken draai je het om en zeg je met de tong uit de mond: "Wat ben jij?".

    Ik neem het door jouw genoemde argument voor steun aan het beleid van nieuw rechts, namelijk het feit dat jij en mensen om je heen ook dergeklijke dingen zeggen, niet echt serieus. Als je nu eens niet met losse flodders schiet maar er ook bij aangeeft waarom je een dergelkijk beleid goed vindt dan zijn we al een heel stuk verder.
     
  17. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    SagarAmarjit, wijze woorden!
     
  18. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    klopt helemaal wat je zegt.
    ook doodgewone nederlanders die al hun hele leven hier wonen maken er vaak een teringzooitje van...........maar wat was nou precies weer een nederlander:confused: .
     
  19. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Volgens de literatuur die zich bezighoud met het verwerven van Nederlands als tweede taal ben je autochtoon als beide ouders in Nederland geboren zijn.

    Een Nederlanders ben je met een nederlands paspoort.

    Een volksliedzanger ben je als je lid wordt van neiuw rechts, Bill van Dijk is zeker ook lijsttrekker?
     
  20. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    Re: Re: lol

    lol:eek: wijze woorden van iemand die de problematiek alleen via netwerk of de telegraaf binnen krijgt.
    vergeet niet dat ik de oorzaak van deze politieke zaken dagelijks in rotten van 4 bij mij over de vloer heb.
    het klinkt natuurlijk heel wijs om de uitslag van het onderzoeks bureau naar intergratie te herhalen maar das natuurlijk niet voldoende.
    me opoe op 5 hoog achter wist al 150 jaar geleden dat dit nooit ging werken.
    de huidige maatregelen zijn iid niet doeltreffend genoeg maar iemand dwingen om te intergreren werkt ook niet....je ziet wat er gebeurd.
    mensen zullen het toch voor het grootste gedeeldte zelf moeten doen of anders vallen ze echt buiten de boot...de overheid stimuleerd,motiveerd en financieerd.

    wat hirshi ali betreft.......in mijn ogen een topwijf.
    als jij je studie afgemaakt heb en je komt voor de helft zover als waar deze dame gekomen is dan doe ik mijn pet voor je af......voorlopig blijf je een lege emmer in de vorm van een student die denkt dat zijn ervaring genoeg is om mensen iets te kunnen vertellen.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2004

Deel Deze Pagina