Nieuw Rechts: Wat vind jij ervan?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DaNoS, 19 jan 2004.

1. DaNoS

DaNoS Geboren Held

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: lol

Jij moet het toch wel slecht hebben... dat jij nog de straat over durft! _O_ Als we allemaal eens de mensenkennis en ervaring van jou hadden...

Het is toch gewoon een feit dat de integratie in het algemeen een grote mislukking is? daar heb ik iig geen netwerk of telegraaf voor nodig.

Waarom zou iemand dwingen om te integreren niet werken?
    Verplichten! wat is daar mis mee? Gewoon cursus laten volgen. En dan zal niemand het erg vinden dat de overheid het stimuleerd, motiveerd en financieerd... (mooi gevonden trouwens)

Als jij nou ook weer eens door gaat leren dan kun je misschien eens inhoudelijk leren lezen en niet direct onterechte conclusies trekken. Niet direct aangevallen voelen als er iemand met een kritische opmerking komt... dat is een teken van zwakte... ;)
    En zeker triest om direct zo uit te vliegen wanneer ik van mening ben dat Hirsji Ali nog niet zoveel bereikt heeft...

Maar nu weer genoeg OFF Topic....

Laatst bewerkt: 21 jan 2004
  2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Tuurlijk! Als je elke dag het Volklied moet zingen denkik dat je meer kans heb dat ze zich eindelijk aanpassen dan zonder. Amerika heeft het ook en kijk eens hoe hun van het vaderland houden daar :confused:. Patroitisme is op zekere hoogte goed voor een land. Allen voor een doel staan etc. Dat ze hier nog allemaal marrokaans, turk, etc praten en dat WIJ ons aan hun gaan aanpassen, dat is wat er in mijn ogen fout is. Multiculturele samenleving my ass, het moet niet allemaal van een kant komen, en daaar lijkt het nu wel op.

Inburgeren of oprotten....

3. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Nou nou nou, das wel heel bot hoor :)

4. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Tja maar zo voel ik het wel. Ik wordt er echt gek van dat ik meer buitenlandse talen hoor in de trein dan nederland... Waar leven we nou? Of je doet mee, of je gaat maar in het land wonen waar je kennelijk geen afscheid van kan nemen. ja toch?

5. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Respect voor SagarAmarjit. Oh, en kruif? Jij wilt alles dat niet nederlands is het land uit gooien. Nou, zeg dan maar dag tegen je vader's mooie japanse auto, je mooie schoenen en de aardappels.

Wat ik wel grappig vind, op de beste argumenten van bovengenoemde en walrus bijvoorbeeld, reageert niemand.

6. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Nee, want daar moet je voor nadenken en dat past niet in het nieuwe-politieke-denken...

7. DaNoS

DaNoS Geboren Held

Leuk Bevonden:
    0
    LOL :9

8. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben bang dat er in de nabije toekomst een partij als deze opstaat die heel veel stemmen krijgt. Door de negatieve beeldvorming van allochtonen de laatste tijd (terecht? zeker gedeeltelijk) gaan mensen steeds "rechtser" stemmen. Op zich geen probleem, ware het niet dat de nationalistische partijen naar mijn mening stuk voor stuk een verborgen agenda hebben. Ze zullen standpunten hebben die door de kiezers niet meegewogen worden in de kieskeuze, maar die vervolgens wel doorgevoerd worden.

Het is wachten tot er in een Europees land weer een Mussolinitje opstaat, hopelijk kan de internationale gemeenschap het tegenhouden. Ik denk niet dat dat gaat lukken.

9. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    toch blijf je in deze discussie 3 kampen houden.
    1tje dat denkt dat de oplossing ligt in een doos die al 300 keer geopend is,maar steeds op een andere manier wordt uitgepakt.

en 1tje wat graag andere oplossingen ziet,de fabeltjeskrant allang niet meer leest en graag weer voorruit wilt.
    op dit moment staan we stil en stilstand is achteruitgang.

en altijd kamp nmr 3 vol met mensen die wat hangen tussen 1 en 2 maar eigenlijk niet weten waar ze zich het lekkerst tussen voelen.
    je ziet het hier en je ziet het als er weer eens gestemd mag worden.

ieder zijn meug,dat is immers je eigen goed recht en alle koppen in dezelfde richting lijkt zelfs mij ook niet altijd gezond,een mens is geen lemming.

mijn gedachtengang gaat echter wel uit volgens kamp 2.
    de werkwijze,het beleid,justitie en de politiek faalt op dit gebied.
    nederland mag dan wel het ruimdenkende multiculturele alles accepterende land van europa zijn maar naar mijn mening staan een hoop verhoudingen scheef hier.
    de controle en het overzicht is al jaren zoek en de overheid moet zijn benen uit hun reet rennen om de boel weer op orde te krijgen.
    doen ze dit niet...dan doen anderen het wel voor hun.
    voorbeelden genoeg dat mensen het hier in het hele land meer dan spuugzat zijn.
    het is soms ongegrond,maar er hoeft maar ergens rottigheid te zijn bij het locale azc,de probleemwijkjes in de steden en dorpen op school en zelfs in het openbaar vervoer en de bom barst weer eens.
    azc's vatten plotseling vlam en de moskee heeft geen ruiten meer puur omdat de mensen zich belazerd voelen en in de steek gelaten.
    schiet de politie een gewapende marrokaanse crimineel dood........dan drinkt de burgermeester(immers baas van de politie) s'middags een kopje koffie met pappa en mamma om spijt te betuigen.
    wordt er een meisje vermoord (marrianne vaatstra) praktisch naast een azc dan verklaard de burgermeester een maand ofwat daarna dat het kampement met 50% gaat uitbreiden...gevolg,heel friesland ontploft.
    een nederlandse delegatie van het korps mariniers wordt door dezelfde politiek naar irak gestuurd om daar hun werk te doen.
    de man wordt opgepakt voor een feit wat niet eens bewezen is omdat hij gehandeld heeft in een situatie die alleen hij en zijn maten mee hebben gemaakt.
    deze man is dus een van de mooiste voorbeelden hoe het huidige beleid in elkaar steekt.
    in nederland mag je een schoolkind van 13 zwanger maken terwijl je een joint rookt en helemaal lam bent........maar als je 3 kmph te hard rijd ben je wel de lul.
    de verhoudingen staan helemaal scheef(dat moet oudkerk ook gedacht hebben toen hij weer eens naar de hoeren ging)

ik ben echt voor veel meer controles(snelheids controles helaas ook)want in de loop der jaren is nederland een bakermat geworden voor mensen die denken dat alles kan en mag.......en zelfs buiten de landsgrenzen is dit allang bekend.
    snelrecht mag nog sneller,politie mag nog meer bevoegdheden krijgen(gvd sinds 2 jaar mogen ze pas iemand fouileren of in een kofferbak kijken)drugsmokkelaars zijn allemaal de klos en niet alleen als ze maar "genoeg"bij hun hebben,controles op uitgaande gelden mbt kinderbijslag,ziektekosten(hele families lopen het ziekenhuis plat op een zorgpas) en de bekende draaideur crimineeltjes mogen wat mij betreft in een zoutmijn gaan werken.

het nederlandse beleid wat dus ook de integratie onder zijn vleugels heeft rammelt aan alle kanten.
    het zomaar oplossen van dit probleem lijkt zelfs mij bijna godsonmogenlijk want nogmaals...de mensen moeten het voor het grootste gedeeldte zelf doen.
    maar lukt het niet en mensen gooien er met de pet naar ,hebben liever dat ik mijzelf moet aanpassen aan het gedrag en denkwijze van hunzelf dan zal er toch echt actie ondernomen moeten worden.............en laat de overheid die oplossing maar eens heel snel vinden want partijen zoals nieuw rechts en mensen die nog veeeeel radicalere denkwijze hebben floepen als paddestoelen de grond uit hier.
    ik ben het zat.....en ik weet bijna zeker dat 70% van heel nederland het met mij eens is.

10. TheWalrus

TheWalrus Guest

Beuk, dat jouw nuancering zo ongenuanceerd is als de aars van een kwartel (stijlimititatie ;)) zegt naar mijn inzien genoeg.

Jouw verbinding van criminalitiet en te snel rijden trekt op niks. Wat hebben die twee zaken met elkaar te maken? Niks. Als je te hard rijdt verdien je ene boete, simpel zat. je houdt je niet aan de regels. Bega je een delict krijg je straf, ook heel makkelijk. Jij doet of de politie niks doet aan zware criminelen. Dat is jereinste lariekoek. Een verkeersagent is geen rechercheur.

Dat de moorenaar van marianne Vaatstrea geen allochtoon was ligt eigenlijk voor de hand. het profiel van de moordenaar wijst naar veertigjarige bekende van marianne. Het is natuurlijk wel makkelijk om direct naar het azc te wijzen. Het is echter totaal onterecht.

Jij maakt ook verbanden die er niet zijn. Een AZc uitbreiden en mensen naar Irak sturen? Dat is heel kort door de bocht beuker.

Laatst bewerkt door een moderator: 21 jan 2004
  11. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    het gaat er niet om wat ik of jij ervan vinden in dit verhaal.
    wat ik bedoel is dat deze linken gewoon gelegd worden door jan met de pet.
    als je goed leest dan neem je ook waar dat ik donders goed weet dat als je een verkeersovertreding maakt je voor de kosten mag opdraaien...verkeer is zelfs me werk.

het vaatsra verhaal duid aan(wellicht weet je het nog)hoe scherp de mening van heel veel mensen op het moment was en nog steeds is.
    de bekende eiergooiers konden meteen de cel in..weet u nog?
    de eerste verdachte was ook volgens justitie(dus niet alleen volgens de bevolking)een bewoner van het azc die daarna volkomen spoorloos was.
    dat de zaak daarna nog 5 kanten op gegaan is doet niet terzake want de link werd door de bevolking meteen gelegd.
    ik schreef al"soms onterecht"maar het gebeurde wel....puur uit ongenoegen van heel veel zaken.
    als ik dan jouw laatste regeltje lees dan merk ik dat je de boodschap compleet gemist heb.
    ik lees jou reactie dan ook als een verknipte copy paste post
    waarin de feiten zo door elkaar gefrutseld worden dat het idd nergens meer op lijkt........vreemd:confused:
    wat ik hier schreef zijn gebeurtenissen die gebeurd zijn en in sommige gevallen nog steeds lopen.

overigens.....mijn vader is zijn hele leven politie agent geweest en inmiddels gepensioneed.
    ook hij weet als geen ander dat de politie door middel van ons geweldige haagse beleid de echte jongens vaak(moet) laat lopen en de lulligheidjes wel aan kan pakken.
    je ziet en hoort maar al te vaak dat de grote jongens steeds meer schijt krijgen aan zo ongeveer alles wat met justitie te maken heeft........laten de opperrechter,chef ultra zware delicten maar weer eens een kogelbrief sturen en hij doet het weer een poosje in zijn broek.

punt is.......door de zwakte en ruggegraatloosheid van ons kabinet tegenwoordig komen er steeds meer en steeds vaker dit soort praktijken voor.
    de hardwerkende nederlandse boerenlul is het meer dan zat dat dit elke keer steeds kan gebeuren en zal snel een mening uiten of conlcussies trekken ongeacht of deze wel of niet gegrond zijn.
    ik weet het het is dom maar het gebeurd......de lpf werd niet zomaar uit niets de allergrootste walrus.
    word diezelfde man ook nog eens voor een kleinigheidje bestraft(vaak terrecht) en ziet het echte tuig weer eens op tv vrijuit gaan............dan is er weer een stemmer bij voor nieuw rechts.
    zo gaat het walrusje........je weet het donders goed.

12. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    enne......mijn nuances zijn nu eenmaal recht voor zijn raap net als de aars van de kwartel.
    dat beestje heeft net als iedereen een poeperd zoals ook iedreen zijn mening heeft :)

off topic=ben altijd wel in voor dit soort discussies,'t houd je scherp en je steekt er wat van op.
    hoop dat er serieuze mensen blijven die geregeld wat posten al dan niet in een andere discussie thread.

13. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    vriendin van mn mama belde die dr zoon gaat altijd uit enzo vriend van hem ging maar alleen fietsen zou iets later naar stad komen...... dus die jongen fietsen onder dat tunneltje door staan er 3 van die %$# NEGERS die hem van zn fiets afschoppen en helemaal half dood slaan en schoppen lag ie daar schopte ze nog verder en zeiden ze we hebben pistool op je gericht niet omkijke ...... nou na 15 min of zo keek ie om waren ze weg hij kruipend naar bekende gegaan aangebeld en naar de 1e hulp...... beschadigde oogkast andere oog stuk oor stuk......... waren ze bang dat ie aan 1 oog blind zou zijn.................... alleen zn mobieltje was gejat............ vuile klootzakke dit bedoel ik nou zulk soort gasten zitten hier in Hoorn nogal veel!!!! en de politie doet er helemaal nix aan!!!!!!!!!!!! en degene die het hier doen zijn altijd de negers........................

14. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    ooh en dit hoort natuurlijk bij het punt dat ze meer veiligheid willen hebben en dat de politie meer op straat is en ook daadwerkelijk wat doet

15. DaNoS

DaNoS Geboren Held

Leuk Bevonden:
    0
    Haantje dit is nogal een rascistische post!!!!
    waarom waren het zoals jij ze noemt NEGERS?? omdat ze donkergetint zijn??? Zijn alle donkere mensen NEGERS?? Bij ons in de buurt zijn het altijd de NEGERS zeg je... |:-

jongen denk eens een keer na voordat je iets post... op zulke achterlijke onzin zit niemand hier te wachten... Stiekem hoop ik dat de mods je van het forum af kicken...

16. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    jezus, rasistofoob (zal wel geen woord zijn maar boeie) ze noemen zichzelf ook negers, dus waarom wij niet, als je afrikanen zegt word je ook gelijk voor je muil geramd..

17. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    wat was er in hemels naam rasistisch aan mn post???????????? dat is nou het probleem hier dat is her eerste wat men roept!!!! dat die gasten die jongen in elkaar sloegen dat is dan toch ook rasistisch??????????? Hier in Hoorn zijn het gewoon vaak/altijd Anitilianen (=neger normaal woord) ze zijn hier bekend en zelfs de politie weet het ze staan bij het station mensen de hele dag uit te schelden............ mag dat??? neen dat is discriminatie tegen ons als mn zus langs die gasten loopt roepen ze : kom is ff hier tering slet tegen dr......... MAG DAT>??!!!! NEEJ TOCH!!!!!!!!!! dus danos kom hier een dagje langs en ga ff gezellig over het betje wolfplein lopen zeg ze alleen maar gedag of kijk ze aan en je wordt in elkaar geramt!!!!! NIKS RASISTISCH AAN DAT BEN IK OOK NIET IK HEB VELE DONKERE VRIENDEN!!!!! HET PROBLEEM IN NL IS DAT IEDEREEN METEEN DISCRIMINATIE ROEPT

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ga terug naar het onderwerp en breek het huis 1 voor 1 af. Om weer terug te keren naar het onderwerp

Welke partij wilt dit niet? Hoe wilt men dit bereiken? Wilt men eventueel geld in leveren, zodat er een betere spreiding komt van inkomen? Of iets anders? .... Het is nu een Kul statement.

Nog een kul statement... dit wilt ook elke partij. Maar er moet a) werk zijn b) men moet bereid zijn om te gaan werken. Wat als je werk weigerd? Moet je dam dwangarbeid verrichten? Krijg je dan geen eten of drinken?

Hoezo eigen Volk eerst? We leven in een multiculturele samenleving.. niet meer in de jaren 20. Onze wereld is veel groter ... Nederland is groot geworden door deze multiculturele samenleving. Zitten we te wachten om actief mee te doen? Sterker nog wat zijn de sancties als je niet mee zingt?

Hoeveel kost een agent als je het terug brengt op gemeente niveau. Als je voor elke gemeente een ander telefoon nummer nodig hebt een andere administratieve medewerker... hoeveel verschillende dossiers zullen opgebouwd worden?

Spelen voor eigen rechter... In eigen huis... tja... Elk mens heeft recht op zelfverdeging, maar mag nooit meer schade doen dan nodig is

De politiestaat ... Hoe corrupt kan deze worden als je de korpschef kiest ... Ik koop burgers om ... zij kiezen mijn kandidaat en presto meer macht in mijn stad

Deze methode is kostbaar en moet op vrijwillige basis gebeuren. De verslaafden die afkicken ... keren vaak terug in hun oude patroon.. je pakt de oorzaak van hun probleem niet aan. Je haalt het alleen tijdelijk weg... Wat als ze niet willen afkicken?

Tot zover even mijn eerste visie over deze partij ... tot zover ben ik als Liberaal niet onder de indruk ... Sterker nog ik vind hen een hoog CD gehalte hebben

19. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Waar slaat dat in hemesnaam op ?? Negers zijn negers, blanken zijn blanken en chinezen zijn chinezen!! Wat maakt het nou uit wat voor naam je het beesie geeft? En iemand van het forum verwijderen omdat ie zijn mening geeft is helemaal bullshit dan kunnen ze jou er beter afschoppen met je anti-nationalistische opmerkingen!!

@Fardo, moet ik nou al jou punten weer gaan weerlegggen want dat is ook niet zo moeilijk hoor.

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Van mij mag je ... maar voorlopig zijn dit hun standpunten en hebben ze nog geen oplossing gegeven ... maar weerleg de punten, maar waarvan jij denkt... Hey hier heb je het mis...

Deel Deze Pagina