1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuw Rechts: Wat vind jij ervan?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DaNoS, 19 jan 2004.

1. TheWalrus

TheWalrus Guest

Partijen als Nieuw rechts bieden eigenlijk alleen maar makkelijke radicale slogans. Zolang dergelijek uitspraken gedaan worden door nare ver van ons bed staande lieden dan krijgen ze geen steun van mensen die zich enigzins verdiepen in de politiek. Weten ze echter hun stellingen slimmer te verpakken en er een duidelijke lijn in te krijgen dan is het enige wat ze nodig hebben een charismatisch leider ;)

2. Jorundr

Jorundr Helmond Sport

Leuk Bevonden:
    0
    Halo, nationale trots stimuleren belachelijk???
    Iemand anders nationaliteit stimuleren, dat is belachelijk.
    En hopen dat de multiculteren samenleving slaagt, dat is pas belachelijk.

3. Jorundr

Jorundr Helmond Sport

Leuk Bevonden:
    0
  4. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    gebruik aub de [​IMG]

5. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik heb net de site bekeken en ik heb krom gelegen :D:D:D

Alleen de aanhef al: Volksgenoten....."

Mijn god, het lijkt Jiskefet wel, daar heb ik ook altijd zo van genoten...:D

Ok, volgende regel: (de NVU is....) Tegen vervreemding van onze maatschappij en cultuur. Eeeeehm, als er één land verzadigd is van verschillende culturen, dan is het nederland wel. Of bedoel je dat we weer op klompen moeten lopen, elke dag boerenkool moeten eten en elke dag wiet moeten roken.... Wiet ok, maar weet je wel niet hoe BOUT klompen lopen...?:D

Maar goed, volgende punt:
    Tegen de internationale kapitalistische uitbuiting van de burgers. Ok, de uitbuiting...Word ik uitgebuit? Heb ik honger of dorst en heb ik geen geld? Eeeehm, ik heb wel een beetje honger. Ik loop ff naar de koelkast om een Johma salade eruit te halen. Aaai, koelkast leeg, ik moet ff een van mijn drie auto's kiezen om naar de avondwinkel te rijden. We hebben het echt slecht hier...
    Anyway, uitbuiting gebeurt alleen plaats in het buitenland. Gaat de NVU dan toch buitenlanders helpen...? Ik snap er ff niks meer van zeg. Nou goed, volgende punt:

tenietdoen van de heksenjachtwetten tegen de Europese nationalisten. Ok, bij mijn weten mag je gewoon een nationalistische partij hebben in Europa. Kijk naar de CD of die rare partijen zoals Vlaams Blok en de partij van Le Pen. Of zouden ze 'sociaal-nationalistisch' bedoelen...?

Nou, nog eentje dan. En deze staan toch écht achter elkaar....
    Voor een beter leef en woonklimaat:
    - verlaging van de accijnzen op alcohol en tabak...

Tja, als je deze partij dan nog steeds serieus neemt, dan mag je best op deze partij stemmen. Maar dan moet je niet raar staan te kijken als de mensen in lachen uitbarsten als je dat vervolgens vol trots gaat vertellen aan iedereen....

Nou, laat nu maar weer de hatemails losbarsten, ik ben ff XboXen

Ohja, ook nog ff de tekeningen op de site bekeken. Tenenkrommend. Dit is er een van...
    ik ben een beetje simpel maar kan wel leuk tekenen

Laatst bewerkt: 30 jan 2004
  6. TheWalrus

TheWalrus Guest

haha, mooi getekend zeg ;)

Mooie site, vraag menu. Overleden Kameraden......martelaarschap?

"En op zijn begravenis gaven ze allemaal een grote duitse groet"

Je was wel cynisch hoop ik Jorundr?

Laatst bewerkt door een moderator: 29 jan 2004
  7. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik zit een beetje die site rond te kijken en ik lees dit

In de persoon van Rudolf Hess waren liefde voor eigen ras en volk verweven met respect voor andere rassen en volkeren. Tot aan zijn dood is hij trouw gebleven aan de Führer en aan zijn idealen, die ook onze idealen zijn.

Laten we ook niet vergeten dat onze Führer een echte dierenvriend was en vegetariër. Wat ik hier wil aangeven is dat dierenactivisme niet per definitie fout is.

:confused:

8. TheWalrus

TheWalrus Guest

Klopt, hitler was vegetarier en gek op dieren. Hij was ook geheelonthouder omdat hij een hypergonder had, hij dacht dat hij ziek was. Daarnaast was hij op een gegeven moment in zijn eigen mythevorming gaan geloven en dacht hij onsterfelijk te zijn, kortom erg slim om hem als held te hebben :mad:

9. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Hád hypogonder of wás hypogonder? ;)

Maarja, je zegt het zelf al, die NVU vereert een gozer die géén arier was, die homofiel was, die mentaal instabiel was en toevallig een sterk pr-team om zich heen had. Jaja, en daar richt je dan een partij voor op. Echt slimme gasten van het NVU...

10. Jorundr

Jorundr Helmond Sport

Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste wil ik zeggen dat wiet niks met de nederlandse cultuur hebben, dat nederland verzadigd is van verschillende culturen is juist waar ze iets aan willen doen. Wiet komt oorspronkelijk ook niet uit Nederland dus hebben die buitelanders het meegenomen, dat het nu hier legaal is wil niet zeggen dat het een deel van onze cultuur uitmaakt. Ik zelf zie het nut niet van wiet, maar het verbieden kost alleen maar moeite aangezien het tochwel gebruikt word.

11. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Nee, de NVU is gewoon te lui om daar actie tegen te ondernemen. Ze schoppen liever tegen problemen aan dan een oplossing te bieden. Stelletje losers!

12. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Goh, als je het zo zegt lijkt het net of je het over de SP hebt.

13. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    WAT? Dan ga ik ook op de NVU stemmen! Dan zullen wij gezamenlijk strijden tegen die misselijkmakende Tulp die onsche puren Neerdlandschen bloed al eeuwen bedoezeld. Den snodige Tulp zal ten onder gaan onder onsche mars der klompen. Hoechee!

14. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik wil niet zover gaan om de SP te gaan vergelijken met de NVU...

15. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ook niet, maar de omschrijving die jij geeft geldt mijn inziens voor beide partijen.

16. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Niet helemaal met je eens, maar dat word een andere discussie ;).

17. TheWalrus

TheWalrus Guest

Uhm, waarschijnlijk kennen wij wiet door onze oorlogsmisdaden als koloniale terroristen die dachten dat ze intelligenter waren omdat ze de knalstok hadden. En die zuipcultuur, komt die ook van de buitenlanders? Alcogolgebruik heeft meer nare gevolgen dan het roken van wiet binnen onze wel heel beschaafde samenleving.

Als de NVU Hitler vereert, de man die verantwoordelijk was voor het ineenstorten van de Duitse Natie, het vermoordem van miljoenen joden en de dood van miljoenen soldaten, dan vraag ik me sterk af of ze wel goed bij hun hoofd zijn.

Laatst bewerkt door een moderator: 30 jan 2004
  18. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    owjeej.. owjeej..

ehum eerst.. wil ik je er op wijzen dat wij Nederlanders eens een keer trots moeten zijn DAT we Nederlanders zijn... Ik ben trots op ons koloniale verleden. Trots dat wij een van de machtigste rijken ter wereld waren.. Helaas is dat niet meer zo.
    Jij spreekt over ons verleden alsof het je niks kan schelen. Alsof wij bararen zijn ofzo.. Ik begin me sterk af te vragen of het wel goed is met jou vaderlandsgevoel zit.... als je zo over het nederlander zijn praat.

Ok Hitler vereren is idioot. Zo een beetje het grootste deel van de punten van de VNU zijn idioot. Maar ze hebben wel een punt met dat nederland druk (lees vol) is...

19. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ik ben niet trots op mijn nederlanderschap. ik voel me echter wel degelijk nederlander en ik hou van dit land. Ik ben liever trots op ons verleden als republiek en onze (zij het beperkte) vroege godsdienstvrijheid. Het koloniale verleden en de VOC zijn interessant omdat een klein land als het onze een dergelijke rol speelde. Ik ben daar echter niet trots op.

Wel op Anton mussert :)

Laatst bewerkt door een moderator: 2 feb 2004
  20. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Jij hebt zeker weinig geschiedenis les gehad? Ik ben er best trosts op om Nederlander te zijn, maar trots op het koloniale verleden..... nee sorry dat niet. Nederland heeft hele families uitgemoord, dorpen platgebrand, meisjes verkracht. Nee jongen, kijk eerst is in de geschiedenis boeken, maar is na voordat je ergens over praat.

Deel Deze Pagina