1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[nieuws] Drager corrupt-shirt alsnog gedaagd

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 4 apr 2009.

1. chilly1803

chilly1803 Niet zo actieve member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ken een agent die Henk de Vries heet :lol:

Laatst bewerkt: 5 apr 2009
  2. chilly1803

chilly1803 Niet zo actieve member

Leuk Bevonden:
    10
    Je mag een ambtenaar in functie niet direct beledigen.

Daarentegen, iets in de trant van het volgende mocht dacht ik wel.
    " Er bestaan mensen die alle agenten kl**tzakken vinden " of " Sommige mensen vinden dat agenten die hun autoriteit tonen over het minste of geringste, maar onzekere mensen zijn met een klein plassertje ".

In Nederland is het zelfs zo dat je geen negatieve mening mag uiten over Hare Majesteit in het openbaar. Er is zelfs een aparte wet daarvoor ( ook al stamt deze wet uit begin van de eeuw dacht ik). Je kan er dacht ik zelfs de gevangenis voor ingaan.

Iets wat ik bespottelijk vind. Als je die vrouw niet kan uitstaan. Wie is justitie dan om jou dat te verbieden om dat te zeggen.
    Zelf heb ik geen problemen met onze Queen Bee. Ken haar net zo goed als een Jessica Alba, Kristin Kreuk, Eva Mendes of Elisha Cuthbert ( toch kijk ik liever naar de laatste 4 dames :+). De hele monachie doet mij helemaal niets. Maar ze is en blijft een vrouw die niet veel anders is dan een vrouw bij jou om de hoek.
    Vanwaar die privilege??? Ik snap het niet in ieder geval.

Ben het niet echt helemaal met je eens.

Ten eerste
    : Waarom respect tonen voor gezag? Dan zou je iedereen respect moeten tonen. Dus ook de conducteurs bij de NS, de beveiliging van een winkel, of het omaatje die moet staan in de tram omdat jij te lui bent om op staan !!! Die laatste mag dan wel geen gezagsfunctie hebben maar het idee blijft hetzelfde .
    En de meeste mensen hebben of zullen wel een keer een incident meemaken met "gezag" betreffende zwartrijden, fietsen zonder licht, te hardrijden etc etc etc... Ook al is het jouw fout, je zal altijd ergens iets hebben van : " Waarom moet die kl**tzak nu precies mij hebben". Waar is je respect dan gebleven???
    Of juist het tegenovergestelde hiervan ; Respect moet je verdienen.

Ten tweede
    : Agenten horen , zoals eerder vermeld in deze topic , geen langen tenen te hebben. Als meneer/ mevrouw agent een grap, een leus of whatever persoonlijk opneemt ( of het nou grappig is of niet), dan vind ik dat ze niet geschikt genoeg zijn om die functie binnen de politie te hebben. (heb het natuurlijk niet over zwaar racistische opmerkingen, of agressief gedrag)

Ten derde : Je zegt dat je het nog wel snapt voor zestienjarige mensen, maar niet voor volwassenen. Wie denk je dat die t-shirts produceren? Minderjarigen? FOUT !!!! Veel van dit spul word gewoon gemaakt door mensen die hier wat aan willen verdienen. En over het algemeen zullen dit geen minderjarigen zijn. Zo zal je kapitaal nodig hebben voor de fabricatie en eventueel de distributie en marketing. Nou ik weet niet hoe dik jouw zak gevuld is, maar ik schat de kans zeer klein dat je als zestienjarige honderden zo niet duizenden €'s er in wilt investeren.

Zo zijn er ook zat mensen die vinden dat gamen alleen voor kinderen/tieners is. Nu weet ik niet hoe oud jij bent. Maar je bent in ieder geval een gamer anders had je deze topic nooit gelezen! Jong en oud, dik of dun, als je iets leuk vind, er de grap van in kan zien of er een interesse in hebt. Wat houd je dan tegen om het te doen???

Ten vierde
    : Waarom die vergelijking met Thailand? Dan ga ik er een vergelijking met Singapore voor je erbij doen. Kauwgom is in zekere mate daar verboden. Er was zelfs een tijd dat je aan de schandpaal moest als je al een papiertje of kauwgom liet vallen op de grond en het niet opraapte. Ga jij me vertellen dat je nog nooit een papiertje/kauwgom op de grond hebt gegooid of hebt laten vallen?
    SCHANDE !!! Je spreekt over respect voor gezag en dus ook de wet. In Nederland mag je de straat ook niet vervuilen. Waar is je respect dan gebleven?. Volgens jouw beredenering mag iedereen aan de schandpaal in Nederland !!! Jij inclusief.

Laatst bewerkt: 5 apr 2009

Deel Deze Pagina