1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nieuws] Hirsi Ali verlaat Nederland

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Meneer Stefan, 15 mei 2006.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehm.. hier zit verdonk niet achter hoor . Daar ken ik mijn partij te goed voor ... het zijn eerder de linkse politici en paar linkse liberalen die haar het leven moeilijk hebben gemaakt. Je kan het niet altijd eens zijn met haar standpunten, maar toch kwam er in Nederland discussie ... wat accepteren we wel wat niet ... Politiek is een platform om je mening te geven en te laten zien waar we voor staan. Door haar durfde mensen dingen te zeggen en ook voor een ander op te komen ... Na Pim , na Theo wordt nu ook Hirsi's mond gesnoerd ... wie is de volgende?

2. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    nou.. als er iemand hypocriet is dan is het Verdonk wel.
    Beetje mensen wegsturen die hier al hele leven lang leven, en denken dat ze weer fijn daar kunnen wonen, terwijl ze ( Congo ) meteen bij aankomst werden opgepakt. Dat mens voelt zich ook nergens schuldig over =(
    ( nog maar niet te praten over de homo's die als ze weer in Iran zijn waarschijnlijk direct worden geëxecuteerd )

nou.. is wel verschil tussen Pim, Theo en Hirschi Ali. De laatste heeft gewoon gelogen, terwijl de eerste twee alleen zeiden wat ze vonden/dachten.

Laatst bewerkt: 15 mei 2006
  3. Speaker

Speaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eey sjakie hoe gaat ut in die chocolade fabriek... zij is zowat bejaard en heeft zitten liegen... ik volg nog heel relax en eerlijk me opleiding en als ik me papiertjuh heb gaat ik lkkr bij de landmacht en dat vink veel waardevoller dan dat beroep van haar wat ze berijkt heeft door te liegen... zoow ik heb gesproken...
    @ SoulFighter: ik vloek zoow vaak als ik wil, wanneer ik wil en met elke woordkeuzen

/Mod Nee, dat doe je niet. Dit is een publiek forum. Je houdt je aan de [faq]huisregels[/faq] en je gedraagt je met respect. Anders ben je hier niet welkom

Laatst bewerkt door een moderator: 15 mei 2006
  4. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    de VVD is altijd een prima partij op veel punten geweest, maar meteen bij haar ''entree'' voor de VVD had ik al het gevoel dat de VVD dat beter niet had kunnen doen.
    hirsi ali zorgt niet voor discussie, maar slechts voor haat onder bevolkingsgroepen, bovendien probeert ze zichzelf in een goed daglicht te stellen door een andere groep ''zwart'' te maken.
    discussie is niet verkeerd zoals verdonk met haar beleid veroorzaakt, maar wat hirsi ali deed is van een totaal andere categorie.

5. Lord Voldemort

Lord Voldemort Tom Marvolo Riddle

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vin het zielig voor mijn held, George W. Bush! =(

:):

6. kaluh gabber

kaluh gabber Guest

nou geweldige held

eerst gooit die een deel plat en dan gaat ie de mensen weer helpen roei dan gelijk het hele land uit en de omligende arabische landen lol

7. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    volgens mij was het sarcasme?

8. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    En ik uit mijn mening zo vaak als ik wil, tegen iedereen die ik wat maar te zeggen heb. Tegen jou nu dus. Hoe kom jij er in godsnaam bij dat zij niks bereikt heeft?
    Ik zal je eens wat zeggen, om in Nederland te komen moet je haast wel liegen aangezien vluchtelingen ook niet zo snel meer toegelaten worden, behalve degenen in barre omstandigheden. Zij denkt in jouw ogen dan misschien wel 'scheef' maar iedereen heeft ook andere ideeën over de samenleving. En als jij eenmaal bij de landmacht komt, zal jij toch de ideeën van de regering op moeten volgen. Misschien is Rita Verdonk of Geert Wilders dan president en of je het niet eens bent met hen ja of nee, je zal toch de orders op moeten volgen. En heel de regering is corrupt, zij is er echt geen uitzondering op hoor. En over dat schelden, kom op zeg je bent toch oud en wijs genoeg om normale woorden te gebruiken? Lijkt mij... doe dat dan ook.

9. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    goede zaak, ze heeft naar mijn idee nooit echt veel bijgedragen aan de tweede kamer e.d.
    Verder is het natuurlijk een slechte zaak dat ze liegt voor haar asiel, zo zien andere dat het (lijkt) alsof het makkelijk is om nederland zomaar binnen te komen, goed dat ze weg gaat, kijken hoe lang ze het vol houd in de VS...

10. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Als ze daar al binnen komt :+

11. Speaker

Speaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah maar kijk ik hoop juist dat Rita verdonk of Geert Wilders hier MINSISTER-president wordt want ik zie hun ideeën wel zitten, en ik zeg niet dat Hisri ali nix berijkt heeft ik zeg alleen dat ze het berijkt heeft door te liegen

12. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind dat ze hetzelfde moet worden behandelt als taïda die ook het land uit is geschopt omdat ze heeft gelogen.

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Yippie! \o/

Doei! _0/

14. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    helemaal mee eens

anders moeten ze die anderen ook terughalen.

15. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Opgeruimd staat netjes. En ik mag hopen dat voor het tollerantie niveau in Nederland mensen als Verdonk en Wilders niet aan de macht komen. Het enige wat deze 2 doen (zeker de laatstgenoemde)is niet veel meer dan tweedracht zaaien in de sameleving, een zeer slechte ontwikkeling imo. Al moet ik (spijtig genoeg) toegeven dat Mevr Verdonk in dit geval zich keurig houd aan : Gelijke monniken gelijke kappen. Dit betekent trouwens niet dat ik het eens ben met verdere beslissingen van haar, en het feit dat ze bij het uitvoeren van dit beleid verscheinende regels en verdragen aan haar laars heeft gelapt.

Kan trouwens die link van Stormfront verwijderd worden ?, die vind ik zeer stuitend

16. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Nou, ze proberen ook menig imam de mond te snoeren, soms is het beter als mensen sommige uitspraken voor zich houden.

17. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens! soms ga je echt te ver met bepaalde uitspraken als je als persoon een publieke functie evrvuld ook al is er dan misschien vrijheid van meningsuiting...

18. shorty_

shorty_ [B][u][F][u]

Leuk Bevonden:
    0

jaa vind ik ook,van mij mogen ze al die .. buitenlanders eruit gooien, bah

19. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom ayaan wel en taidia niet?

20. Kombat

Kombat Nico Swinkels

Leuk Bevonden:
    0
    Haah ik hoor net dat ze geneens Nederlandse was.. LOL en toch in de 2e kamer??? :confused:

Deel Deze Pagina