1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nieuws] Hirsi Ali verlaat Nederland

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Meneer Stefan, 15 mei 2006.

1. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk voor je, wat heeft het te maken met deze topic :confused:

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    heb het tot de reactie van Verdonk na de 2e termijn gezien.. Ik vond vooral Bos en Halsema erg sterk. Ik vraag me trouwens ernstig af hoe de "gewone" man de politiek als geloofwaardig kan beschouwen...Terwijl dit toch 1 van de motto`s van dit kabinet is geweest.

@ fardo.. Ik ben toch wel heel benieuwd naar een reactie van jou op mijn vorige post :)

Laatst bewerkt: 17 mei 2006
  3. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Bos en Halsema ook wel sterk

Wie me erg tegenviel was van Beek, die gast was echt super zenuwachtig en het enige wat er uitkwam was... uhmmmmmm... ja ... uhmmmm...... uhmmmmm... en ondertussen aan zn haren krabbe hand in broek, dam wat is die gast zenuwachtig en ik had na een tijdje niet meer in de gaten waar hij het over had ^^

4. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0
    zo oprotten met dda wijf !

5. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    jij weet je mening altijd goed te funderen he ? :emo:

6. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    hoewel ik ayaan zeker niet aardig vind (zoals eerder gezegd) ben ik toch van mening dat het kabinet er wel een puinhoop van maakt. het zou niet verkeerd zijn als het ervan komt dat verdonk opstapt, want ik ben erg tegen een dergelijk overdreven streng beleid en dit is niet de eerste fout die verdonk maakt.

en dat van die 149 man, als dat zou kloppen ben ik idd. benieuwd hoe ze dat oplossen :D

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik zal straks even reageren :) ... ik ben gister in den haag geweest ;)

8. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    En? heb je gedebatteerd of geprotesteerd? :+

@Kaluh_gabber: WTF man :/ zit er een steekje los bij jou, allereerst kan ik je niet volgen en ten tweede kraam je voor zover ik het nog wel kan volgen complete onzin uit.

9. kaluh gabber

kaluh gabber Guest

/Mod Juist, geblaat weggehaald. En jij mag ook even afkoelen. :)

Laatst bewerkt door een moderator: 17 mei 2006
  10. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Zó, dat staat wat beter.:{

Kijk, nou voel je je hetzelfde zoals Marrokanen/getinte mensen zich dagelijks voelen in Nederland o.a.. Ik zeg trouwens niet dat alle gabbers LONSDALERS zijn. Maar een groot gedeelte van de kaalgeschoren mensen om het zo maar te zeggenm is dat wel, daar kun je nou eenmaalniet om heen. En dan heb ik er niks mee te maken of jij het nou wel of niet bent.

11. SplinterCell

SplinterCell Guest

Jezus laat mensen gewoon eens zeggen wat ze denken ipv al die berichten weg te halen.. Ik bedoel WTF man.. :eek: :{

12. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ kaluh gabber: hartelijk dank dat je de vooroordelen die er zijn over gabbers bevestigd. Erg jammer dat jy nu net weer die ene bent met zulke extreme gedachtes en daardoor de andere gabbers weer in het verkeerde licht komen te staan. Als je nu een echt van hardcore hield dan zou je deze opmerkingen niet maken in het openbaar ;)
    @ Timmeh: Gabbers zijn tegenwoordig niet meer allemaal kaalgeschoren etc. Iig als je het zo bekijkt dat mensen die naar hardcore luisteren en naar hardcore feesten gaan gabber zijn
    @ SplinterCell: Ik weet niet hoe jij geleerd hebt een mening te geven, maar zo moet het iig niet :p

Sorry voor de offtopic ;) Ik zat de thread gewoon even door te lezen uit interesse. Ik heb het allemaal niet zo bij gehouden met die Hirsi Ali ivm CE dus kan dr ook niet zo'n goed onderbouwde mening over geven

13. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Het bericht staat ook in mijn kwoot, dat was je trouwens vergeten jarig brood.8) (@ volkoren)

14. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    was echt schitterend dat debat. Wat me vooral opviel was dat Verdonk maar punten bleef herhalen die er helemaal neit toe deden. Ik had echt het idee dat ze er allemaal niks van snapte. Of ze is voor die motie, maar dan zegt ze dus compleet wat anders dan wat ze eerst zei, maar dat wil ze niet toegeven. Of ze is ertegen, maar ze stemt wel toe om de ruimte te gaan onderzoeken.. en even later zelfs ook nog die te gaan gebruiken. Oftewel.. ze stemt toe met iets waarvan ze vooralsnog (:cool:) helemaal tegen was. logica was ver te zoeken. Was ook wel erg dom om meteen een brief te gaan sturen naar Hirshi Ali, zonder ook maar even te overleggen met iemand anders in de partij. Ze doet echt gewoon waar ze zelf zin in heeft, en nouja ik snapte altijd wel ( kan begrijpen althans ) dat sommige mensen voor haar waren, omdat ze wat strenger was met het asielbeleid, maar voornaamste argument wat dan werd genoemd was dan dat ze zulke duidelijke taal sprak. Dat heb ik nooit begrepen, want.. ze spreekt juist heel onduidelijk: zegt het een.. doet het ander.( was met het uitzetten zo ) maar in iedergeval.. hier kon ze toch weinig meer van maken. Ik, en volgens mij de hele partij, kon dit debat niet anders begrijpen dan dat ze zichzelf gewoon klem aan het lullen was. Laat staan de internationale flater die we hier slaan.. ik hoop dat ze aftreed, want kan toch niet zo lang doorgaan..

15. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah de geloofwaardigheid van verschillende ministers is al vaker in het geding gekomen.. Zowel die van Verdonk als die van anderen (waar ik de namen ongetwijfeld niet van hoef te noemen) maar steeds is er geen conclusie aan verbonden. Daarmee is dit hele kabinet ongeloofwaardig imo (Dat zijn ze toch al door hun beleid imo)

Maar ik heb iig geen hoop dat dit het aftreden van Verdonk, of het einde van dit kabinet betekent (dat laatste hoop ik eerlijk gezegt niet, ze mogen imo blijven zitten tot 14 dec :p daarna mag ik stemmen namelijk)

16. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ze leest ook maar voor wat de ambtenaren die daar ook zitten haar aanrijken hoor...(Daar zijn die bodes voor, briefjes brengen). Alles wordt voor haar opgezocht en opgeschreven. Daarom komt ze vaak ook een poosje later terug op de vragen.
    --------------

"Steeds hetzelfde vertellen"

Dat is altijd zo bij debatten... Ze moet nou eenmaal bij haar standpunt blijven anders verliest ze helemaal haar geloofwaardigheid.

"Artikel 14 artikel 14 artikel 14 :p"

Debatteren gaat om punten en komma's.

Opzich vond ik dat ze zich nog wel aardig staande hield

Laatst bewerkt: 19 mei 2006
  17. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    Oke, ten eerste moeten de peopletjes op dit forum die "bereiken" nog met 'ij' schrijven, hun mening maar voor zich houden, over mensen die zogenaamd onterecht in Nederland zouden verblijven - je behoort daarvoor toch minimaal de basics van je eigen taal te kennen!

Ten tweede vind ik dat als Ayaan een paspoort kon krijgen door te liegen, en dit niet zo zou zijn door de waarheid te vertellen, dat haar leugen legitiem is geweest... Iedereen zou hetzelfde doen... Het zou dan ook niet nodig moeten zijn dat mensen dienen te liegen om ergens welkom te zijn... In Ali's standpunten kan ik mij overigens niet vinden, vind het op zich goed dat er zulke mensen zijn om de boel wakker te houden, maar het mag wat mij betreft wel veel genuanceerder...

Verdonk, heb ik geen goed woord voor over, dus hier laat ik het bij...

Laatst bewerkt: 18 mei 2006
  18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige mensen hebben dyslectie, of gewoon moeite met de taal. Leer er mee leven, of maak er een eind aan. :{

Laatst bewerkt: 18 mei 2006
  19. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    ik val niet over spellingsfouten op zich, ik maak ze zelf ook maar al te vaak, maar als je jezelf als Nederlander boven iemand anders wilt plaatsen onder het mom van: ik ben hier geboren en zij is een leugenaar, dus ze heeft geen enkel recht om hier te zijn, dan denk ik: nee, jij bent vrij van fouten... ze kan zelfs nog beter Nederlands, dus dat...

20. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Ayaan _0/ Ijzeren Rita _0/

Twee vliegen in een klap :b:

Deel Deze Pagina