1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nieuws] Hirsi Ali verlaat Nederland

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Meneer Stefan, 15 mei 2006.

1. Victor

Victor Guest

Prima, maar je moet toegeven dat het gros dat zo schrijft dit expres doet en gewoon verloedert.

Ontopic: Heb niks te melden, weet er bijna niks over.

2. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat dit over Rita Verdonk en Ayaan?
    Verdonk moet een functie uitvoeren. En dat doet ze.
    Daar gaat het nú om.

3. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Maar dat weet je van te voren als je minister wordt.. dan moet je ook niet zeuren als je iets voorleest van een ander, zij is verantwoordelijk en moet zorgen dat ze het kan uitleggen. Zo niet, dan heeft ze zich niet goed voorbereid.

dan heb je vast niet het hele debat gezien, of maar een heel klein stukje?
    Ze zijn uren aan het debatteren geweest en uiteindelijk, tegen het eind van de tweede termijn, zegt ze dingen toe waar ze in het begin zich nog wel tegen verzette: ineens was het: oh, ja hoor.. dat wil ik wel doen.
    Ze praatte zichzelf gewoon vast, maar weigerde nou duidelijk te zeggen wat ze wilde. Je kan niet aan de ene kant zeggen Ayaan moet het land uit, zo zijn de regels en daar is geen andere oplossing voor, maar ineens wel toezeggen op de motie om de ruimte te gaan onderzoeken of er nog een naturalisatieproces kon beginnen. Want die ruimte was er, dat was al uitgezocht.. en dan blijft Verdonk maar volhouden dat ze zich aan de regels wil houden, maar wel weer die ruimte wil onderzoeken én die ook gebruiken.
    Dus.. als je die ruimte gaat gebruiken als die er is ( en die is er dus ) dan kijk je dus echt naar oplossing voor een naturalisatieproces.. terwijl ze dus net 5 uur lang daarvoor heeft zitten volhouden dat er geen mogelijkheid was en ze het land uit moest =( ..

duidelijkheid was ver te zoeken. En ik vind het dan nogal zielig voor de mensen.. die na jaren hier wonen terugmoesten naar eigen land ( zeker degene die meteen in de gevangenis zijn gezet..wil nieteens weten wat er met de irakese homofielen is gebeurd daar.. en zij maar volhouden dat er niks aan de hand was daar.. bedankt Verdonk _0/ )
    beetje hypocriet en erg ongeloofwaardig. moet dát onze premier worden? :confused:

die functie voert ze dan niet erg consequent uit..

Laatst bewerkt: 18 mei 2006
  4. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    nee dat statement ging over een aantal persoontjes hier op het forum, maar over het uitvoeren van haar functie kunnen we ook nog wel redetwisten, tot nog toe heeft ze haar functie alleen gebruikt om zichzelf te profileren... hoeveel beter zijn we er als land nou van geworden met haar beleid? begin maar met jezelf, wat ben je er bijvoorbeeld mee opgeschoten dat volledig geintegreerde illegalen weer het land uit zijn gezet? geeft het je een veilig gevoel? is sinds haar beleid de criminaliteit achteruit gegaan? Nederland is harder geworden dan ooit... mensen het land uitzetten of de toegang weigeren, lost geen problemen op... integratie in goede banen leiden, aan een SAMENleving bouwen, ze zou pas visie hebben als ze daar oplossingen voor kon bedenken! mensen hebben anti- en haatgevoelens, en daar speelt ze handig op in... de eenvoudigste oplossing als minister van vreemdelingenzaken en integratie is alle vreemdelingen geen verblijfsvergunning verstrekken, dan wel terugsturen naar hun eigen land, alle problemen van haar ministerie opgelost :thumbs: en het wordt er toch een partij gezelliger op! nee dus, ik walg van dit soort politiek, bedenk oplossingen of doe niks... maar ga je niet verkiesbaar stellen voor het premierschap, want we komen geen stap verder!

5. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon even informatief wil ik iets weten (want ik heb een schijt hekel aan politiek, ik geloof niet dat het werkt, maar goed), heeft Ayaan Hirsi Magan nog iets betekend voor Nederland?

Het enige waarvan ik haar ken is dat ze heeft 2 films gemaakt heeft Submission 1 & 2 (dus vrouwen besnijdenissen stuff) en dat Theo van Gogh erdoor de pijp uit is gegaan (niet door Ayaan, maar mede door die films) en dat zij nog levend rondloopt.

Dat is concreet het enige wat ik weet te bedenken. Heeft ze ook nog iets nuttigs gedaan?

6. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: "ik geloof niet dat het werkt" :x

Maar ze heeft ons wel bewuster gemaakt over de positie van de moslimvrouw. Ze heeft in de 2e kamer natuurlijk veel gedaan, maar dat weten wij allemaal niet natuurlijk, dat is ook zo bij bijna alle andere 2e kamer leden.

7. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    't Is niet zozeer de politiek, maar ik vind gewoon dat democratie niet werkt, 't werkt wel als beste, denk ik, maar 't werkt nog steeds niet. Punt is, dat er veel mensen zijn die ik niet instaat acht om realistische en gerelativeerde keuzes te maken om te mogen stemmen. Maar ze mogen het wel.

Getuige is de VS wel, waarbij je van dat trailer trash hebt, dat volgens mij geen flauw idee heeft met wat er in de wereld speelt of wat er uberhaupt buiten hun tuin gebeurt. Vervolgens stemt dat massaal op Bush. De uitslag 51% voor de Bush en is blij, de overige 49% is boos. Kortom de helft is blij, de helft niet. Dat werkt toch niet? Dus de helft moet dan maar 4 jaar met een president leven die ze helemaal niet willen. Als 90% nou voor 1 iemand heeft gekozen dan kan je nog zeggen van nou ja, okee de over 10% mag lekker een potje gaan janken. Maar als het 50/50 is dan vind ik dat niet goed. Maar goed!

Dat de moslim vrouw in strenge moslim landen een kut positie en waarschijnlijk dus ook een kut leven heeft, was volgens mij al jaren bekend.
    En ja haar tweede kamer werk... Daar weet volgens mij niemand wat over dus ja...

Kortom, weinig boeiends gedaan dus...

8. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    je kunt niet iedereen blij maken, daarom is het fijn dat er democratie nog is, zodat je iedergeval nog zoveel mogelijk mensen blij kunt maken. ( of je moet anarchist worden )

9. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Hm ik heb idd alleen maar t/m het einde van de 1e termijn gezien. Het zou pas om 22:45 doorgaan dus werd met iets te laat.

Wat ik wel weet is dat ze óók in de 1e termijn heeft gezegd dat er wat te regelen viel. Ze verkondigde steeds dat Ayaan binnen 6weken kon reageren, opnieuw naar het GA (o.i.d.) moest gaan en aantonen dat ze inderdaad ook Ali heette. Of nu met de juiste naam aanmelden.

10. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk zijn Hirsi Ali en verdonk exact dezelfde personen, ze hebben alleen verschillende achtergronden en profileren zich anders omdat ze iets andere sterke punten hebben. Ze zitten allebei zwaar fout, en beide doen in mijn ogen niets anders dan tweedracht zaaien onder de Nederlandse bevolking.

Verder vind ik Hirsi Ali een gruwelijke opportunist en schijnen er nu bijvoorbeeld plannen te zijn om haar biografie te verfilmen in Amerika. Het hele verhaal rondom hirsi Ali is gewoon pure propaganda. Ze wil alleen aandacht van de media om zoveel mogelijk te provoceren. En natuurlijk zit verdonk fout en heb ik een hekel aan haar, maar Hirsi Ali verdient het evenmin daar te zitten.

Deel Deze Pagina