1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[nieuws] Hoofdoekjesbelasting?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 16 sep 2009.

1. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik had vroeger geen PVV in mijn sig staan hoor.;)

Ik heb geen haat tegen het hoofddoekje. Het gaat mij erom dat de hardwerkende mensen overal naast grijpen in Nederland. En dat terwijl de mensen die de kantjes ervan af lopen alles krijgen (en nee, niet alleen maar allochtonen). Dit kabinet versterkt dat alleen maar. Daarom stemmen een hoop mensen Wilders denk ik.

2. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Wilders was eerst tegen hoofddoekjes en nu mag het, tegen een prijs, dan ineens wel?

Van zo'n man moet je het maar hebben hoor.

3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Wat denk je dat er zou gebeuren als iemand 1000 euro per jaar voor een hoofddoekje dragen moest betalen.

Precies...

Geen hoofddoekje.

Snap je?

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640

Hoofddoek staat voor onderdrukking voor de vrouw?
    Waar staat dat? Wie zegt dat?
    Voorlopig is het hun eigen keuze.

Maar laten we even voor jezelf nagaan... Erger je je echt meer aan een hoofddoekje dan aan een pet? Of aan mobiel bellen in de trein?
    Het is toch onzin dat je zegt: iets staat me niet aan, dus ik vind dat de gebruiker daarvan moet betalen.

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ohh dat is een goeie! Taks op mobiel muziek luisteren of aso gesprekken voeren in de trein! _O_

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    +1, die onzin komt er toch niet. Ik ga er dan ook geen energie aan verspillen.

Overigens worden de woorden van Kant verdraaid! Ze had het over een belasting op peroxide.

7. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Dat denk ik niet, maar wie weet is dat zijn insteek.

Ik denk dat hij abrupte manieren zoekt om in zijn tegenbegroting wel goed uit te komen en daar desnoods enkele van zijn waarden te laten varen.

8. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0

volgens de koran moeten vrouwen een hoofdoek dragen voor andere mannen die zo hun haar dan niet kunnen zien. Ze willen daarmee zorgen dat de vrouw er minder aantrekkelijk uitziet voor andere mannen. Leuk dat ze dat ooit hebben verzonnen, niks op tegen maar doe het wel lekker in het land van herkomst. Als je in nederland bent vind ik dat soort dingen echt belachelijk. Wij zijn geen islaamstaat en dat hoeven we van mij ook zeker niet te worden. En er is wel degelijk verschil tussen een pet en een hoofdoek. Als ik naar school ga moet ik me pet afdoen en hoeven moslims met een hoofddoek hun hoofddoek niet af te doen. Dat mag allemaal onder het mom van geloof. Als je in nederland bent pas je je maar aan, aan de normen en waarden die we in dit land hebben en dat is dus gewoon een hoofddoek af.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ja, want Nederland is zeker van 'ons'?
    We hebben de islam zelf naar Nederland gehaald idioot.

En ik denk dat je de Koran nog eens moet lezen (wacht, heb je die ooit gelezen?) Daarin staat dat de vrouw dat niet van de man moet, maar van Allah. Dus zeggen dat de man hun daarin verplicht is fout. En dan nog, stel je voor dat er Turkse mannen zijn die hun vrouwen dwingen tot een hoofddoek, dan is het toch geen oplossing om dan de vrouwen 1000€ te laten betalen? Volgens mij moet je dan beter naar het probleem kijken, en dat zijn die Turkse mannen.

En leuk voorbeeld van die pet, blijkbaar ergert jouw school zich dus aan jouw pet. Maar ben jij het ermee eens dat er dan een wet moet komen dat je 1000€ moet betalen per jaar voor die pet? Nee toch?
    Oftewel, je zit gewoon met 2 maten te meten. Ik kan me aan petjes ook ergeren, maar enkel om het feit dat het niet religieus is mag het wel.
    Elke keer als ik vraag om een verschil tussen een petje en een hoofddoek, komen jullie met verschillen achter het idee van die dingen, maar niet met wezenlijke verschillen, want het zijn beide hoofddeksels...

Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen linkse rakker (far from), maar ideeën als dit zijn lachwekkend. Dat Wilders dan nog de president van Amerika met Chamberlain te vergelijken, is helemaal geniaal.. Zelf heeft hij meer wat Hitler trekjes.

Laatst bewerkt: 16 sep 2009
  10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    bij veel islamitische meiden in nederland die een hoofddoek dragen is het puur omdat het moet van hun vader, wat dus wel degelijk onderdrukking is.

vind trouwens dat scholen een regel moeten stellen, mutsen en petten mogen niet op in de klas, maar hoofddoeken wel. Doe dan allebei wel of allebei niet.

11. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt van die mafkezen die het verplichten (maar dat zijn vaak de wat ouderwetse types) maar je hebt ook gewoon genoeg meisjes die er zelf voor kiezen.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Dus dan los je het op door 1000€ belastig te vragen aan die vrouwen? Nee toch?
    Kun je beter kijken naar die vaders, die hun dochters dwingen.

13. coen the stig

Leuk Bevonden:
    0

hoor ik wel eens vaker dat mensen dit zeggen en hiermee sluit je jezelf dus buiten van elke discussie. volstrekt idioot als mensen dit zeggen.

14. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Jeej! Een rechts vs. links thread! \o/

Ik ben ook tegen hoofddoekjes, maar om hele andere redenen. Ik vind vrouwen die hun haren niet laten zien gelijk niet mooi meer. Dat is eigenlijk de enige reden. :+

Maar goed, als zij er zo bij willen lopen en hun haren prive willen houden, juist om uit de schijnwerpers te blijven of om wat voor reden dan ook, have fun with it. Kan me er niet aan storen.

Vind die kleine tasjes om de nekken van het mannelijke geslacht irritanter ogen. ^^
    En uggs (of hoe heten die dingen) ook nog steeds.
    En matjes in nekken ...
    En Bomberjacks ...
    En dingen waar heel groot 'ARMANI' op staat..
    En oorknoppen die net zo groot zijn als de daadwerkelijke oren...

:+

Laat ze daar eerst maar eens belastingen op gooien :D

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Leg uit?

Ik heb dus over Hitler uit de jaren 30, niet de Hitler die alle joden vermoord heeft he.
    In 1934 ging het precies zo...
    Of dacht jij dat Hitler in 1939 plots aan de macht is gekomen en gelijk alle Joden heeft vermoord?
    Jouw kennis van de geschiedenis laat ook te wensen over.

16. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Hm maar dat is dezelfde :+

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ik heb ook nergens gezegd dat ik voor die belasting ben he, vind het een absurd idee en hij doet het ook alleen maar voor aandacht. Enige wat ik zeg is dat niet alle hoofddoeken vrije keus zijn en wel vrouwonderdrukkend kunnen zijn ;)

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nederland is het land van vrijheid van geloof en dus ook de Islam. Gelukkig maar want anders zouden de meeste van ons geen Atheist zijn maar Christenen.

Okee dan, vroeger was er iemand op het forum(vooral games gedeelte) met een godfather avatar, een omgebouwde xbox en een "Stem PVV" leus in z'n sig. Z'n naam leek in iig een beetje op die van jouw. ;)

Wel vreemd dat je begint over hardwerkende arbeiders die genaaid worden in een thread dat over de zoveelste domme uitspraak van Wilders gaat.

Laatst bewerkt: 16 sep 2009
  19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Neuh, want Hitler begon in de 30s ook eerst met van die lullige regeltjes als joden mogen geen winkels meer etc. Nu lijkt Wilders ook alles te gebruiken om een beetje islamhaat aan te stoken.

20. coen the stig

Leuk Bevonden:
    0
    jij stelt gelijk dat ik denk aan de hilter van 1939. Dat schrijf ik nergens maar als jij dat denk moet jij dat weten.
    Ik vind het gewoon idioot dat mensen hem met hitler vergelijken in welke vorm in welke tijd dan ook. Hitler staat bekend als een dictator en als iemand die er voor heeft gezorgt dat miljoenen mensen zijn vergast. Dat jij daarmee iemand vergelijkt is idioot.

Deel Deze Pagina