Ik moet zeggen dat ik het met veel dingen eens ben met wat Wilders zegt (ook al brengt ie het vaak ontzéttend dom), maar hiermee stond ie wel echt voor paal. En dan helemaal met zo'n absurd bedrag. Als ie nou 50 euro had gezegd werd ie ook wel uitgejoeld, maar misschien niet uitgelachen.
Overigens schoot ik wel in de lach toen hij begon over dat een bepaalde politicus/ca (?) echt óntzettend dom was omdat ze de stukken die ze voor zich had niet doorgelezen zou hebben. Dat was echt hilarisch
@ Tyrant:
Wat maakt het anders? Wilders zei het zelf al. Een hoofddoek is (uitzonderingen daargelaten) religieus en staat voor de onderdrukking van de vrouw. Dat vrouwen het móeten dragen omdat anderen hun haar niet mogen zien is gewoon bullshit. Alleen moet ie niet met een belasting van 1000 euro per jaar aan komen zetten.
En dan kun je zeggen dat dat belachelijk is want de V van PV
V staat voor vrijheid en hij discrimineert de moslims, maar ik vind dat ze zich hier ook maar aan moeten passen. De échte moslimcultuur past ook gewoon helemaal niet in een westers land als nederland. Je moet het boek 'Het huis van de Moskee' van Kader Abdolah maar eens lezen, dan merk je dat wel.
En sowieso, over die massa-imigratie heeft ie gelijk. Alleen is het fout dat hij er 'vanuit moslimlanden' achterplakt. In Australie of Nieuw Zeelang kom je ook niet zomaar in. Waarom hier dan wel? Je komt daar niet eens de grens over. Hier moet het ook gewoon dicht, maar niet alleen voor de moslimlanden. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, bijvoorbeeld als je met een buitelander/landse trouwt.
Maar over het algemeen vind ik, niet alleen van vandaag, dat Wilders goeie ideeen heeft (de vergelijking verpleegtehuizen <> gevangenis is bijvoorbeeld erg goed), maar hij brengt het gewoon te radicaal. Als ie dat zou aanpassen, gewoon zijn ideeën van tevoren goed uitwerken en dan niet als een malloot gaan staan te roepen, dan zou ie veel beter voor de dag komen. Als ie dat zou veranderen, dus zijn in zijn ideeen en manier van overbrengen een beetje affiniteit aanbrengen, dan zou ik gerust op hem stemmen.
Klik om te vergroten...