1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuws v/h jaar 2003

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Badkiller, 27 dec 2003.

1. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    @Badkiller

zoals toegezegd...

Ik heb eigenlijk maar 3 punten kunnen vinden die mij aanspreken en waarvan ik denk dat dit nieuws ons in de komende jaren bezig zal houden. Het kan de verhoudingen tussen landen en bevolkingsgroepen in positieve zin veranderen (ik ben een optimist)

1. de oorlog in Irak
    2. de aardbeving in Iran
    3. het mislukken van het integratiebeleid

Met name de gebeurtenis onder punt 2 laat zien dat we elkaar (via UN??) nodig hebben. Uit punt 1 kunnen we leren, dat we geen dictators meer moeten toleren. Dus ook niet als het "ons" uitkomt. Zoals destijds met Saddam. Je krijgt toch altijd de rekening gepresenteerd.

Zo.. dit was het jaar 2003. We gaan gewoon door of wordt 2004 anders?

2. Stinky

Stinky /?/?\?\

Leuk Bevonden:
    0
    en dat dan van die zweedse minister die dood is gestoke, moet dat er niet in:confused: ?, das toch ook best wel erg... is ook veel int nieuws geweest.

3. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    @Stinky

Er gebeuren iedere dag "erge" dingen.

De moord op deze minister (Lindh, dacht ik) is natuurlijk erg voor de nabestaanden en het land.

Heeft naar mijn idee niet zo'n grote betekenis voor wat er op het wereldtoneel gebeurt.

4. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Gooi alsjeblieft Sars van die lijst af, of beter nog, zet het een stuk lager. Er zijn rond de hele wereld geloof ik 200 mensen overleden aan die ziekte. Vergelijk dat een met ******, of aids! De griep is een grotere killer dan Sars (serieus), dus die moet lager.

5. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    aan iedereen, mijn excuses, vanwege priveredenen kon ik niet op het internet.. dus ik lees het topic ff door, en pas mn lijst aan ;)

Deel Deze Pagina