1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nieuws]Verdonk wil met Wilders regeren

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Willem, 24 dec 2007.

1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Meer gelijk hebben dan dit kan niet ;) :thumbs:

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je mag hier best je mening geven :). Ik ben het in grote lijnen ook met je eens behalve de laatste zin over de mensen met een uitkering. De meeste mensen met een uitkering zijn geboren in Nederland. Mensen moeten weer aan het werk, zeker nu er veel banen zijn en te weinig mensen die hun handen uit de mouwen steken.

Kabinet Balkende IV heeft allleen maar de belastingen verhoogd om het politiek pardon te kunnen betalen. Men dacht dat dit slechts 50 miljoen zou gaan kosten. We zijn nu al over de 750 miljoen heen :eek:

Wilders is mij te rechts ... Verdonk kan ik nog niet volgen. Ik heb het niet zo op bewegingen. Dus voor als nog volg ik mijn partij (VVD) al moet ik wel zeggen dat men weer op koers moet komen.

3. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dit is echter niet waar natuurlijk. Of je van hem houdt of niet, Balkenende doet al een flink aantal jaren zijn werk minstens redelijk. Er gaat weinig fout in Nederland en het is allemaal erg stabiel.

Dat betekend dat hij niet op zijn gat zijn zijn geld te tellen. Dus 'gebeurt' er wel degelijk iets.

Wilders daarentegen heeft nog niets gedaan (noemenswaardig, anyways), zeker niet in de politiek. Dus wie is hier nou de partij die zich moet bewijzen?

Als Wilders in de regering komt (kans acht ik nihil) zal hij niet alleen regeren dus zullen er ook anderen in de coalitie zitten waarmee hij samen moet werken en zijn plannen op af moet stemmen. Zal hij ook zijn speerpunten af moeten zwakken, of zelfs achterlaten om iets te kunnen betekenen voor Nederland.

Wat hij wil is gewoon tegen de grondwet en de rechten van de mens. Hij wil discrimineren tussen Nederlanders en Niet Nederlanders.

Terwijl we allemaal, iederee op deze aardkloot, het zelfde willen. Een plek om te wonen, iets te eten, veiligheid, geborgenheid. We zijn niet anders omdat we ergens anders geboren worden of iets anders geloven. Wij hebben er niet voor gekozen op deze wereld te worden gezet als Nederland, zij niet als Buitenlanders.

We zijn allemaal het zelfde onder het oog gods. Daar ga je dan met je zogenaamd Judeo/Christelijke cultuur van tolerantie en begrip, discrimineren tegen de mensen waarvan je cultuur zegt dat je niet tegen ze mag discrimineren maar ze moet helpen.

Maar goed, discussie zonder einde. Het is en blijft discriminatie op basis van geloof en afkomst, hoe je het ook wend of keert. Nederland is een van de beste plekken om in te wonen, alleen hij wil het niet delen met minder bedeelden. Ik gelukkig wel. Ook al wordt mijn levensstandaard dan misschien een tikkeltje minder (nadruk op misschien, want dat geloof ik niet).

Deel Deze Pagina