1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nieuws] Vliegtuig Crash Amsterdam

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Bonbridge, 25 feb 2009.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    We waren al een tijdje bezig en ik heb geen zin om steeds maar weer te antwoorden.
    Een mening wat respect is is wat anders dan een mening over een spel ofzo. Dat zit veel dieper zoals een geloof.

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Prutsers.

3. Pitakaas

Pitakaas Guest

Vanavond gaan de Nederlandse autoriteiten informatie uitgeven.
    Ik wil alleen zeggen dat je niet om de hoek hoeft te zijn om betrouwbare informatie te krijgen, dus het argument dat ie 4 uur vliegen verder zit, heeft geen enkele waarde.

4. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    either way: zo ver ik mijn gedachte erop los laat is dat ding uit de lucht gemieterd.
    motoren afgebroken, omdat ze van het vliegtuig af liggen
    beide motoren waren uitgevallen volgens de meldingen.
    zoals dat ding erbij ligt lijkt het er ook op of ie plat naar beneden is gedonderd.
    zie geen skidmarks op de foto's en film beelden dat hij gegleden heeft.
    tevens ook geen ingraaf effect van de neus, bij vergelijkbare crashes zie je dat de grond ophoopt voor de cockpit. soort van sneeuwschuiver effect.
    plus de neus is nog redelijk in tact. (kan ook door kudo's van de piloot.)
    bij een glidecrash is vaak de hele cockpit verwoest en deel van achterkant.
    zeker op de ondergrond waar dit vliegtuig is in beland.

maar goed ben benieuwd wat de oorzaak is. nu is het allemaal giswerk.
    over jaar zie je het terug op national geographic in "seconds before disaster".

Laatst bewerkt: 25 feb 2009
  5. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk eerder dat die heeft geprobeert de neus zo lang mogelijk omhoog te houden, wat lan duiden op een moterprobleen waardoor de cockpit dus ook scheef kan komen te staan, om de landingsbaan te halen maar dit houd natuurlijk een keer op en dan stort je neer, al te veel megemaakt in FS2004 8)

Ach blijft allemaal giswerk.

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ik hoorde ook nog op het nieuws dat ze zeiden dat je bij dat type vliegtuig de motoren kan ditchen op het moment dat je neerstort zodat er minder kans is op brand e.d.

Maar wat hiervan waar is.. weet ik niet 8)

7. Pitakaas

Pitakaas Guest

De motoren zijn inderdaad afgeworpen voor de landing.

8. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Dat hij als een baksteen uit de lucht is gevallen denk ik ook, gewoonweg omdat hij geen genoeg snelheid maakte en de vleugels het toestel dan niet meer kunnen dragen. Maar dan vraag ik me wel af hoe die brokstukken achter het vliegtuig daar terecht zijn gekomen? Aangezien je een duidelijk brokkenspoor achter het vliegtuig ziet. Misschien dat hij dan toch een stukje (met de staart) zand gehapt heeft?

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Triest ongeval en treurig van de doden. Het is nog een geluk dat er nog zeker veel mensen zijn die het hebben overleefd. Ben benieuwd was de zwarte doos te vertellen heeft.

10. Pitakaas

Pitakaas Guest

Uiteraard is die een stukje doorgegleden, hij hing niet volkomen stil. Waarschijnlijk ging hij nog gewoon boven de 150 km/h.

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het mee eens met deze vent, je zult maar net zien dat het iets is wat van te voren gewoon mis ging met het controleren. iets wat simpel voorkomen had kunnen worden

12. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Jemig wat een onbenullige opmerking..

*Mompelt iets over mensen en fouten enzo. Laten we eerst maar eens het onderzoek afwachten.

13. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Mensen maken nou eenmaal fouten, uiteraard valt niet te ontkennen dat het erg is wat er is gebeurd daar. Enorm triest nieuws dus, hoorde het vanochtend al best snel nadat het gebeurd was. Ben benieuwd naar nieuwe informatie van onder andere de zwarte doos.

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Het gros van de ongelukken is menselijk falen, dus ik vrees dat dat nu niet anders zal zijn.

Ik gok op een brandstoftoevoerdefect, geen brandstoftekort dus.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tekort kan het niet zijn. Want ieder vliegtuig heeft genoeg bij zich om te kunnen uitwijken naar een ander vliegveld.

16. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    ik liep dus op station Utrecht en daar hebben ze dus een groot nieuwsflash bord hangen.(voor diegene die er nog nooit zijn geweest)
    en wat staat erop, de meiden van Halal hebben het overleeft.8)
    wat boeit dat me nou, zet er liever op hoeveel doden/gewonden er zijn gevallen. aan dat soort dingen kan ik me kapot ergeren!

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, maar sinds die oplopende brandstofprijzen, de tijdelijke terugloop van vliegverkeer (door 9/11 toen) en de kredietcrisis zoekt men wel naar bezuinigingetjes. En de meters kunnen natuurlijk ook gewoon kapot zijn.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is wettelijk bepaald dat ze zoveel brandstof bij zicht moeten hebben. Het maakt natuurlijk dan ook niet uit of de meterjes kapot zijn.

19. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad! Die mening deel ik helemaal :p

Wat ik ook wel appart vond was de melding "radiozenders passen hun muziek aan: geen vliegtuig-muziek" Ik moest best wel lachen toen ik het zag. Naar mijn mening draaien ze een beetje door.

20. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    het onderzoek zou nog wel een jaar kunnen duren heb ik gehoord op de radio van iemand die dat gaat onderzoeken

Deel Deze Pagina