1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nieuws] Vliegtuig Crash Amsterdam

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Bonbridge, 25 feb 2009.

1. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat zei ik vanavond ook tegen mijn vriendin. Ze gaan nu liedjes als 'I believe I can fly' niet meer draaien. Het is een tragische gebeurtenis, maar een beetje overdreven als je het mij vraagt.

2. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    die hele crash stelt geen reet voor, en dat een onderzoek een jaar moet duren is een beetje erg overdreven, je leest de gegevens uit de zwarte doos en je weet als het moet binnen een paar uur heel precies wat de oorzaak is geweest, die data liegt namelijk niet.

Maar ja, sensatie is wat mensen leuk vinden.

Als er inderdaad geen brandstof meer in zou zitten moet dat ook al lang bekend zijn, dat wordt er dan namelijk altijd dan nog zo snel mogelijk uitgepompt, anders heb je kans dat het hele vliegtuig alsnog gaat fikken, en dat ben je het eventuele bewijs van de oorzaak ook kwijt en komen de onderzoekers in een onnodig gevaarlijke situatie.

3. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
  4. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Die gegevens zijn één van de eerste dingen die je checked bij taxi-klaar maken. Dus dat lijkt me niet zo voor de hand liggend.

6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat inclusief of exclusief de koffie pauzes?

7. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat doen we allemaal verrast? Dat is toch altijd zo..?

8. Remco

Remco Guest

Ik word nu echt doodgegooid met info over de ramp: HvN, P&W etc. Heb inmiddels al 10 keer het interview met Mustafa Bahcecioglu oid gezien. En nu bij shownieuws: Henk Westbroek aan de dood ontsnapt; hij had mogelijk in het vliegtuig kunnen zitten:emo: Who cares about Henk Westbroek8)

9. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    motoren van 737 kunnen inderdaad ge-eject worden. altans niet vanaf cockpit met knop maar als er een bepaalde kracht op komt.
    there are pins that hold the engins to the pylons.
    and when a certain amount of force is exerted, the pins are designed to break and eject the engines away from the plane.

Laatst bewerkt: 26 feb 2009
  10. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nou, dit zijn dingen die ze al ZEKER weten

- 3 piloten geplet onder hun eigen instrumenten in de cockpit
    - 9 mensen dood, andere zwaargewond
    - 6 mensen zijn nog niet geïdentificeerd.

Die 6 mensen zullen er dan wel zo slecht aan toe zijn neem ik aan ... Damn, erg :mad:

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nu gaat het helemaal mooi worden:

http://www.godhatesfags.com/written/fliers/20090225_netherlands-amsterdam-plane-crash.pdf
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Westboro_Baptist_Church

Jullie kennen deze hufters als het goed is wel. Zie zien dus blijkbaar de crash als een straf van God en gaan dit toejuichen op de begrafenis van de slachtoffers. Waarom? Omdat homoseksualiteit toegestaan is in dit landje en ze gelijke rechten hebben en God daarom boos is.

Ik krijg plotseling zin om een knokploeg op te trommelen....

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Sukkels :emo:

13. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch mooi dat ik niet in god geloof, anders had ik moeten verhuizen, belachelijk dit.. :emo:

14. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En toen ik vanacht rond 1 uur de radio even aanzette was het eerste nummer wat ik hoorde..... Foo Fighters - Learn To Fly . Ik moet zeggen dat er toen toch wel een lichte glimlach op m'n gezicht kwam :p

15. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Thank you for 9/11?

zieke geesten..

16. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Sick. =(

17. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou zulke mensen niet moeten tegenkomen op een begrafenis van een dierbare. Denk dat er dan nog iemand sneuvelt. Ook een straf van god. Zieke geesten...

Dat staat mij zo tegen van mensen die zich Christenen noemen. Zelf willen ze geaccepteerd worden. Maar ze dringen wel allemaal eigen opvattingen op aan andere mensen. Echte Christenen doen wat goeds voor een medemens. Of ze nu homo zijn, euthenasie laten plegen of abortus laten plegen maakt dan niet uit.

18. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    WAUW, die gasten hadden in dat vliegtuig moeten zitten!
    Postnataal aborteren zeg ik!

19. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Nekschot geven en afvoeren die lui. Soms is de wereld beter af zonder religie :lol:

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Als we ze nou massaal door de gehaktmolen gooien moeten ze hun lot wel vrijwillig ondergaan. Dat was dan immers ook de wens van God.

Wat let ons?

Deel Deze Pagina