1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bij Chapter 3 ''Airship'' en ik heb al die machines kapot gemaakt en toen ontstond er kortsluiting waardoor alle deuren ge-unlocked waren, maar waar moet ik nu precies heen ? Weer terug ? Zoja, waarheen precies ?
     
  2. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja je moet terug, en dan een trap op. Dan kom je vanzelf wat popetjes tegen. Vervolgens moet je tegen een muur op springen en weer springen om op zo'n balkonetje te komen. Nog even en je bent bij de eindbaas...
     
  3. langs alle deuren die voorheen gesloten waren (vlakbij waar je begint bijvoorbeeld) als ik jou was zou ik weer teruglopen naar het begin van het level en vanaf daar alle deuren langsgaan met lampje (ken je niks missen, zoals die 2 golden scarabs)
     
  4. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Hallo hier ben ik weer.
    Hoe kan je het beste alma verslaan(Hoe ze mag hete nde eindbaas van h7)
    Ik heb dragon sword op level 2.
    dat ding met die messen op level 2.
    3 nippo dingen (waarvan 2 nog branden).
    mijn nippo power zijn Die Ice nog wat. en die wat je in chapter 2 krijg.
    Is dit een tip om nog terug te gaan om die man en dan die vuurbal te halen (als ik genoeg heb) of zou ik dat kunnen halen ps. ik heb nog wta potions en Exilers. en die ice dinges kan ik upgraden naar level 2. dus zou ik het kunnen halen? zoja wat is de beste manier?
     
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Even een eigen kwoot. Meedere mensen hebben het al uitgelegd, maar het is makkelijker om m'n eigen posts te vinden :+

     
  6. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    GoiZ danke maar heb ik ook genoeg met de powers die ik heb zie mijn vorige post.

    ps. Blijft er gewoon ene deeltje Want we zitten al over de 1000 heen miss dat er nog ene deeltje 3 aan komt?
     
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Dragon sword op lvl 2 is genoeg want het gaat erom dat je de flying sparrow kunt uitvoeren. De 'Art of inferno' nimpo kun je gewoon kopen bij die ouwe vent. Het lvl van die nimpo maakt in principe niet uit, omdat het doel in dit geval haar aanvallen onschadelijk te maken is (imo). Je kunt hem wel upgraden, dan veroorzaak je iets meer schade als je haar raakt. Ik zou trouwens sowieso eerst de Art of inferno upgraden voor dat je aan die anderen begint, want deze nimpo is (weer imo) vaak het beste.
     
  8. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    danke GoiZ ik zal kijke nals het me straks lukt dan ben ik weer een stapje verder:p.

    dit spel is echt gruwelijk vet en vet verslafend:p
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    We gaan hier verder. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina