1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden in Gamekings

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door jjpu, 15 nov 2003.

  1. jjpu

    jjpu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat wilde ik jullie niet onthouden. Jan en ik hebben zo';n beetje als eerste journo's op XO3 zelf met Ninja Gaiden kunnen spelen, dit omdat de maker geen zin meer had om het zelf te doen en hij het allemaal wel best vond. Uniek, en we zenden het vanaf maandag uit in het XO3 verslag. En wie weet zie je Mrik ook nog even langs vliegen. neerland's meest kritische journalist :), maar ja, die heeft dan weer niet Ninja Gaiden gezien :p

    Anyway hieronder het complete programma. Ik wilde datr jullie niet onthouden omdat er veel Xbox in zit, mogelijk ook King Tuur met halo op het WCG, maar dat laatste weet ik niet zeker.

    GAMEKINGS UITZENDING 3

    Het tweede en laatste deel vanuit de World Cyber games in Seoul. We kijken of er na het goud van Unreal Tournament-mannen Lauke en Roach, nog meer edelmetaal door Oranje verdient wordt. Daarnaast natuurlijk weer een aantal reviews plus het verslag van XO3, het grote event van Microsoft te Nice.

    - A Dog’s Life. Niet meteen lachen, want deze first person sniffer waarin je een hond speelt is best funny. Dre bewijst het in een Koreaans restaurant onder het gebot van een bakje hondensoep. En for real dat ie het opeet.
    - Boris en Ruben buigen zich over Rainbow Six 3 op de Xbox. Microsoft vertraagde de release van Counter-Strike toen zij deze tactical shooter van Ubi Soft zag. Terecht?
    - FIFA 2004. Lukt het EA eindelijk om de strijd met Pro Evolution 3 aan te gaan. De 2003-editie ging immers al een end de goede richting op.
    - Crimson Skies: High Road to Revenge. Misschien wel de mooiste game op de Xbox van het moment, maar is dat vliegen wel leuk genoeg voor een complete game.
    - Super Mario Advance 4, Super Mario Brothers 3, Kirby’s Nightmare in Dreamland. Steven pakt de GBA en checkt een paar leuke handheld games.
    - Prince of Persia. In onze opinie een van de beste games van dit winterseizoen. Rogier vertelt waarom. Zal wel met hand-to-hand combat te maken hebben.
    - XO3. Jan en JJ waren aanwezig in Nice, misten de bus naar het event, maar waren nog net op tijd met eigen vervoer om een paar hele fraaie games te checken. Waaronder de eerste gameplay-beelden van Ninja Gaiden. Niks nep, want door Jan zelf gespeeld en door JJ gefilmd.


    JJ
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ok!! Bedankt voor de info JJ!!!
    Weet je misschien wanneer jullie de MarioKart Double Dash Review doen in Gamekings?
     
  3. jjpu

    jjpu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    eeeeh, effe kijken hebben we vorige week opgenomen met Niels 't Hooft erbij, dus dat wordt deel 5. deze week Korea, daarna deel 4, heel vet vanaf de Tokyo Gameshow met een paar zeer obscure games. En dan weer gewoon vanuit Nederland.

    JJ
     
  4. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas kan ik The Box niet ontvangen :mad:
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Bedankt man!!:p

    Ik moet het volgende gewoon effe kwijt:
    Gamekings is zo'n vet programma!!
    Ze laten de Nederlandse gamers dingen zien (zoals de E3, de world cybergames, tokyo gameshow etc) die we normaal nooi zouden zien.
    Dus ga zo door!!!

    Zijn er trouwens nog plannen om Gamekings op video of dvd uit te brengen??
     
  6. jjpu

    jjpu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar ik kan er weinig over zeggen. De E3 DVD vand e PU was een megasucces (binnekort kun je hem nog bestellen als je dat wilt), dus dat smaakt naar meer.

    JJ
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ok! Thanx!
     
  8. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Hmm ook nog wat over broodwar in jullie wcg verslag?
     
  9. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    Wanneer gaan jullie wat over Sponche Bob Square Pants: Battle for Biki Bottom vertellen?
     
  10. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahah jah man sponge bob ruleert!
     
  11. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    Plankton helemaal :D
     
  12. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal zeker gaan kijken.. en ik moet zeggen dat ik Game Kings met het seizoen beter vindt worden... _O_

    P.s.

    Leuk je een keer gezien te hebben... ik was ook op de XIII launch party (had een zwart-wit gestreept pak aan) ;)
     
  13. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien een domme vraag, maar komt de derde aflevering deze zaterdag dan al? 15:00 uur dus? of moet ik wachten tot maandag :p
     
  14. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    check box pagine 338, en ja, je moet wachten tot maandag.
     
  15. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    jammergenoeg tot maadag. Tenminste als GK de tijden niet heeft aangepast ! Lijkt me op zich wel leuk, dat er in het weekend de nieuwe aflevering begint ! Maar dit wordt zeker een goede aflevering: Rainbow Six 3, Prince of Persia, Crimson Skies, etc...
     
  16. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    Ey jj komt gamekings ook bij de finale van de MM3 challenge ?
     
  17. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ehh, vraagje JJ weet jij misschien of ze de afleveringen ook weer online zetten net als het vorige seizoen? dat was me nl heel erg goed bevallen want ik kan jammer genoeg geen Gamekings ontvangen :mad:
     
  18. Skycraper

    Skycraper Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    kut wanneer komen de afleveringen ook alweer heb geen zin om op textp te kijken komt de 2e nog in het weekend??
    en zo ja hoe laat :) thnx
     
  19. jjpu

    jjpu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    - ja, de afleveringen komen online binnenkort
    - Sponge Bob, I don't know
    - maandag 20.00 uur
     

Deel Deze Pagina