1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Nintendo DS - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door VliegtuigNL, 25 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Volgens mij is dit een Nintendo DS topic!! Dat alleen over de DS en DS games hoort te gaan. Bitchfights over de DS en de PSP graag in het PSP vs DS topic.
    Kunnen we nou misschien eens een keer kappen met dat kinderlijke gedoe van: psp rulez, ds rulez, psp zuigt, ds is kut. Word toch eens volwassen. Het zijn gewoon beide goede handhelds, klaar. De een vind de PSP leuk, de ander de DS. So what? Kwestie van smaak.

Hier graag verder gaan: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=62645

Laatst bewerkt: 17 apr 2005
  2. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Haast alle games op de PSp kun je op je PS2 kopen of je het nou wil of niet..
    Op de PSP komt alleen casual shit Fifa/NBA/Tekken/Madden/ EA crap dus..

3. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    whahaahahah je word bij elk post dommer zo te zien

maar oke reageer ff in de ds vs psp topic

4. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Rot op domme Br33ZaH n00b.

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb vanavond mijn DS verkocht.
    Had hem tekoop aan geboden via speurders.nl en ze hebben vanavond de DS meteen opgehaald.
    De kopers wilden weten weten waarom ik de DS weg deed , en heb ze toen de PSP laten zien.
    Ze stonden met grote ogen naar de grafische weergave van de PSP te kijken.

De DS is een hele leuke handheld , maar de games zijn niet voor mij.
    Misschien wanneer er een nieuwe Zelda uitkomt , haal ik mij weer een DS.

6. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Weer zon gozer. Ik heb ook de DS en ik vind uhm echt vet. Ik vind de touchscreen echt ownen. Ik ben een shooterfan en toen ik metroid prime demo speelde op mn DS.
    HEILIG!! je moet gewoon precies aimen en het gaat ook vet ook. Weet iemand waneer Metroid Prime Hunters uitkomt? (In europa)

7. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk er precies hetzelfde over. Ik heb um nog wel maar ik ken al een paar mensen die um wel willen kopen... Als ik zo de spellen zie die eraan komen en welke ik graag wil, dan zijn dat er niet echt veel en het duurt nog superlang voordat ze uitkomen. :'-( Dan is de XBOX 2 er misschien zelfs al. Zit nu erg te twijfelen, want ik wil geen spijt krijgen dat ik um heb weggedaan. :{

8. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien wanneer de gekleurde versies van de DS in europa in de winkel liggen?

En wanneer komt nou de PSP uit?

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Die nieuwe kleuren van de DS zijn sinds 24 maart uit in Japan. Deze kleuren zullen eerst wel in Amerika uitkomen en daarnaa in Europa. Ik denk dat je rekening moet houden met 3 tot 6 maanden maximaal. Langer zal het echt niet duren.

Wat betreft je vraag over de PSP, dit is een Nintendo DS topic, dus je moet eigenlijk in het PSP topic zijn, maargoed. De een zegt dat ie in de zomer komt, en de ander zegt in de herfst. Dus houd maar rekening met de periode tussen de zomer en de herfst. Rond de E3 zal er wel meer duidelijk worden over de release van de PSP in Europa. Nog eventjes geduld dus voor een precieze datum.

10. Fnx

Fnx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht in ieder geval nog wat Nintendo ons gaat brengen. Ook het online gedeelte en multiplayer lijkt me nog heel gaaf worden. Geef het z'n tijd, elk begin is moeilijk. Volgens mij kunnen we op termijn hele leuke dingen verwachten!

11. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
  12. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Weet je, hoe tof ik mijn ds ook vind, als ik kijk naar wat er binnenkort uitkomt is het mager. Ik ben bang dat ze dezelfde 'fout' maken als met de cube: te weinig releases.
    En of je nu van Kiddie houdt of niet, je wilt toch wel elke maand wat keuze uit een aantal games. Toch?

13. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het maar weer kaal met games...alleen mario 64 is tof, voor rest zie ik weinig. Ook maar verkopen denk ik...en evt. keer weer kopen als er wel leuke dingen komen.
    Dit is niet opvolger van GBA, die is Nintendo nog aan het ontwikkelen en komt in 2006 al.

14. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    ik moet zeggen dat ik eerst niet zo'n interesse had in de DS, maar toen ik hem laats uitprobeerde met Wario Ware inc. wou ik er meteen zelf een hebben, maar ik wacht nog wel even tot er wat meer spellen uit zijn.

ik ben toch nog erg blij met mijn GBA SP die tenminste in elke jas of broekzak past, je merkt niet eens dat je em bij je hebt, en die DS vind ik toch wel een beetje (te) groot. En dat ding ziet er ook zo irritant saai uit.....hopelijk komen er wat leukere utvoeringen uit, net zoals bij de GBA SP, met de zelda en NES(retro) uitvoeringen, die zijn zwaar vet.

trouwens die psp zeker een erg mooi ding, alleen denk ik niet dat je dat ding puur voor het gamen koopt, ik zou er alleen films/tv mee kijken, of muziek mee luisteren, aangezien ik niet zo'n fan ben van die commerciele PSgames, behalve dan Metal Gear, maar das toch niet echt een game voor op een handheld lijkt me.

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En dat is het vieze van Nintendo.. Als Nintendo fan wil je natuurlijk alle consoles. Maar ja, als je zowat ieder jaar een nieuwe moet kopen... . .

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hoezo is dat vies dan? De DS is toch gewoon een nieuw systeem?? Heeft niks met de GBA te maken. De GBA is van 2001, en in 2006 komt waarschijnlijk de opvolger daarvan. Is toch niks mis mee?
    De DS staat compleet los van de GBA, dus zo vies is het niet. Ik snap dus niet waar mensen zich druk om maken. De GBA is iets compleet anders dan de DS. En waar slaat het op dat je als Nintendo fan alle consoles wil? Volgens mij word dat bepaald door smaak, interesse en geld. Niet omdat het van Nintendo is dat je het moet hebben.

Sony is wat dat betreft een stuk smeriger bezig. Met het uitbrengen van de PStwo.

En trouwens, je moet niks kopen. Dat bepaal je uiteindelijk zelf of je iets koopt. Nintendo verplicht jouw niet om een console van hun te kopen. En je hoeft helemaal niet elk jaar een nieuwe console te kopen.

Beetje een zwakke uitspraak.

Laatst bewerkt: 19 apr 2005
  17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ze verplichten je niks, tuurlijk niet. Maar jij, als fan van Pikachu wil natuurlijk ieder spel waarin hij/zij (?) in schittert. En oke, de GBA is van 2001 en de DS van 2005. Maar bijvoorbeeld persoonlijk heb ik nog 2 jaar geleden een GBA SP gekocht (heb ook een GBA). Nu zijn we 2 jaar verder en komt er (waarschijnlijk) binnen 2 jaar twee "Gameboy's" uit. Natuurlijk wil je die als Nintendo Fan maar al te graag hebben.
    En idd, dat kost geld.. En komt dat nou echt door die hete adem van de PSP? ik weet het niet, maar ze zouden veel beter de DS om kunnen dopen als Gameboy (officieel) en dan over 3 ~ 4 jaar een GBA 2 of whatever uit te brengen.

Tja de PStwo, opzich is er niks mis mee. Alleen het Modem gedeelte is inderdaad erg flauw.

18. Fnx

Fnx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben trouwens wel benieuwd naar die GBA 2 :)

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Met die PStwo bedoel ik dat je daar meer mee wordt genaait. De PStwo is een kleinere versie van een bestaand apparaat (de gewone ps2), alleen zit er dan een modem in. Verder is het apparaat identiek. Dat ding is alleen maar gebruikt om te cashen (om meer geld binnen te halen). Dat is pas vies.

De DS is een geheel nieuw apparaat/systeem, zelfde geld voor de GBA2. Daar is niks vies aan. Ik zeg het nog een keer, de DS is geen gameboy!

Tja, en over dat kopen van die nieuwe systemen, daar ben je zelf bij.

Ik heb 2 jaar geleden ook een gbasp gekocht en 4 jaar geleden ook een gba. Ik vind dat niet erg. Ik spaar die dingen, het is me hobby.

Ik kijk ook heel erg uit naar de GBA2. De GBA2 wordt volgens mij een meer traditionele handheld. Ik denk dat ze daar richting de Gamecube graphics gaan.

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    De DS is geen gameboy, niet onofficieel, en al helemaal niet officieel. Het is een nieuw apart apparaat met speciale functies die Nintendo nooit aan de gba zou geven. Het staat los van die naam gameboy, en heeft er geen moer mee te maken op de maker van de apparaten na.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina