1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Noodweer in Nederland

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Moondrake, 17 jul 2004.

1. xbox-freack

xbox-freack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, hier in Belgie kwamen we er ook niet droog van af hoor! Het regende hier pijpenstelen en de bliksem maakte het af! Nog nooit zoveel bliksemschichten na mekaar gezien (zat in auto) :p

Grtz, McColanis
    --------------- ​

edit: vanmorgen zat ik de ganse tijd binnen omdat het binnen koeler was dan buiten! Het onweer kwam zeer plots hier... aan de kust zoeken ze nog naar boten die niet naar de haven zijn teruggekeerd ! Zou ik eens moeten tegenkomen: zo in een bootje zitten en opeens begint het te onweren! ..

Laatst bewerkt: 17 jul 2004
  2. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Slimme ik heeft het raam openlaten staan, en er zijn nou 2 computers nat geraakt. Gelukkig doen ze het nog...

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Het was net echt vreselijk onweer hier. Ik had ook per ongeluk een raam open laten staan, het was een kiepraam gelukkig. Maar de wind stond anders dan ik dacht....dus kon ik hier lekker alles gaan afdrogen.
    Ik heb het noodweer gefilmd met mijn camcorder (ik moet toch wat hè).

4. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    :mad: zat er net ook in...damn zo erg gewoon....ik ga zo ook nog naar een feest :D

5. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me wel vet als je et op de pc kan zetten....wil et wel is zien hoe et is geworden :p

6. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    hier is noodweer alweer voorbij maar en half uurtje geleden was het ook nogal dikke regen. Damn en dan die wind erbij. Echt mooi

7. xbox-freack

xbox-freack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heey hier ben ik weer :p (na 5 minuutjes)
    Kdacht net aan iets: mooi om de Gentse feesten mee te beginnen :D :p
    BTW, wie van mijn noorderburen gaat trouwens naar de Gentse feesten?

Grtz, McColanis
    --------------- ​

8. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    oei hier in Hoorn (NH) een uurtje geleden echt HEEELEEE zware buien + onweer! nu gewooon vrij harde regen meer niet.

9. Billbox

Billbox Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Man, hier in Oterleek (bij Alkmaar) leek het wel eventjes oorlog zeg, er was 1 knal die gewoon leek op een atoombom zeg, shiiiit.
    Om 17:00 uur geen wolkie aan de lucht, 5 minuten later pikdonker....

10. Warrior X

Warrior X Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    2
    haha jah dikke storm hiero flitsen donder alles erbij :p

11. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    Bij ons net feest op weiland helemaal afgelast door de onweer en regen :'-( ....en nu ist droog :{

Nu.nl:
    België

Het noodweer heeft zaterdagmiddag een dodelijk slachtoffer geëist in België. In Tongeren in de provincie Limburg kwam een man om het leven toen de boom, waaronder hij schuilde voor het onweer, bovenop hem terechtkwam.

slim....iedereen weet toch dat je bij onweer NOOIT onder een boom moet gaan schuilen.... :eek: ..was dan ook wel weer te verwachten dat het een belg was 8) :+

12. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Mooi, ik zat op het strand, vet mooi weer en ineens vet zwarte lucht, maar we bleven op het strand want we hebben strandhuisje, zag er wel heel vet uit, werd echt bijna helemaal zwart, iedereen zo kijken daar op het strand allemaal foto's maken enzo. Totdat ineens de wind draaide en de wolken naar ons toe kwamen, heb een uur moeten wachten voordat we een beetje droog weg konden :9

13. Ik hoop dat de tentjes goed zijn ingespoten tegen lekken in Groningen... gna gna

Zo niet: Pak alvast een paar emmers en pannen.:D

14. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik moest het raam van de buren dicht doen in de plensregen omdat ze niet thuis waren, de losers, ik helemaal nat!!! Sheez.

15. Endorim

Endorim The Homertrix

Leuk Bevonden:
    1
    K reed er in...dramatisch, opeens iedereen naar de kant, op de snelweg reed iedereen nou net 40 km of stond dus stil langs de kant. Overal te diepe plassen, takken die voor je neus voorbij vlogen. Eentje vloog zelfs net voor me neus tegen het raam aan. Schrok me de #@%@#$^%@#$%....wat een heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk weer zeg. JE zag dus echt opeens bijna niets meer.

16. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nou inderdaad, ik zat op de snelweg lekker weertje, plotseling word het erg donker en begint het te gieten, en niet zo zachtjes ook :eek:. Erg spectaculair was het om van zoab naar niet-zoab te gaan met 140 km/h :{. Ik schrok me de pleuris! Het was een en al water op de weg, lekker zeilen met de Volvo :cool:. Was dat rotte stuk snelweg t.p.v. Pernis. |:- En dan op de terugweg, in een binnenbocht tegen de vangrail, lag een boomkluit! Ik kon nog net op tijd uitwijken...
    Maargoed, het ergste is weer voorbij...

17. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwoah, hier was het de hele dag lekker weer, pas sinds half 8 ongeveer begon het te stormen, regenen en onweren

18. armageddon

armageddon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik vragen waarom je het in je hoofd haalt om met noodweer 140 te rijden?

19. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Ik word echt ziek van deze ongelofelijke wisselvallige hollandse weer. Kan niet wachten tot ik hier weg ben.

20. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    misschien was het ook eentje en ben je nu dood, xbw hemel. 8)

Deel Deze Pagina